 |
|
|
|
 |
|
 |
 |
Stegay
Guest
Registered: Not Yet
Location:
|
|
|
jaja het was weer een geweldige avond.. veel gezellige mensen ontmoet, was top! ben net thuis
erg sterke set van armin ook..
nrs die o.a. gedraaid zijn:
robert nickson - spiral
fictivision vs c-quence - symbols
primer - indulge
airwave - alone in the dark
push - strange world 2000
andain - beautiful things (gabriel & dresden remix)
peter martin - perfect wave
andain - beautiful things (photon project remix)
sarah mclachlan - fallen (gabriel & dresden remix) 2X!
motorcycle - as the rush comes (gabriel& dresden remix)
motorcycle - as the rush comes (armin van buuren remix)
armin van buuren feat. justine suissa - burned with desire (armin van buuren rising star remix)
dirt devils - music is life (pos vs jono grant remix)
???? - ???? (luke chable remix)
jens vs marco v - relooped
underworld - born slippy (paul oakenfold NUXX remix)
brainbug - nightmare (remix)
paul van dyk - for an angel (PVD E-Werk Clubmix)
agnelli & nelson - holding on to nothing
active sight - search for freedom
empyreal sun - twisted reality
katana - tribal shock
nog 2 katan nr's
nu ben ik moe geloof ik
|
|
Nov-29-2003 06:50
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
ambs
Girl Le Disko

Registered: Jul 2003
Location: Curacao
|
|
|
Hallloo allemaal!! groetjes vanaf Schiphol 
Ik ben alweer hier om naar Birmingham te gaan voor Gatecrasher vanavond woooeeeiiii
als ik Armin solo in 1 woord zou moeten omschrijven, dan is het zeker WOEIIIIIIII Wat een geweldige avond echt Ik was er met Robert en nog 2 vrienden heen, en ik had er heel veel zin in... En WOW did it ever live up to my expectations!!
Ik heb echt de hele avond gedanst en gesprongen Was op een gegeven moment wel ERG warm daar binnen, poeh! Niet normaal!!! Maar had een mooi plekje voor de dj booth 
Armin wist niet dat ik zou komen, en toen heb ik 'm donderdag ff verast! volgens mij denkt hij dat ik een beetje gek ben, naja prettig gestoord! hoe komt hij daar nou weer bij??? 
Het was leuk om wat nieuwe mensen te ontmoeten en ook leuk om de andere mensen die ik kende weer te zien! Het was echt een night to remember Ik had een vriendin mee genomen die nog nooit naar Armin was geweest en ze was echt helemaal verkocht Armin promotie door Ambs 
Nou goed, ik ben dus echt kapot, was om half 8 weer in a'dam, toen inpakken voor de NEC en toen 2 uurtjes geslapen, zelfs VERSLAPEN ik heb zin in vanavond, hoop alleen dat ik het vol hou!!!
bedankt iedereen voor een SUPER avond!!!
xoxoxox
PS: Robert Nickson-Spiral de hele Asta ging HELEMAAL uit hun dak!! WOOOOEEEIIII for Robert 
___________________
|
|
Nov-29-2003 11:52
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Location:
|
|
|
Nov-29-2003 12:21
|
|
|
 |
 |
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
|
|
|
Mjah wat kan ik zeggen? Was een heel gezellig feestje! Armin draaide lekker!
Ik zeg niets slechts meer over Trance (mag niet van Optimus ).... Ik vind het niet leuk om thuis naar te luisteren, maar op een feest is het best wel weer een keer lekker, behalve al die breaks dan! Heb me zeker vermaakt, Armin draaide lekkere plaatjes (Hitjesdraaitert, Optimus )
Veel TA-ers weer gezien (Kolkie, Lex, 303, Franzelare, Tij08, Total Woot, Optimus, Eieregooie, Ambs, Moogwai, Partyhardy) plus ook veel nieuwe ontmoet (Robert, DJ_Space, Mindphaser, Illicit(?)). Erg gezellig weer!
Ook erg leuk dat Miss Z er was, helemaal uit Belgie! (k)
De foto's zijn supercool, maar alleen heb ik nu geen tijd om te uit te zoeken volgensmij. Dat komt maandag wel!
___________________
"Life is all about choices & respect"
|
|
Nov-29-2003 12:26
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 20:01.
Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
|
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
|
|
|
|
|
|
Contact Us - return to tranceaddict
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
|