 |
|
|
|
 |
Thib'
Vous vous sucez bien?

Registered: Jun 2004
Location: Chez DDL, montée de Choulans
|
|
|
Anneke, please, ca veut dire quoi ça?
| quote: | Hallo Thibaut Courbot,
ID&T nodigt je uit voor Tomorrowland 2008, het grootste outdoor dance festival van België!
Alle mogelijke info kan je vinden op www.tomorrowland.be , we geven je alvast graag de openingstijden mee =
Festivalterrein
Zaterdag 26 juli 2008 = 14u tot 01u
Zondag 27 juli 2008 = 11u tot 00u
Adres = Recreatiedomein De Schorre, Schommellei 1, Boom
Dit is je persoonlijke toegangscode voor het festival: 69APWAL1664.
Je dient je aan de guest kassa (boven aan De Schorre) aan te melden met deze code, zodat je je bandje kan bekomen dat toegang geeft tot het terrein.
Er staan voor de main entrance aparte kassa's waar je deze code kan omwisselen voor je bandje.
Deze code is slechts geldig tot 20u, na 20u kan je hier niet meer mee binnen op het festival!
Let goed op welke dag(en) je werd(en) toegewezen onderaan, als er bijvoorbeeld enkel staat 'Zaterdag' dan kan je met die code op 'Zondag' natuurlijk niet binnen.
Met deze code heb je toegang voor: Combi: 2 Guest.
Veel plezier op Tomorrowland 2008!
muzikale groeten,
ID&T
Deze code is strikt persoonlijk en niet overdraagbaar. Legitimatie is verplicht!
De entree wordt geweigerd indien je niet in het bezit bent van een geldig legitimatie-id indien hierom gevraagd wordt! Er worden aan de inkom geen uitzonderingen toegestaan, dit om misbruik te voorkomen en zodat andere personen niet op uw naam binnen kunnen.
Aanvragen of veranderingen worden tijdens het event niet meer in behandeling genomen.
Het doorverkopen, dan wel het ter beschikking stellen van deze code aan derden is niet toegestaan.
|
BOn alors faut se présenter avec le code et t'as des bracelets? Ya pas de camping inclus dans le boxon la?
Tssk ils sont bien belchesu ne fois les gars d'ID&T 
___________________
***La bifle n'est pas humiliante, elle est ludique, c'est un peu comme un trampoline pour gland***
Last edited by Thib' on Jul-25-2008 at 09:35
|
|
Jul-25-2008 09:27
|
|
|
 |
 |
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
Location:
|
|
|
Jul-25-2008 09:34
|
|
|
 |
 |
Kartman
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2005
Location: Chaumont (52), France
|
|
|
Jul-25-2008 11:28
|
|
|
 |
 |
chasis.fan
Uplift Addict

Registered: Oct 2006
Location: Paris, France
|
|
|
Jul-25-2008 11:49
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 01:44.
Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
|
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
|
|
|
|
|
|
Contact Us - return to tranceaddict
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
|