Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Games!
Pages (36): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002

Jag har hittat en fin Viewsonic 19" för 4995kr .. inte så illa pinkat!

Old Post Dec-15-2004 19:04  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hauken
Supreme tranceaddict

Registered: Jul 2004

quote:
Originally posted by keddo
OOoo din crt's

heeh nää menade inte så det kom ut lite fel Jag har en budget CRT och ska du spela "äger" den endå alla TFT skärmar. Visst finns det dåliga CRT's men vad gäller spelprestanda är de flesta bättre än TFT.

Old Post Dec-15-2004 21:36  Sweden
Click Here to See the Profile for Hauken Click here to Send Hauken a Private Message Add Hauken to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
cviper
Lurking on TA

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by jofawe
det är alltså samsung som gäller då.. okej.

Men det är klart att en TFT inte kan konkurrera med CRT, men jag är så omåttligt trött på min 17" från 1998 (Compaq V75) som inte har en färg rätt och blinkar å har sig...
Så jag måste ha en ny skärm, å då kan jag lika gärna skaffa en TFT

(hah, nu har jag internet hemma igen!)

Iaf, jag har en 17" Samsung TFT (SyncMaster 171N) och är väldigt nöjd med den. Har inte heller haft några större problem med ghosting (jag har bara lagt märke till det i några få fall hittills). Det som jag stör mig mer på är "tearing" när man kör utan vsync; men detta uppträder på både CRT och TFT. Tycker faktiskt t.o.m. att det ser värre ut på CRT:s.

Men sen jag bytte ut min 17" CRT mot TFT skärmen har jag faktiskt plats för annat på bordet också

Old Post Dec-16-2004 09:55  Sweden
Click Here to See the Profile for cviper Click here to Send cviper a Private Message Add cviper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

fick äntligen köpt prince of persia: warrior within i förrgår.. suttit o lirat demot på min PS2 ett tag nu.. hehe

heeel grymt spel alltså.. diggar att det e såpass annorlunda jämnfört med det första... hel skön känsla och mycket svårare

nee.. tillbaka till spelandet

Old Post Jan-28-2005 14:06  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hauken
Supreme tranceaddict

Registered: Jul 2004

när endå tråden är uppe kan jag väl passa på att tipsa om att World of Warcraft EU Open BETA startar precis.

Gratis att spela mao. Skapa konto på http://en.wow-europe.com/

Old Post Jan-28-2005 16:27  Sweden
Click Here to See the Profile for Hauken Click here to Send Hauken a Private Message Add Hauken to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kongo_kim
Supreme tranceaddict

Registered: Feb 2003

Just nu fast på Star Ocean - Til The End Of Time

härligt RPG från Square Enix

Old Post Jan-29-2005 09:08  Sweden
Click Here to See the Profile for Kongo_kim Click here to Send Kongo_kim a Private Message Add Kongo_kim to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

nån som vet nått bra spel som är värt att spela?
förutom world of warcraft som jag tänkte man skulle införskaffa så fårt man har lite pengar så man har råd med månadsavgiften också.. hehe

klarade Metal Gear Solid3 inatt
bra spel.. mycket mer smyga än i dem förra spelen och sånt..
men tyvärr inte samma känsla som i dem förra
hade det varit det så hade det varit ett riktigt grymt spel...
känns dock som att speltillverkarna har inspirerats en del från james bond... hehe.. men aja..

republic commando klarade jag för några dagarsen... riktigt schysst starwars spel alltså... enda jobbiga va att gubbarna strejkade ibland och följde inte mina kommandon... fast va inte så ofta direkt... va nångång typ bara som man springer iväg med alla.. och sen märker man att det e en gubbe som saknas.. och då e han en bra bit efter, så jag fick springa tillbaka och hämta honom.. bara det att för att göra det va jag tvungen att första döda honom.. återuppliva honom och knuffa honom lite till dörr öppningen.. hahahaha
men aja.. ball spel.. rätt nsyggt också

starwars: knight's of the old republic 2
riktigt nice spel.. satt fastklistrad en hel del gånger....
fast oftast blev det att jag spelade ett bra tag.. sen stängde jag ner det för att jag tyckte det börja bli tråkigt.. men efter typ 10minuter startade jag upp det igen för att jag va tvungen att veta vad som skulle hända.. hehe
har dock inte spelat 1:an ännu.. jag började spela det direkt efter 2:an eftersom jag gillade det.. men orkade inte med stuket på spel så direkt efter... blev för mytcket. ta o spela det om ett tag istället

Old Post Mar-12-2005 12:00  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002

jag har fastnat på lite äldre spel såsom Day of the Tentacle och Sam & Max Hit and Run ... hehe.

Sen lirar jag Return to castle of Wolfenstein igen nu.. kul spel!

Klarade Need For Speed Underground 2 för en vecka sen .. nice spel

Old Post Mar-12-2005 12:07  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
fede
(((d[-_-]b)))

Registered: Sep 2002

quote:
Originally posted by dbl
klarade Metal Gear Solid3 inatt
bra spel.. mycket mer smyga än i dem förra spelen och sånt..
men tyvärr inte samma känsla som i dem förra
hade det varit det så hade det varit ett riktigt grymt spel...
känns dock som att speltillverkarna har inspirerats en del från james bond... hehe.. men aja..

vad babblar du om

tycker 3an äger 2an totalt

2an va ju så tråkigt att allt utspelades i samma miljö..
annars tycker jag att 3an är mycket coolare

Old Post Mar-12-2005 12:13 
Click Here to See the Profile for fede Click here to Send fede a Private Message Visit fede's homepage! Add fede to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

quote:
Originally posted by ShyTrance
vad babblar du om

tycker 3an äger 2an totalt

2an va ju så tråkigt att allt utspelades i samma miljö..
annars tycker jag att 3an är mycket coolare

och var sa jag att 2an är bättre????
jag sa bara att jag tycker det är synd att 3an saknar känslan som dem 2 första hade.. annars va det ju mycket bättre än 2an.. men 2an hade ändå samma känsla som det första hade

som när man mötte wolf i det första.. va ju grym känsla... va ju riktigt ball när man möte the end med hela miljön och att det va så stort och så.. men känslan va inte alls densamma...

Old Post Mar-12-2005 12:22  Sweden
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002

spelar fortfarande mest Battlefield Vietnam
annars är det racing som gäller

Colin McRae05 har jag försökt men den fastnar varje gång
ska pröva Richard Burns Rally snart

tips för gameare: www.xfire.com
en instant-messenger som visar till dina kompissar vilket spel du lirar och ger de chansen att joina in om man spelar online.

den räknar även hur många timmar man har spelat:
kolla min profil här http://www.xfire.com/xf/modules.php...file&uname=scul

Old Post Mar-12-2005 13:42  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
lacksesepsotygh
;B

Registered: Jan 2005

elder scrolls iii: morrowind, med samtliga tillägg
rome: total war
call of duty med tillägg.
no one lives forever 2
age of mytology

spela dessa :)

Old Post Mar-12-2005 15:07  Sweden
Click Here to See the Profile for lacksesepsotygh Click here to Send lacksesepsotygh a Private Message Visit lacksesepsotygh's homepage! Add lacksesepsotygh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Games!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (36): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacktrack id needed :D [2007] [6]

Click here to listen to the sample!Pause playbackKamaya Painters - "Endless Wave" [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 06:32.

Forum Rules: