Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Voetbalseizoen 2007-2008
Pages (81): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Bl@ckOut
Addicted 2 Trance

Registered: Nov 2005

Ben gisteren ook gaan zien op't Kiel, en 't was bij momenten niet om aan te zien zeg. Soms werd Anderlecht gewoon weggedrukt en slechts af en toe konden ze er eens uitkomen, maar dit woog niet op tegen het overwicht en de kansen van GBA. Het had makkelijk 4-0 kunnen zijn. En dan nog een deel van de match tegen 10 man.

En Vercauteren, 't zat er wat aan te komen maar of het nu zoveel beter is. Denk dat het grotendeels aan de spelers ligt en niet aan de trainer.

Old Post Nov-12-2007 17:53  Belgium
Click Here to See the Profile for Bl@ckOut Click here to Send Bl@ckOut a Private Message Add Bl@ckOut to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!

Registered: Jul 2004

quote:
Originally posted by Bl@ckOut
En Vercauteren, 't zat er wat aan te komen maar of het nu zoveel beter is. Denk dat het grotendeels aan de spelers ligt en niet aan de trainer.

sorry, maar hier heb ik toch serieus mijn twijfels bij. Vercauteren heeft (had ) kwalitatief de beste kern van België ter beschikking. Dan vind ik het enorm schrijnend dat hij op zn twee jaar trainerschap nauwelijks goed voetbal heeft kunnen brengen met die ploeg. De enige goeie matchen die hij heeft gespeeld waren op het eind van vorig seizoen tegen ploegen uit de onderste regionen of tegen ploegen die er volledig door zaten. Ik herinner mij bijvoorbeeld nog de match op Club, tegen een Club in crisis, waar Anderlecht als een staartploeg met enorm veel schik kwam voetballen. Dat was niet omdat Club zo goed was, dat was omdat Vercauteren die opdracht had gegeven uit schrik om te verliezen. Enkel met enorm veel geluk konden ze toen een punt uit de brand slepen.

Het bestuur van Anderlecht heeft afgelopen zomer bovendien enorm veel inspanningen gedaan om de kern samen te houden EN te versterken ... en uiteindelijk doet hij het slechter dan verleden jaar. Enerzijds kan hij als excuus inroepen dat Tchité werd verkocht. Anderzijds is hij niet in staat om zijn nieuwe spits vertrouwen te geven en heeft hij blijkbaar ook niet het tactische intellect om in te zien dat die nieuwe spits enkel rendeert in een 4-4-2. Verder heeft hij in tal van matchen tactische blunders begaan van formaat, voornamelijk in de CL dan, die Anderlecht punten hebben gekost en mogelijk ook de kwalificatie.

Sorry, maar Vercauteren heeft met de kern die hij ter beschikking had niets uitzonderlijk gedaan. De enige reden waarom hij tweemaal de titel pakte was door het falen van de tegenstanders. Er zit echt veel meer potentieel in die kern dat dat Verwauteren er kon uithalen. Hij is in mijn ogen terecht ontslagen, ... of het nu beter wordt zal de toekomst uitwijzen, maar met angsthaas Vercauteren was in mijn ogen alvast geen verbetering mogelijk.

Old Post Nov-12-2007 19:46  Belgium
Click Here to See the Profile for FCB_Fanatic Click here to Send FCB_Fanatic a Private Message Add FCB_Fanatic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!

Het zal de 4de pot worden voor de duivels vrees ik, het WK mogen ze ook al vergeten dus

Old Post Nov-17-2007 21:26  Belgium
Click Here to See the Profile for FCB_Fanatic Click here to Send FCB_Fanatic a Private Message Add FCB_Fanatic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Config
Elaba!

Registered: May 2006

quote:

België zit in derde pot voor WK-loting
vr 23/11/07 - De WK-loting zou al bij al nog kunnen meevallen voor de Rode Duivels: ze zitten nog net in de derde pot. Zondag wordt er om 17u geloot.
POT 1: Italië, Spanje, Duitsland, Tsjechië, Frankrijk, Portugal, Nederland, Kroatië, Griekenland

POT 2: Engeland, Roemenië, Schotland, Turkije, Bulgarije, Rusland, Polen, Zweden, Israël

POT 3: Noorwegen, Oekraïne, Servië, Denemarken, Noord-Ierland, Ierland, Finland, Zwitserland, België

POT 4: Slovakije, Bosnië-Herzegovina, Hongarije, Moldavië, Wales, Macedonië, Wit-Rusland, Litouwen, Cyprus

POT 5: Georgië, Albanië, Slovenië, Letland, IJsland, Armenië, Oostenrijk, Kazachstan, Azerbeidzjan

POT 6: Liechtenstein, Estland, Malta, Luxemburg, Montenegro, Andorra, Faerøer, San Marino
Live te bekijken op sporza.be
De landen worden onderverdeeld in acht groepen van zes en een groep van vijf. De groepswinnaars gaan rechtstreeks naar het WK, de acht beste tweedes spelen barrages.

allez, we hebben nog chance

www.djconfig.com
Config Mixcloud

Old Post Nov-23-2007 13:02  Belgium
Click Here to See the Profile for Config Click here to Send Config a Private Message Add Config to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004

Bwah, alleen de groepswinnaars gaan door, en de 8 beste tweedes spelen een barrage. Dus zelfs met een 3de plaats bereiken ze niks. En om de duivels nu tegen landen als Italië, Spanje, Duitsland of Portugal punten te zien pakken, ik dacht het niet...

