|
|
|
|
 |
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!

Registered: Jul 2004
|
|
|
| quote: | Originally posted by Bl@ckOut
En Vercauteren, 't zat er wat aan te komen maar of het nu zoveel beter is. Denk dat het grotendeels aan de spelers ligt en niet aan de trainer. |
sorry, maar hier heb ik toch serieus mijn twijfels bij. Vercauteren heeft (had ) kwalitatief de beste kern van België ter beschikking. Dan vind ik het enorm schrijnend dat hij op zn twee jaar trainerschap nauwelijks goed voetbal heeft kunnen brengen met die ploeg. De enige goeie matchen die hij heeft gespeeld waren op het eind van vorig seizoen tegen ploegen uit de onderste regionen of tegen ploegen die er volledig door zaten. Ik herinner mij bijvoorbeeld nog de match op Club, tegen een Club in crisis, waar Anderlecht als een staartploeg met enorm veel schik kwam voetballen. Dat was niet omdat Club zo goed was, dat was omdat Vercauteren die opdracht had gegeven uit schrik om te verliezen. Enkel met enorm veel geluk konden ze toen een punt uit de brand slepen.
Het bestuur van Anderlecht heeft afgelopen zomer bovendien enorm veel inspanningen gedaan om de kern samen te houden EN te versterken ... en uiteindelijk doet hij het slechter dan verleden jaar. Enerzijds kan hij als excuus inroepen dat Tchité werd verkocht. Anderzijds is hij niet in staat om zijn nieuwe spits vertrouwen te geven en heeft hij blijkbaar ook niet het tactische intellect om in te zien dat die nieuwe spits enkel rendeert in een 4-4-2. Verder heeft hij in tal van matchen tactische blunders begaan van formaat, voornamelijk in de CL dan, die Anderlecht punten hebben gekost en mogelijk ook de kwalificatie.
Sorry, maar Vercauteren heeft met de kern die hij ter beschikking had niets uitzonderlijk gedaan. De enige reden waarom hij tweemaal de titel pakte was door het falen van de tegenstanders. Er zit echt veel meer potentieel in die kern dat dat Verwauteren er kon uithalen. Hij is in mijn ogen terecht ontslagen, ... of het nu beter wordt zal de toekomst uitwijzen, maar met angsthaas Vercauteren was in mijn ogen alvast geen verbetering mogelijk.
|
|
Nov-12-2007 19:46
|
|
|
 |
 |
Config
Elaba!

Registered: May 2006
|
|
|
| quote: |
België zit in derde pot voor WK-loting
vr 23/11/07 - De WK-loting zou al bij al nog kunnen meevallen voor de Rode Duivels: ze zitten nog net in de derde pot. Zondag wordt er om 17u geloot.
POT 1: Italië, Spanje, Duitsland, Tsjechië, Frankrijk, Portugal, Nederland, Kroatië, Griekenland
POT 2: Engeland, Roemenië, Schotland, Turkije, Bulgarije, Rusland, Polen, Zweden, Israël
POT 3: Noorwegen, Oekraïne, Servië, Denemarken, Noord-Ierland, Ierland, Finland, Zwitserland, België
POT 4: Slovakije, Bosnië-Herzegovina, Hongarije, Moldavië, Wales, Macedonië, Wit-Rusland, Litouwen, Cyprus
POT 5: Georgië, Albanië, Slovenië, Letland, IJsland, Armenië, Oostenrijk, Kazachstan, Azerbeidzjan
POT 6: Liechtenstein, Estland, Malta, Luxemburg, Montenegro, Andorra, Faerøer, San Marino
Live te bekijken op sporza.be
De landen worden onderverdeeld in acht groepen van zes en een groep van vijf. De groepswinnaars gaan rechtstreeks naar het WK, de acht beste tweedes spelen barrages. |
allez, we hebben nog chance
|
|
Nov-23-2007 13:02
|
|
|
 |
 |
Progrez
Antwerp's Finest

Registered: May 2004
|
|
|
Nov-30-2007 12:58
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 17:38.
Forum Rules: