Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Voetbalseizoen 2008-2009
Pages (36): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Progrez
Antwerp's Finest

Registered: May 2004

Ik vroeg me al af waar de excuses bleven.

No Rules, Great Old

Old Post Jan-12-2009 12:28  Austria
Click Here to See the Profile for Progrez Click here to Send Progrez a Private Message Add Progrez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!

Registered: Jul 2004

quote:
Originally posted by Config
daar ben ik alvast geen aanhanger van. Trainerswissels halen in mijn ogen weinig uit. Het zijn nog altijd de spelers die de wedstrijd moeten spelen. Zonder twijfel zijn ze allemaal op de nodige automatismen getraind, dus als ze verliezen dan hebben ze in mijn ogen simpelweg niet goed genoeg gespeeld.

sorry Wouter, maar ik vrees dat gij nog één van de weinige Club supporters zijt die hierin gelooft

ter voorbeeld: het was in de voorbereiding op het seizoen vlug duidelijk dat Akpala - Sonck ons vaste aanvalsduo zou worden. In principe probeer je dan die spelers zo veel mogelijk te laten spelen met als doel automatismen te creëeren, ervoor te zorgen dat ze elkaar blindelings kunnen vinden en dat de samenwerking optimaal verloopt. Wel, de eerste keer dat ze samen aan de aftrap stonden was op de Brugse Metten. Daarvoor hadden ze ook al samen gespeeld, maar ging het vaak om invalbeurten in de tweede helft e.d. Hetzelfde kan gezegd worden over verdediging en middenveld waar JM vaak ervoor koos om jeugdspelers veel kansen te geven om dan uiteindelijk het afgelopen halve seizoen te moeten vaststellen dat deze jeugdspelers nauwelijks een kans krijgen. Als ze niet goed genoeg zijn is dat logisch, maar dan stel ik mij wel vragen waarom hij ze in de voorbereiding zo vaak liet meespelen. Dan had hij toen al moeten zien dat ze er niet klaar voor waren en direct voor een vast basiselftal moeten kiezen.

Sorry, maar voor mij heeft JM grandioos gefaald!!! Hij heeft na 1,5 jaar nauwelijks een idee van zijn spelconcept, opstelling en invulling ervan. En als dat er toch is zal het eerder iets in de aard zijn van: de bal aan de flankspelers geven en die moeten er dan maar 'iets' mee doen om tot een aanval te geraken. Simplistischer kan bijna niet. Waar is het Club Brugge dat COLLECTIEF druk ging zetten en zo erin slaagde een tegenstander te versmachten. Nu gebeurt dat druk zetten ook wel, maar doet iedereen dat precies in een beurtrol. Als trainer zou je zo'n dingen toch moeten zien. Als trainer van een topclub zou je er toch moeten in slagen om een match te doen kantelen dmv tactische wijzigingen of wissels door te voeren ... hiervan is er bij JM niets terug te vinden. Hij is gewoon te beperkt als trainer, geen materiaal voor een topclub net zomin als Ceulemans, Ferrera en Janevski dat waren. AFVOEREN die handel!!!

Old Post Jan-12-2009 12:28  Belgium
Click Here to See the Profile for FCB_Fanatic Click here to Send FCB_Fanatic a Private Message Add FCB_Fanatic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Config
Elaba!

Registered: May 2006

quote:
Originally posted by Progrez
Ik vroeg me al af waar de excuses bleven.

En ik vroeg me al af waarom ge nog geen reply gedaan had

Trouwens , als je niet in het stadion zat hebt ge volgens mij weinig recht om te oordelen. Reviews spreken over een goed en een slecht deel van het veld. Dat was gewoon bullshit. Als op het goede deel een speler erin slaagt om op 30 seconden 3 keer weg te glijden dan is van 'goed' ook al weinig sprake. De match mocht nooit gespeeld worden , daar blijf ik bij.

www.djconfig.com
Config Mixcloud

Old Post Jan-12-2009 12:33  Belgium
Click Here to See the Profile for Config Click here to Send Config a Private Message Add Config to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Progrez
Antwerp's Finest

Registered: May 2004

quote:

Trouwens , als je niet in het stadion zat hebt ge volgens mij weinig recht om te oordelen. Reviews spreken over een goed en een slecht deel van het veld. Dat was gewoon bullshit. Als op het goede deel een speler erin slaagt om op 30 seconden 3 keer weg te glijden dan is van 'goed' ook al weinig sprake. De match mocht nooit gespeeld worden , daar blijf ik bij.

Nee meneer, ik zat niet in dat stadion. Maar een slordige drie weken geleden stond ik bij -6 graden wel in Eupen om daar Antwerp op net dezelfde ondergrond 0-0 te zien gelijkspelen tegen de laatste in de stand.

Denkt ge dat daar onder de supporters is gejammerd over de staat van het veld? Nee, want 1) een Antwerpenaar begrijpt dat een veld in slechte staat een nadeel is voor beide clubs en 2) een Antwerpenaar zijn club durft uit te schijten als het niveau ondermaats is.

Dat Brugs volkje met hun excuses elke keer weer. Sinds Sollied weg is, draait het niet meer voor de pachters. En dat komt enkel en alleen door het gebrek aan een deftige trainer. Natuurlijk, als spelers zoals een Stijnen de pech/excuses-zoekende mentaliteit van het huis gaan overnemen, zal zelfs de beste trainer de neerwaartse spiraal niet kunnen ombuigen.

No Rules, Great Old

Old Post Jan-12-2009 12:53  Austria
Click Here to See the Profile for Progrez Click here to Send Progrez a Private Message Add Progrez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!

quote:

dat er gisteren beter niet gespeeld was en dat Club gisteren pech had kan mogelijk wel zo zijn en kan al veel verklaren voor de match van gisteren. Het verklaard echter niet het spelpeil van al de voorgaande matchen. Daarvoor moet naar JM worden gekeken volgens mij. Er is uit deze kern meer te halen dan hetgeen JM eruit haalt, zowel qua spelpeil als resultaten.

Old Post Jan-12-2009 12:57  Belgium
Click Here to See the Profile for FCB_Fanatic Click here to Send FCB_Fanatic a Private Message Add FCB_Fanatic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Real
hi!

Registered: Feb 2004

quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
Hij is gewoon te beperkt als trainer, geen materiaal voor een topclub net zomin als Ceulemans (...)

De Caje is nochtans serieuze potten aan't breken met Westel.

You pick up this working girl who's hooked on smack, who hussles and scores. "That's all I do" she says, she says "Ten bucks for head, fifteen for half-and-half". She says "Three hits a day at 35 per", you say "That's seven tricks a day at least", but she says "Sometimes I get lucky. Once this guy gives me a bill-and-half just to eat me, only time I ever came".
You figure you can save her. You sell your color tv, that keeps her off the streets a whole day. You hawk your typewriter for one jolt. Then your shotgun, your watch. A week later you say "Listen I'm a little short", but she says "No scratch, no snatch". You say "Look it is better to give", but she says "Beat off creep".
One night they spot you on the street in your skibbies trying to sell your shoes. You tell them who you are, but they nail you. Then she happens by and she says "Christ you look fucked", she says "Hang tough!". But you don't say anything, you just think "what a bum rap for a nice, sensitive guy like me".

Old Post Jan-12-2009 13:15  Belgium
Click Here to See the Profile for Real Click here to Send Real a Private Message Add Real to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!

quote:
Originally posted by Real
De Caje is nochtans serieuze potten aan't breken met Westel.

Ceulemans is eventueel nog een twijfelgeval. Hij bracht bij Club ook verzorgd combinatievoetbal maar het kwam te zelden tot veel kansen. Vaak was Club in die periode ook afhankelijk van een flits van Balaban of Portillo. Hij had natuurlijk wel niet de kern waarover Mathijssen nu beschikt: hij zag o.a. Simons, Vanderheijden en Ceh als sterkhouders vertrekken (en onder de winterstop vertrok ook Spilar nog) die toen niet voldoende werden vervangen. Bovendien had Club in die periode af te rekenen met enorm veel blessureleed (een 10-tal spelers in de lappenmand) en een slechte groepsmentaliteit. Allemaal verzachtende omstandigheden. Toch lijkt hij mij op communicatief vlak ook niet echt de meest geschikte trainer voor een topploeg. Een communicatief vaardige trainer had mss al veel kunnen oplossen wat betreft die rotte mentaliteit. Zijn communicatie met Balaban is nog een goed voorbeeld dat hij moeilijk met vedetten om kon.

Ferrera idem, communicatief kwam die ook tekort en ontbrak het hem aan autoriteit om boven zijn groep te staan. Hem ontbrak het bovendien ook nog eens aan een palmares waardoor hij mogelijk nog op minder respect kon teren. Tactisch wel een sterke trainer, hij kon in tegenstelling tot JM WEL een organisatie neerzetten, bij hem was er WEL een spelconcept te zien (te verdedigend wel en eentje die niet bij de stijl van Club hoorde). Ook hij kon niet beschikken over de kern die Mathijssen heeft.

Janevski is helemaal een lachertje. Die kwam hier af met niks aan ervaring als T1 en maakte bovendien gebruik van een enorm gedateerd spelconcept & opstelling.

Old Post Jan-12-2009 13:55  Belgium
Config
Elaba!

Registered: May 2006

En toch blijf ik erbij dat het probleem niet bij Mathijssen ligt. Het probleem ligt gewoon bij de spelers die te ver onder hun niveau gespeeld hebben de laatste weken. Mét Daerden, Vadis & Kruska zie ik Club toch een veel betere terugronde spelen. Te beginnen met volgend weekend waar we met KV Mechelen toch een te kloppen ploeg moeten terugvinden. Ik heb er nog steeds alle vertrouwen in en geloof er in dat het de volgende jaren alleen maar crescendo kan gaan met de spelersgroep.

Als het probleem dan toch bij de trainer ligt, stel hier dan eens een trainer voor die het wel kan oplossen?

Wat de spelers nu nodig hebben is stabiliteit, en met de laatste transfers inbegrepen moeten we nu toch over een spelersgroep beschikken die tegen een ferme stoot kan. De groep is bovendien nog heel jong dus die gasten zullen enkel beter gaan spelen in de toekomst

www.djconfig.com
Config Mixcloud

Old Post Jan-12-2009 15:38  Belgium
Click Here to See the Profile for Config Click here to Send Config a Private Message Add Config to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!

quote:
En toch blijf ik erbij dat het probleem niet bij Mathijssen ligt. Het probleem ligt gewoon bij de spelers die te ver onder hun niveau gespeeld hebben de laatste weken. Mét Daerden, Vadis & Kruska zie ik Club toch een veel betere terugronde spelen. Te beginnen met volgend weekend waar we met KV Mechelen toch een te kloppen ploeg moeten terugvinden. Ik heb er nog steeds alle vertrouwen in en geloof er in dat het de volgende jaren alleen maar crescendo kan gaan met de spelersgroep.

Als het probleem dan toch bij de trainer ligt, stel hier dan eens een trainer voor die het wel kan oplossen?

Wat de spelers nu nodig hebben is stabiliteit, en met de laatste transfers inbegrepen moeten we nu toch over een spelersgroep beschikken die tegen een ferme stoot kan. De groep is bovendien nog heel jong dus die gasten zullen enkel beter gaan spelen in de toekomst

zolang JM geen duidelijk systeem uitwerkt met voor iedere speler specifieke richtlijnen zie ik Club niet beter spelen. Ik heb vertrouwen in de spelers, ik ben er zeker van dat met dit elftal goed voetbal gekoppeld aan goede resultaten kan gebracht worden ... maar dus niet onder JM

en een nieuwe trainer zoeken is mijn taak niet, daarvoor wordt Devroe voldoende betaald. Ze moeten nu in ieder geval iemand zoeken met de nodige ervaring op het hoogste niveau (geen nieuw groentje dus zoals JM of eerdere trainers). Iemand die weet wat het is om voor de prijzen te strijden in een topclub. Liefst een buitenlander die de club niet zo goed kent en dus geen rekening houdt met namen

Old Post Jan-12-2009 15:58  Belgium
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004

Kies het doelpunt van het jaar

Ivens of Roelandts voor mij, en uiteindelijk toch voor Ivens gegaan.

Old Post Jan-12-2009 18:18  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Kies het doelpunt van het jaar

Ivens of Roelandts voor mij, en uiteindelijk toch voor Ivens gegaan.

ik heb voor de goal van Sonck gekozen

ik vind de geselecteerde goal van De Camargo wel één van de mindere. Ik zou verwachten dat er toch mooiere goals dan dit zijn gemaakt

Old Post Jan-12-2009 19:43  Belgium
The_G0dfather
faisant cagnard

Registered: Sep 2004

Proto ftw !!

Old Post Jan-13-2009 18:07  Italy
Click Here to See the Profile for The_G0dfather Click here to Send The_G0dfather a Private Message Add The_G0dfather to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Voetbalseizoen 2008-2009
Post New Thread    Post A Reply

Pages (36): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackWhat furious trance tune is this?? [2003] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSean Cusick - CB Radio [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 07:11.

Forum Rules: