Registered: May 2004
ik ben metro...
Sep-16-2005 15:21
robin
OMGTTFOWTISFBIDK
Registered: Feb 2003
quote:
Originally posted by basd
Is dat een homo in een metro?
Enne sndh, niet zo janken knul, wacht maar tot je gaat werken Dan blijkt school ineens feest.
Wie zegt dat ie het heeft over school? het laatste uur op vrijdag is nooit leuk, of je nou werkt of op school zit (en of het nou om 1 of om 5 uur is)
Sep-16-2005 15:39
sndh
'dispels & contradicts'
Registered: May 2003
quote:
Originally posted by basd
Is dat een homo in een metro?
Enne sndh, niet zo janken knul, wacht maar tot je gaat werken Dan blijkt school ineens feest.
uhm, ik loop 4 dagen van 9 tot 17 stage in een rechtswinkel Tis wel wat intensiever dan normaal school.
Sep-16-2005 15:50
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by sndh
uhm, ik loop 4 dagen van 9 tot 17 stage in een rechtswinkel Tis wel wat intensiever dan normaal school.
manmanman, noem je dat werk?! Beetje zitten op kantoor en beetje ouwehoeren. En nog op luie ambtenaren tijden ook.
Doe mijn werk maar eens, de ene dag moet je 4:00 uit je nest en de volgende dag sta je weer van 20:00 tot 03:00 op de werkvloer. dat is pas werken! Softie!
Sep-16-2005 18:09
basd
progression
Registered: Jul 2002
quote:
Originally posted by sndh
Om half tien moest ik naar omgeving Arena (alarmmelding). Dat is 20 minuten rijden. Daar aangekomen bleek er niets aan de hand te zijn. Foutje van de centrale. Vervolgens sta ik een half uur in de file vanwege de uittocht van de Arena. Maar goed half elf bij de Mac in A'dam Noord zijn lukt wel. Niet dus. 2 fuckin uur in de file gestaan door asfaltering van de ringweg. Om fuckin twaalf uur was ik pas bij de Mac en Ei misgelopen. Afslag Mac ook nog eens afgesloten. Nummer vergeten in de telefoon te zetten dus kon ook niet bellen. Tering weer de file in en pas om een uur 's nachts bij de Lexion aangekomen
Wat een KUT avond. Daar doen die geile sletten in Westzaan niets aan af