Originally posted by Creamfields23
Veel über vette shit van die Deadmau5
Deadmau5 & Glenn Morrison - Contact en Deadmau5 - Faxing Berlin. begin van Faxing Verlin doet mer ergens aan denken, Touch Me van Rui da Silva ofzo ... maar beide tracks zijn zeer melodieus en lekker extravagant
House was ooit house. Een gevoel, een scene, een stroming die recalcitrant was. Waar je 's middags in Outland Records, Basic Beat, Hotsound of Kareltje netjes op je beurt wachtte om platen te scoren die je in de nacht ging horen. Waar als Roderick & Anne Fleur gingen hockeyen, Jack stoer verklaarde: “Laat er house zijn en housemuziek werd geboren”. Waar ongelovigen toch predikten “God made me funky, and I’m glad He blessed me this way”.
Maar die gozer is wel lekker bezig hoor. Contact, Faxing Berlin, Cocktail Queen, "Beautiful, Rich & Horny" (laatste niet zeker van)
Jul-01-2007 19:46
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
Eindelijk!!
Vincent De Moor - Fly Away (Cosmic Gate Remix) is binnen!!
Sean Tyas sucks echt enorm!
Jul-01-2007 21:34
Creamfields23
Bunga Bunga alliance
Registered: Sep 2001
Die Faxing Berlin is me toch ook een gruwelijk vette track zeg.
Jul-02-2007 22:24
ThaMaestro
SunSational Essentials
Registered: Jan 2003
iemand enig idee wanneer Pryda - Ironman wordt gereleased?
House was ooit house. Een gevoel, een scene, een stroming die recalcitrant was. Waar je 's middags in Outland Records, Basic Beat, Hotsound of Kareltje netjes op je beurt wachtte om platen te scoren die je in de nacht ging horen. Waar als Roderick & Anne Fleur gingen hockeyen, Jack stoer verklaarde: “Laat er house zijn en housemuziek werd geboren”. Waar ongelovigen toch predikten “God made me funky, and I’m glad He blessed me this way”.
Jul-03-2007 08:58
Frenkieee
mighty real
Registered: Sep 2005
Originally posted by Frenkieee
16 juli, samen met Madderferrys
die is ook vet. wordt n vetter EP dus (voor mij)
Jul-03-2007 12:02
Fkwebeman
Sletlana
Registered: Feb 2002
Local Daddy's - Talk to me is me ook een bruut nummer zeg.