quote: | Originally posted by nwopper
Mijn slot is stuk en ik kan niet het huis uit, als ik namelijk de deur niet achter me dicht kan doen, kan ik mijn huis niet meer in. Dus ik zit hier 'gevangen' en voor de eerste keer in twee jaar merk ik dat mijn huisbaas een KLOOTZAK is.
Zodra hij hoorde dat vervanging van hang-en sluitwerk voor ZIJN rekening is begon hij eerst mij naar de Vereniging van Eigenaren van dit appartement te sturen om te kijken of zij de kosten vergoeden. Zij gaven mij het telefoonnummer van het onderhoudsbedrijf uit Den Haag die dit appartement onderhoudt. Dat bedrijf zegt dat hang-en sluitwerk toch echt voor rekening komt van de huiseigenaar, en dat is mijn huisbaas, want ik huur van hem. Ik betaal niet voor de kat z'n kut 50 euro servicekosten aan zijn adres.
Die mensen uit Den Haag hebben contact opgenomen met een monteur/aannemer die voor hun werkt en die mijn slot moet vervangen. Dat is medegedeeld aan mijn huisbaas, en hij belt me niet terug. Ik bel hem, hij zegt dat ik moet wachten tot iemand van van der Horst Bouwbedrijf contact met me opneemt. 2 uur later NOG GEEN TELEFOONTJE OF IETS. Dus ik weer bellen naar die mensen in Den Haag, blijkt de man die alles geregeld heeft de deur uit te zijn, maar de receptioniste had het nummer van Van Der Horst Bouwbedrijf. Ik bellen: VOICEMAIL. Ik voicemail inspreken, GEEN OF NIKS GEEN CONTACT OF WHATEVER TERUG!!!
Ik zit hier nog steeds met een kapot slot, ik kan mijn huis niet uit, zit midden in een animatieopdracht voor 2 voor 12 en ik kan niet mijn huis uit omdat die klojo van een huisbaas te fucking krenterig is om gewoon de kosten op zich te nemen (ZOALS HET HOORT) in plaats van het op iedereen af te schuiven. Als ik om 6 uur geen contact of gehoor heb ontvangen van wie dan ook, dan bel ik ZELF een monteur en dan hoest hij de centen maar op!
Godvergloeiendese, verrotte klootzak! Hij rijdt godverdomme een Porche, woont in een dikke villa en zit in de oliebusiness. En hij gaat zitten piepen om het vervangen van EEN FUKKING SLOT!!
|
Slot laten maken en rekening naar je huisbaas laten sturen. Als je op papier kan aantonen dat de kosten voor de huisbaas zijn dan zullen ze dat wellicht wel doen.