Originally posted by Vizay
du inser väl att ni förlorar miljoner på att AIK åker ur va?
blir ett par färre hemmaderbyn mot AIK nu å det känns nog kan jag lova
Det må låta dumt men för min del kvittar det. Jag slipper åka till bunkern kallad Råsunda, bara positivt alltså.
Jag önskar AIK all olycka och hoppas innerligt att de stannar i superettan i alla fall ett par år.
___________________
A Festivus For the Rest of Us
Nov-07-2004 00:34
Vizay
immiNspired
Registered: Dec 2001
Location: Stockholm & in my mind
tycker snarare det luktar sm-guld 2006 än en långvarig visit i allsvenskans bakgård
___________________
quote:
Originally posted by davedresden
i suggest getting the gabriel & dresden prog-a-minute. in 3 easy steps you too could change the face of dance music.
batteries not included.
- dave
Nov-08-2004 10:25
Kongo_kim
Supreme tranceaddict
Registered: Feb 2003
Location: Stockholm
quote:
Originally posted by Vizay
tycker snarare det luktar sm-guld 2006 än en långvarig visit i allsvenskans bakgård
vem vet domtvå senaste mästarna har ju lirat superettan för inte så länge sedan. Får bara hoppas du har fel.
Tycker inte att det luktar SM Guld 2006, tvärtom. AIK är ett lag i kris (tack gode gud) och jag tror att de kommer behöva mer än ett år för att återhämta sig.
___________________
A Festivus For the Rest of Us
Nov-08-2004 11:47
Kongo_kim
Supreme tranceaddict
Registered: Feb 2003
Location: Stockholm
Örebro tvångsnedflyttade Assyriska tar deras plats
jaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 ASSYRISKA i allsvenskan, ÄNTLIGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
___________________
facebook | blog | scrobbler | setarchive | 20160316
"I believe that's referred to as intelligent drum & bass, which obviously means there's a genre of stupid drum & bass out there" (John Peel)
Nov-08-2004 13:43
Vizay
immiNspired
Registered: Dec 2001
Location: Stockholm & in my mind
kul att se assyriska i allsvenskan, väldigt duktigt lag som inte haft marginalerna på sin sida. Dom spelar kul fotboll och jag tycker definitivt att dom har bevisat att man kan spela grym fotboll utan att värva miljonspelare. Kommer lätt bli min favorit i allsvenskan nu när aik inte är där.
men hur kommer det sig att det blev just assyriska?
dom förlorade ju sin plats i allsvenskan precis som aik. aik kom från en högre division, borde inte det ha gett dom förtur?
förövrigt, visst är vi i kris men inte i en värre kris än malmö när dom åkte ner faktiskt. Dom har ju äntligen insett att sanny åslund inte var rätt man för jobbet.
om man ska se det possitivt så får man väl säga att det nästintill var tvunget för aik att åka ner om dom ska ha en chans att återhämta sig till sin gamla relativt höga standard.
___________________
quote:
Originally posted by davedresden
i suggest getting the gabriel & dresden prog-a-minute. in 3 easy steps you too could change the face of dance music.
batteries not included.
- dave
Nov-08-2004 14:02
Aendy
Lifeaddict
Registered: Aug 2001
Location: Hammervillageheights
quote:
Originally posted by hustler
NEEEEJ INTE ASSYRISKA!!!
Inte hata bara älska? Verkar inte som Djurgårdens motto gått in riktigt i din skalle, du verkar mer förtjust i att hata mer än något annat.
___________________
I never had any friends later on like those I had when I was twelve. Jesus, does anyone?
You and me, me and you, we�re the only ones in our song?
Nov-08-2004 15:36
Kongo_kim
Supreme tranceaddict
Registered: Feb 2003
Location: Stockholm
Men assyriska kan ju inte lira på Bårsta i allsvenskan. Hur blir det, flyttar dom in på Stadion?
Nov-08-2004 16:43
montana
dub come save me
Registered: Mar 2003
Location: södertälje. sweden
quote:
Originally posted by Kongo_kim
Men assyriska kan ju inte lira på Bårsta i allsvenskan. Hur blir det, flyttar dom in på Stadion?
jag tror det för inte fan kommer anders "lögnare" lago och idioterna i kommunfulmmäktige bygga ett ställe åt assyriska. man har hackat på lago & kommunen i över 4 år och ännu ingen ny arena.
___________________
facebook | blog | scrobbler | setarchive | 20160316
"I believe that's referred to as intelligent drum & bass, which obviously means there's a genre of stupid drum & bass out there" (John Peel)
Originally posted by Aendy
Inte hata bara älska? Verkar inte som Djurgårdens motto gått in riktigt i din skalle, du verkar mer förtjust i att hata mer än något annat.
Stör det dig eller?
Självklart hatar jag inte bara, men när det kommer till fotbollskultur så är själva "hat" delen en ganska stor del. Jag vet inte om du själv följer något lag i större utsträckning som jag gör men tydligen inte. För då skulle då inte reagera som du har gjort.