ff sigje die ik voor my girl Suki heb gemaakt testen
___________________ I keep the pain of a broken soul ...
en good old 16 kleuren only zijn ook weer back van weggeweest, begon ze al te missen
___________________ 12" Chase: Vernon - Wonderer (Son Kite Remix) The X-files - Closure (feat. Moby My Weakness)
quote:Originally posted by Zehra ff sigje die ik voor my girl Suki heb gemaakt testen damn chique zehra ! Kheb ook een nieuwe sig nodig
quote:Originally posted by pooley Kheb ze nog ergens liggen ma een nieuwe zou leuk zijn Als ge wilt he Ge moet een beetje explicieter zijn wilt ge iets bereiken. Hij bedoelt dus: Zehra, wilt gij alstubliiiiieft een sig voor mij maken? Dank bij voorbaat, Pooley
lol de slimste mens ter wereld was weer strijk met de mortier en co
taaaaaa taaaaaaaaaaa aanschouw mn nieuwe gucci sig! edit: pool, uw sig is ook bijna klaar hoor
those kittens scare the hell out of me
quote:Originally posted by TOR those kittens scare the hell out of me das wel gucci eh zo een superlief katje, doet niemand wat kwaad... snap nie da ge der bang van zijt
hoewel ik niet katte moet hebben, is dit te cute om te weerstaan
quote:Originally posted by Zehra das wel gucci eh zo een superlief katje, doet niemand wat kwaad... snap nie da ge der bang van zijt idd, gucci is heel lief is wel precies bang van me, mj, dat nemen we erbij eh