Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Week-end ASOT300 - TiC Hasselt [organisation]
Pages (38): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
anne348
.

Registered: Sep 2005

Bon, ok j'aurais oublié l'ouvre boite

edit: il manque une tente!!

Last edited by anne348 on May-13-2007 at 18:50

Old Post May-13-2007 18:43 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BlackHole
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2004
Liste du matériel commun :

Anne

• vaisselle, éponge, torchons,
  • bouffe, vodka, redbull,
  • Rallonge

Kartman

• Enceintes
  • Poele, Casseroles
  • Réchaud
  • Matériel DJ (?)

Stanymi

• jeux de quilles & jeux divers

Greggy

• Glacière
  • Altec 4.1 ?
  • platines Gemini ?
  • Tente 2 places

d&b

• Tente 2 places
  • sa poisse légendaire (fini ca) (ah non stp !!!)
  • pont ?? (enfin si vous voulez)

Blackhole

• Lampe électrique à pile

il manquerait pas une tente quelque part ??
je peux voir aussi pour une lampe, mais c'est pas sur...

Old Post May-13-2007 18:57  France
Click Here to See the Profile for BlackHole Click here to Send BlackHole a Private Message Add BlackHole to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ponsshin
Trance free since 2007

Registered: May 2007

Bijour tout le monde! Je suis assez tenté par le WE et je voulais savoir si il vous restait une petite place pour le camping et le retour sur Chaumont.
Je serai deja sur place (ASOT 300) grâce a Kartman. Mais faut-il encore que je réunisse la thune! La réponse dans 2 jours.

Old Post May-13-2007 19:03  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ponsshin Click here to Send ponsshin a Private Message Add ponsshin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BlackHole
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by ponsshin
Bijour tout le monde! Je suis assez tenté par le WE et je voulais savoir si il vous restait une petite place pour le camping et le retour sur Chaumont.
Je serai deja sur place (ASOT 300) grâce a Kartman. Mais faut-il encore que je réunisse la thune! La réponse dans 2 jours.

Oula tu aimes prévoir les choses à l'avance toi....

Old Post May-13-2007 19:05  France
Click Here to See the Profile for BlackHole Click here to Send BlackHole a Private Message Add BlackHole to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
trance_vision10
tranceaddict

quote:
Originally posted by BlackHole

Anne

• Rallonge

Kartman

• Enceintes
  • Poele, Casseroles
  • Réchaud
  • Matériel DJ (?)

Stanymi

• jeux de quilles & jeux divers

Greggy

• Glacière
  • Altec 4.1 ?
  • platines Gemini ?
  • Tente 2 places

d&b

• Tente 2 places

Blackhole

il manquerait pas une tente quelque part ??
je peux voir aussi pour une lampe, mais c'est pas sur...

B]Kartman[/B]

• Enceintes
  • Poele, Casseroles
  • Réchaud
  • Matériel DJ (?)

Nous aprenons a l'instant de source sure,que armin van buuren delaisse le Petelaarse Schans de Den Bosch,pour le camping TAfr,guests de la soiree,sever,stan,anne sur les podiums,aly and fila et sean tyas dans le public levant les bras sur les prods du stan et de sever........camping en folie

Old Post May-13-2007 19:05  Belgium
Click Here to See the Profile for trance_vision10 Click here to Send trance_vision10 a Private Message Add trance_vision10 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ponsshin
Trance free since 2007

quote:
Oula tu aimes prévoir les choses à l'avance toi....

Je sais, je suis doué pour les plans bien à l'arrache mais je tente quand même.

Old Post May-13-2007 19:11  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ponsshin Click here to Send ponsshin a Private Message Add ponsshin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

Anne

• Rallonge

Kartman

• Enceintes
  • Poele, Casseroles
  • Réchaud
  • Matériel DJ (?)

Stanymi

• jeux de quilles
  • tente

Greggy

• Glacière
  • Altec 4.1 ?
  • platines Gemini ?
  • Tente 2 places

d&b

• Tente 2 places

Blackhole

les jeux divers je te laisse les prendre laloutre paske avec les quilles finlandaises (=mölkky), la tente et le sac, je vais déjà exploser dans le train

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post May-13-2007 19:14  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BlackHole
Supreme tranceaddict

Bon moi je capte plus rien... d&b tu viens ou pas? Parce qu'on commence à faire une liste en t'incluant et tu lis un autre thread tu viens pas...

Old Post May-13-2007 19:21  France
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
quote:

non.

Old Post May-13-2007 19:21  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
quote:
Bon moi je capte plus rien... d&b tu viens ou pas? Parce qu'on commence à faire une liste en t'incluant et tu lis un autre thread tu viens pas...

je monte les tentes t'as oublié ??

donc pas d'armin pour moi c'est tout

Old Post May-13-2007 19:22  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.

Registered: Sep 2005

quote:

Où ça il dit qu'il vient pas?

Nan nan il m'aide à monter les tentes

Old Post May-13-2007 19:24 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

quote:

y a des personnes ici pas très diplomates...
Disons qu'avant de partager la mm tente, on aimerait bien connaitre un peu les gens quoi. J'dis pas t'aurais étéune pire meuf j'aurais fait des concessions mais là ^^

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post May-13-2007 19:35  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Week-end ASOT300 - TiC Hasselt [organisation]
Post New Thread    Post A Reply

Pages (38): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackThis is probably a cheesy track [2007] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackJohn Acquaviva & Madox - Feedback (Loulou Players Remix) [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 20:14.

Forum Rules: