Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > MondayBar Spring Cruise 2004
Pages (33): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 29 30 31 32 33 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Proximus
Supreme tranceaddict

Registered: Jul 2001

alla ni som kan, kom och hälsa på mig och can på dansgolvet vi kör.. vettefan vad den heter nu men det kommer bli fett =]

And when I say "mother******" I do mean "mother******"
Because Mother Earth is dying and we continue to fuck her to death - Andre 3000

Old Post Feb-26-2004 02:06  Sweden
Click Here to See the Profile for Proximus Click here to Send Proximus a Private Message Add Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JayBee
Trance Fanatic

Registered: Jul 2003

quote:
Originally posted by Proximus
alla ni som kan, kom och hälsa på mig och can på dansgolvet vi kör.. vettefan vad den heter nu men det kommer bli fett =]

kommer eran hytt ligga vid de andra swetas? får man väl titta på DJ schemat och så hittar jag er vid dj båset eller?

Old Post Feb-26-2004 10:35  Sweden
Click Here to See the Profile for JayBee Click here to Send JayBee a Private Message Add JayBee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by JayBee
kommer eran hytt ligga vid de andra swetas? får man väl titta på DJ schemat och så hittar jag er vid dj båset eller?
Jag gissar på att man hittar dom i DJ båset när dom har speltid där hehe

Fan peppa mig, har tappat alla vibbar sen jag var sjukt sjuk här nån vecka... vad göra ? Har fått tips som att äta godis, kolla tv, knu**a en fin brud. osv. osv. TV suger, godiset funkade inte, nån brud har jag inte hittat än Vet det kommer bli as kul, men jag kan inte känna det... var så laddad innan jag blev sjuk. Fan jobbet suger ba**e också

Old Post Feb-26-2004 10:55  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever

Fan peppa mig, har tappat alla vibbar sen jag var sjukt sjuk här nån vecka... vad göra ? Har fått tips som att äta godis, kolla tv, knu**a en fin brud. osv. osv. TV suger, godiset funkade inte, nån brud har jag inte hittat än Vet det kommer bli as kul, men jag kan inte känna det... var så laddad innan jag blev sjuk. Fan jobbet suger ba**e också

det löser sig när vi kommer dit!

Old Post Feb-26-2004 11:50  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
staz
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2003

känner alltid så inför fester.. vill aldrig gå ut osv.. och oftast när jag inte har biljett till nåt så stannar jag hemma vid datorn.. men när jag väl kommer ut så stiger humöret med flera grader

Old Post Feb-26-2004 12:44  Sweden
Click Here to See the Profile for staz Click here to Send staz a Private Message Add staz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever

det e lugnt steve... ta o betala min resa ToR mellan gbg o sthlm och ge mig din biljett så tar jag o sticker istället för dig

hehe

men du får la ta o kolla på några av dina trance videos o lyssna på lite musik så kommer du säkert igång igen

Old Post Feb-26-2004 12:56  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MojjMojj
Supreme tranceaddict

Registered: Aug 2003

Jag blir mer peppad efter varje dag som går, men också mer nervo och snart kommer jag få panik över det

Old Post Feb-26-2004 12:58  Sweden
Click Here to See the Profile for MojjMojj Click here to Send MojjMojj a Private Message Add MojjMojj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mjz
latmask

Registered: May 2003

quote:
Originally posted by jofawe
är det NÅGON som ska köra nedifrån landet (typ skåne, småland, blekinge) som har lust att plocka upp mig på vägen?
Har svårt som fan att hitta nån billig lösning på det hela med transporter.

har hittat ett billigt tåg (403kr) men hur ska man ta sig hem sen?

Jag får väl boka ett tåg dit .. sen får man se.

hur långt från Sthlm C ligger värtahamnen?

tror gärdet är närmsta t-banestation... tar väl mindre än 10 minuter dit...

känner mig inte heller så peppad just för tillfället... vaknade upp i morse med grymt hög feber och spydde som en bulimisk kalv...

hoppas bara det går över till kryssningen... annars får jag väl dansa sittande, för på kryssning ska jag...

Old Post Feb-26-2004 13:31  Sweden
Click Here to See the Profile for mjz Click here to Send mjz a Private Message Add mjz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
keddo
u alright mate

Registered: Sep 2001

Fean, ringde just och bokade en hytt för 4 pers, tänkt dra med 3 polare, men så frågar han hur gammal jag är, och dum som jag är så svarar jag att jag är född 85. Alltså 18. Och kunde därför inte boka eftersom det är 20 års åldersgräns, men grejen är att vi har alla varsit legg som är 21 (fast är en helt annan person på bilden som jag inte vill boka på)... aja, får väll be morsan att boka hytt när jag kommer hem då

KESO!

Old Post Feb-26-2004 13:43  Sweden
Click Here to See the Profile for keddo Click here to Send keddo a Private Message Add keddo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
swe_Trancer
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2003

quote:
Originally posted by Powell
Fean, ringde just och bokade en hytt för 4 pers, tänkt dra med 3 polare, men så frågar han hur gammal jag är, och dum som jag är så svarar jag att jag är född 85. Alltså 18. Och kunde därför inte boka eftersom det är 20 års åldersgräns, men grejen är att vi har alla varsit legg som är 21 (fast är en helt annan person på bilden som jag inte vill boka på)... aja, får väll be morsan att boka hytt när jag kommer hem då

kollar dom legg sen när man stiger på båten?

Old Post Feb-26-2004 13:44  Sweden
Click Here to See the Profile for swe_Trancer Click here to Send swe_Trancer a Private Message Add swe_Trancer to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by swe_Trancer
kollar dom legg sen när man stiger på båten?
Det händer men det är få som åker dit, ser mer ut som det är rutin koller på folk än att dom kollar åldern. Har aldrig blivit kollad

Last edited by SteveTranz4ever on Feb-26-2004 at 14:26

Old Post Feb-26-2004 14:17  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
swe_Trancer
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2003

hmm ok, får man skulle ju gärna vilja åka, fast jag är än sålänge bara 18

Old Post Feb-26-2004 14:18  Sweden
Click Here to See the Profile for swe_Trancer Click here to Send swe_Trancer a Private Message Add swe_Trancer to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > MondayBar Spring Cruise 2004
Post New Thread    Post A Reply

Pages (33): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 29 30 31 32 33 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackcan anyone find this tune [2009] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSolid Globe - North Pole [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:26.

Forum Rules: