Originally posted by SteveTranz4ever
Kan vi inte en gång för alla i allafall ta fram det OFFICIELLA SWETA trycket ???
Inte som det vart tidigare... jag vill ha si.. jag vill ha så men inte si... jag vill ha en flashig t-shirt typ en sån som jag aldrig hittade på Saturn...
Inte hundra olika officiella sweta-shirts utan bara EN...
Ska vi göra ett nytt försök ?
Isf. uppmärksamma mig och andra på detta och sen föreslår jag att alla mailar sina bidrag och ideer till mig på [email protected] så presenterar jag om en tid ,när det verkar som alla gjort sitt, alla bidrag som vi alla får rösta på som blir den enda officiella t-shirten... the can be only ONE. Personligen ser jag att trycket ska dra ens tankar till trancEaddict eftersom det är det som ska ena oss och faktiskt gjort det... all respect...
VISA VAD NI GÅR FÖR
(eller e jag helt efter och det har redan tagits fram en utan omröstning ?)
bra förslag steve.... vi ska nu äntligen aktivera och bestämma oss
Registered: Aug 2001
Location: Hammervillageheights
quote:
Originally posted by ScuL
vi ska nu äntligen aktivera och bestämma oss :D
Detta händelseförloppet kan bli intressant
___________________
I never had any friends later on like those I had when I was twelve. Jesus, does anyone?
You and me, me and you, we�re the only ones in our song?
Dec-03-2003 21:45
Glorie
Goodbye for now
Registered: Apr 2002
Location: Stockholm SWE -> Ear candy: Empty State
quote:
Originally posted by Scul
bra förslag steve.... vi ska nu äntligen aktivera och bestämma oss
japp! Låt oss aktivera oss
quote:
Originally posted by Aendy
Detta händelseförloppet kan bli intressant
hohoho... japp.... även jag ska följa detta med spänning... ni som inte vet tidigare skeenden kan bläddra tillbaka nåra sidor och läsa vem som kämpade mest för att få till stånd ngt. och se hur många andra som verkade intresserade.. och vad kämpen till slut sa Jag finns dock med här och kommer med åsikter vad gäller t-shirtdesign. jag tycker verkligen de vore kul med en tröja.
___________________
Tom Cloud - Told You So
Dec-03-2003 22:05
ScuL
Hardtechno maniac
Registered: Mar 2002
Location: Hampshire, UK
quote:
Originally posted by Glorie
japp! Låt oss aktivera oss
skrev jag något fel?
quote:
hohoho... japp.... även jag ska följa detta med spänning... ni som inte vet tidigare skeenden kan bläddra tillbaka nåra sidor och läsa vem som kämpade mest för att få till stånd ngt. och se hur många andra som verkade intresserade.. och vad kämpen till slut sa Jag finns dock med här och kommer med åsikter vad gäller t-shirtdesign. jag tycker verkligen de vore kul med en tröja.
det tror jag med. därför tycker jag att trådet för inta 'blöda en viss död' (kan man skriva så?) ..
Registered: Apr 2002
Location: Stockholm SWE -> Ear candy: Empty State
quote:
Originally posted by ScuL
skrev jag något fel?
nä, jag tycker det e roligt/gullit att det är DU som arbetar för den goda sakens skull Lycka till säger jag bara, vi har ju vart här förut
quote:
det tror jag med. därför tycker jag att trådet för inta 'blöda en viss död' (kan man skriva så?) ..
nee, man kan inte skriva så man kan skriva: "för att tråden inte ska gå en hemsk död till mötes" (men nu tog jag ju det liiite ur sitt sammanhang)
___________________
Tom Cloud - Told You So
Dec-04-2003 11:11
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
Location: La La Land
Kan vi inte en gång för alla i allafall ta fram det OFFICIELLA SWETA trycket ???
Inte som det vart tidigare... jag vill ha si.. jag vill ha så men inte si... jag vill ha en flashig t-shirt typ en sån som jag aldrig hittade på Saturn...
Inte hundra olika officiella sweta-shirts utan bara EN...
Ska vi göra ett nytt försök ?
Isf. uppmärksamma mig och andra på detta och sen föreslår jag att alla mailar sina bidrag och ideer till mig på [email protected] så presenterar jag om en tid ,när det verkar som alla gjort sitt, alla bidrag som vi alla får rösta på som blir den enda officiella t-shirten... the can be only ONE. Personligen ser jag att trycket ska dra ens tankar till trancEaddict eftersom det är det som ska ena oss och faktiskt gjort det... all respect...
VISA VAD NI GÅR FÖR
(eller e jag helt efter och det har redan tagits fram en utan omröstning ?)
alla mailar steve sina tryck, o sen gör vi en poll o bestämmer.
men vi måste ha en dödlinje (vågar inte skriva engelska ordet efter svenska vs engelska tråden eller va den nu hette.. hehe)
o glöm inte att göra trycken i 300dpi... minst 150 iallafall...
om man nu inte gör den i illustrator som man helst ska
Dec-04-2003 11:39
Glorie
Goodbye for now
Registered: Apr 2002
Location: Stockholm SWE -> Ear candy: Empty State
rätt fin bild tycker ja visserligen inte så mycke trance över den
___________________
Tom Cloud - Told You So
Dec-17-2003 22:07
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
Location: La La Land
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Kan vi inte en gång för alla i allafall ta fram det OFFICIELLA SWETA trycket ???
Inte som det vart tidigare... jag vill ha si.. jag vill ha så men inte si... jag vill ha en flashig t-shirt typ en sån som jag aldrig hittade på Saturn...
Inte hundra olika officiella sweta-shirts utan bara EN...
Ska vi göra ett nytt försök ?
Isf. uppmärksamma mig och andra på detta och sen föreslår jag att alla mailar sina bidrag och ideer till mig på [email protected] så presenterar jag om en tid ,när det verkar som alla gjort sitt, alla bidrag som vi alla får rösta på som blir den enda officiella t-shirten... the can be only ONE. Personligen ser jag att trycket ska dra ens tankar till trancEaddict eftersom det är det som ska ena oss och faktiskt gjort det... all respect...
VISA VAD NI GÅR FÖR
(eller e jag helt efter och det har redan tagits fram en utan omröstning ?)
jag slängde ihop en liten snabb T-shirt och lägger upp den senare idag fast den är väldigt simpel men jag tycker om grund iden på den i alla fall. en helt neon orange T-shirt med svart på. antingen svart design eller text eller både och.
TC har ju svart t-shirt med vit text så det vore väldigt fattigt utav oss att ta efter dem. lite orginell måste man ju vara. Vi har ju ioförsig ingen officiell logo för sweta. vi kanske borde komma på en logo först och sen göra T-shirts?
men vad tycker ni om orange-svart T-shirts då? orginelt från TC på 2 sätt, den ljusa färgen är majoriteten + att man kör med orange istället för vitt.
EDIT: roligt att du tog upp tråden igen steve. jag satt just och tänkte för ett par dagar sen hur grymt det hadde varit om alla swetas på lucia båten hadde haft samma T-shirt. det hadde sett organiserat ut och grymt! hehe.. Dansgolvet tas över av swetas!
___________________
http://www.advantico.se
Dec-18-2003 13:47
SWE_TRANCE
Spacemonkey
Registered: Jul 2001
Location: Borås, Sweden
quote:
Originally posted by JayBee
jag slängde ihop en liten snabb T-shirt och lägger upp den senare idag fast den är väldigt simpel men jag tycker om grund iden på den i alla fall. en helt neon orange T-shirt med svart på. antingen svart design eller text eller både och.
TC har ju svart t-shirt med vit text så det vore väldigt fattigt utav oss att ta efter dem. lite orginell måste man ju vara. Vi har ju ioförsig ingen officiell logo för sweta. vi kanske borde komma på en logo först och sen göra T-shirts?
men vad tycker ni om orange-svart T-shirts då? orginelt från TC på 2 sätt, den ljusa färgen är majoriteten + att man kör med orange istället för vitt.
EDIT: roligt att du tog upp tråden igen steve. jag satt just och tänkte för ett par dagar sen hur grymt det hadde varit om alla swetas på lucia båten hadde haft samma T-shirt. det hadde sett organiserat ut och grymt! hehe.. Dansgolvet tas över av swetas!
det har ju givits en del förslag på "logos"/tryck tidigare i denna tråden...
Lite jobbigt att kolla igenom men det finns där iaf
Vi har ju upptäckt att det är väldigt svårt att enas om en som vi ska köra på!
Därför..spana steves inlägg ovan så får det ske en omröstning när bidrag kommit in. Enda sättet att få ett beslut är omröstning
Så maila alla förslag dit bums!!
EDIT: Såg att nästan alla bilder var "döda"..lite synd
Dec-18-2003 13:54
JayBee
Trance Fanatic
Registered: Jul 2003
Location: Stockholm
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
det har ju givits en del förslag på "logos"/tryck tidigare i denna tråden...
Lite jobbigt att kolla igenom men det finns där iaf
Vi har ju upptäckt att det är väldigt svårt att enas om en som vi ska köra på!
Därför..spana steves inlägg ovan så får det ske en omröstning när bidrag kommit in. Enda sättet att få ett beslut är omröstning
Så maila alla förslag dit bums!!
jag hadde altså inget logo förslag utan hadde bara förslag på grund färgerna på T-shirten