Registered: Apr 2001
Vrijdagavond was ik nog in een disco op malgrat da Mar. Was zeer gezellig. Alleen dan's ochtends om 10 uur je hotelkamer weer uit he. Ik was als een balletje. Zaterdag de hele dag in de bus gezeten. En zondagmiddag kwam ik pas weer thuis. Dat was mijn weekend dus.
Sep-04-2001 09:47
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by TranceFool
die gozer met dat glas voor zn hoofd?
bijna raak, het is een trouwens best "verknaakte" foto
Best gave tent wel.. Was eigenlijk petrus gepraat over "stampen" dat mij zo nieuwsgierig maakte
Mooie aankleding.. Als het rustig is lijkt t kille zooi daar. Maar als het een beetje drukker wordt is het stukken gezelliger. De mensen daar zijn ook rlxt..komt waarschijnlijk door streng deurbelijd. Je stoot iemand aan.. "ow ja joh..*krijgt meteen een hand*" toppie.. De barmensjes zijn ook bijna allemaal knap en aardig.. Dikke chill. De muziek ontvang je als je bij zon barretje wat besteld net zacht genoeg om nog normaal wat te kunne bestellen.. Das ook nieuw
Muziek stond voor de rest niet knoeihard maar wel lekker de tafeltjes enzow trilde leuk mee. Heb nog zwaar lope stamepn op zon podium Me fatte dance moves gedaan lol.. De meidjes daar danse ook geil.. de jongens *boeien*.. Ow ja de huis dj zelf draaid ook helemaal niet slecht.. nix irritants gehoord.. vaak lekker beuken.. Miss promiss staat nog op t programma voor komende maand erges ofzow.. en nog wat
1 zon meidje van dik over de 20 dus wilde mij nog versiere lol.. die was ook zooo geil he.. met er vriendin samen dansen enzow.. aaahhh
Voor de rest was het aardig goed gevuld met mooie vrouwen..
Je moet daar 21 zijn om binne te kome maar wij hadde geen probleme met onze 18 jaar (zelfs met een spijkerbroek aan jason ;-)
We hadde wel gewoon redelijk nette kleren aan enzow.. Met sporschoentjes kom je er nie in
Dat was mijn zaterdagje.. volgende keer maar es naar de <<0>> en daarna maares naar de INdeX
Registered: Apr 2001
Ik was vrijdag naar Hollywood Music Hall in Rotterdam geweest. Op zich wel geinig. Die Dj daar draait best goed. Lekkere platen en nog een beetje vermaak ook.
Nou en zaterdag heb ik het maar rustig aan gedaan.
Sep-09-2001 18:08
TranceFool
Rollin´ Rhythms
quote:
Originally posted by Blik
bijna raak, het is een trouwens best "verknaakte" foto
Dan zou ik de gok niet durven maken . Je leek toch op Ruud de Wild?
Ben naar Evolution geweest. Was wel relaxed party...Ze hadden een trancezaal, een hard housezaal en een classicszaal '89-'93(lees: hardcore).
Ik heb de eerste helft van de avond vooral in de classics zaal gezeten, lekker hakkuh met Bonzai en Buzz Fuzz!! Daarna om een uur of 4 naar de hardhouse geweest, Clive King en Dana gehoord (goed!!), en toen maar weer naar de Trancezaal met Klubbheads (viel niet tegen). Laatste plaat die werd gedraaid was Serendipity
Al met al eeen geslaagd avondje uit...
Sep-09-2001 19:33
Blik
The Almighty Blik
quote:
Originally posted by TranceFool
Dan zou ik de gok niet durven maken . Je leek toch op Ruud de Wild?