Ik hoop wel op een derby der lage landen

Old Post Nov-23-2007 13:08  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!

ik vind het alvast een wonder dat ze door een winst tegen Azerbijan toch nog in die derde pot zijn geraakt... maar qua kansen op qualificatie zal het idd niet veel verschil uitmaken

Old Post Nov-23-2007 14:43  Belgium
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004

Voor de liefhebbers en bezitters van Eurosport op hun tv: Ze zenden daar nu live de halve finales van het EK Futsal (zaalvoetbal dus) uit, met als eerste match Rusland tegen Italië. Het wordt gegarandeerd duimen en vingers aflikken bij al die fantastische spelsnelheid en technische hoogstandjes!

Old Post Nov-23-2007 18:00  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gladius
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2002

godverdomme, Eurosport kunne wij ni pakke, hoewel da gratis is

listening to music with your heart... pure energy... you can feel . in the air . on your skin . in your soul

Old Post Nov-23-2007 19:06  Belgium
Click Here to See the Profile for Gladius Click here to Send Gladius a Private Message Add Gladius to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!

morgen mss es een kijkske nemen op Eurosport dan

Old Post Nov-23-2007 19:33  Belgium
Progrez
Antwerp's Finest

Registered: May 2004

quote:
Het maandblad Menzo pakt vrijdag uit met zijn voetbalenquête en wat blijkt? Club Brugge is met voorsprong de populairste ploeg van het land. Club kreeg meer dan 26 procent van de stemmen. De verrassing is echter de nummer 2, want dat werd Antwerp. Dat hield Anderlecht achter zich. Standard werd pas 14e. Op de vraag: "Wie gun je nooit de titel?", antwoordde de meerderheid Anderlecht.

Spijtig dat aartsvijand nummer 1 de menzo-enqûete wint, maar gezien hun groot aantal successupporters in andere provincies is dat geen verrassing.

Den Antwerp als tweedeklasser leeft nog, jongens. Daar gaan we morgen op klinken

No Rules, Great Old

Old Post Nov-30-2007 12:20  Austria
Click Here to See the Profile for Progrez Click here to Send Progrez a Private Message Add Progrez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!

quote:
Originally posted by Progrez
Spijtig dat aartsvijand nummer 1 de menzo-enqûete wint, maar gezien hun groot aantal successupporters in andere provincies is dat geen verrassing.

Den Antwerp als tweedeklasser leeft nog, jongens. Daar gaan we morgen op klinken

ik weet niet wat gij onder successupporters ziet hé, maar als Club zoveel successupporters zou hebben, dan zou er de laatste jaren toch een enorme daling moeten geweest zijn in de supporteraantallen in de tribunes, niet? Het tegendeel is echter waar, de laatste jaren is Club er ondanks de erbarmelijke resultaten toch nog op vooruit gegaan qua abonnementenverkoop en toeschouwers. Nu lult ge toch maar wat uit uwe nek zenne Progrez

en ik had altijd gedacht dat Beerschot de grote vijand was van Antwerp

Old Post Nov-30-2007 12:37  Belgium
Progrez
Antwerp's Finest

Registered: May 2004

quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
ik weet niet wat gij onder successupporters ziet hé, maar als Club zoveel successupporters zou hebben, dan zou er de laatste jaren toch een enorme daling moeten geweest zijn in de supporteraantallen in de tribunes, niet? Het tegendeel is echter waar, de laatste jaren is Club er ondanks de erbarmelijke resultaten toch nog op vooruit gegaan qua abonnementenverkoop en toeschouwers. Nu lult ge toch maar wat uit uwe nek zenne Progrez

en ik had altijd gedacht dat Beerschot de grote vijand was van Antwerp

Brugge heeft gewoon massa's supporters over heel België die ze zich eigen heeft gemaakt door successen in het verleden. Gij bent daar toch een voorbeeld van? Want wat heeft een Limburger nu voor affiniteit met een West-Vlaamse club?

Dat het nu een seizoen of drie wat minder gaat verandert daar niet veel aan. Maar goed, misschien is 'schijnsupporter' of 'salonsupporter' een beter woord.

En Brugge wordt - zeker door onze harde kern - wel degelijk aanzien als vijand nummer 1. En ik kan het weten want ik loop genoeg van die kwieten tegen het lijf . Beerschot wordt ook verafschuwd, maar Club is pure haat. Dat weten die van Brugge ook wel. Ik vind toch dat gij, als Fanatiekeling, bijzonder weinig op de hooge bent. Ook een salonsupporter misschien?

No Rules, Great Old

Old Post Nov-30-2007 12:58  Austria
Click Here to See the Profile for Progrez Click here to Send Progrez a Private Message Add Progrez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Voetbalseizoen 2007-2008
Post New Thread    Post A Reply

Pages (81): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackHelp Me Id This Song! [2002] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackHiver & Hammer - "5 Million Miles" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 17:38.

Forum Rules: