Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Armin & MIKE - 28 februari - Asta, Den Haag
Pages (32): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 29 30 31 32 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Nabistai
WodkAddict

Registered: Sep 2002
Ik kan best je woede begrijpen Eagle, bij mij zou het net hetzelfde zijn. En inderdaad, het is 'niet netjes' om hem daar zo alleen achter te laten Ik hoop dat ik dat nooit voorheb want ik vind het maar

De reactie op TOR en vooral Armin snap ik evenwel ni zo goed. Armin kan er toch niets aan doen? Maar soit ik ga mij er niet mee moeien want ik ken alle details natuurlijk niet.

Als het niet aan de schoenen lag waarom mocht je dan feitelijk niet binnen?

quote:
Het doel van een heel deel hier is niet over muziek te praten maar door zijn deelname aan discussies een zo groot mogelijk intellect proberen aan de dag te leggen en daarmee een rare vorm van zelfbevrediging in werking stellen. 'It's a strange world'

Old Post Feb-29-2004 19:22 
Click Here to See the Profile for Nabistai Click here to Send Nabistai a Private Message Add Nabistai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tiger777
Pensionable tranceaddict

Registered: Dec 2002

hmm... mja, kelly, ge hebt eigelijk gelijk... ik kan heel goed begrijpen hoe eagle zich nu voelt, ik zou ook kwaad zijn. Tis een pijnlijke zaak natuurlijk. Gelukkig was er dan toch nog goeie ouwe ei . Je bent inderdaad een top kerel en zo heeft eagle dan toch nog een goeie nacht gehad he...

quote:
Originally posted by Push2005
Ik ben net terug begonnen met cassettes op te kopen... Die pitchcontrol is echt ongelofelijk !

Old Post Feb-29-2004 19:24  Belgium
Click Here to See the Profile for Tiger777 Click here to Send Tiger777 a Private Message Add Tiger777 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
pooley
In Search Of ...

Registered: Apr 2003

merci allemaal voor de schitterende avond.
Dit moet asap opnieuw gedaan worden

En ja twas echt een domper dat eagle er uiteindelijk niet bijwas :/

Hoeveel fotos zijn er nu? stuk of 200-300 ?

Last edited by pooley on Feb-29-2004 at 19:37

Old Post Feb-29-2004 19:28  Belgium
Click Here to See the Profile for pooley Click here to Send pooley a Private Message Visit pooley's homepage! Add pooley to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eagle`
Progressive Psy Addict

Registered: Aug 2002

quote:
Originally posted by Nabistai
Ik kan best je woede begrijpen Eagle, bij mij zou het net hetzelfde zijn. En inderdaad, het is 'niet netjes' om hem daar zo alleen achter te laten Ik hoop dat ik dat nooit voorheb want ik vind het maar

De reactie op TOR en vooral Armin snap ik evenwel ni zo goed. Armin kan er toch niets aan doen? Maar soit ik ga mij er niet mee moeien want ik ken alle details natuurlijk niet.

Als het niet aan de schoenen lag waarom mocht je dan feitelijk niet binnen?

ik zag er zo gezegd niet fris genoeg uit, wat een klinklare onzin. Later vroeg ik het nog is en dan was het zogezegd men houding die hem niet aanstond. Nou ja goed, in ieder geval ik kon het niet maken om ei zen avond te verknallen, had al zoveel gedaan. Over de rest zwijg ik, ik had in ieder geval niemand in de barre vrieskou late staan (nog een geluk dat ik die pull nog had of ik was doodgevroren)en gewoon solidair mee naar buite gekome, maar goed zolang iedereen maar een goeie tijd gehad heeft zeker

Op deze manier leer je wel mense kenne, op wie je kan rekenen en op wie zeker "niet". Toch bedankt jonges, leuk dat jullie wel fun gehad hebben

edit: nogmaals bedankt ei

The X-files - Closure (feat. Moby My Weakness)

Old Post Feb-29-2004 19:33  Belgium
Click Here to See the Profile for Eagle` Click here to Send Eagle` a Private Message Add Eagle` to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TOR
Traveller

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by Kelly*
Vind dit allemaal behoorlijk raar dat er zomaar iemand van de groep wordt achtergelaten en dan de reactie: Tja, hij mocht niet binnen en dan was ie plots weg ....

zoals ik al zei, dat was wat ik hoorde nadien

Old Post Feb-29-2004 19:36  Europe
Click Here to See the Profile for TOR Click here to Send TOR a Private Message Add TOR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nabistai
WodkAddict

Registered: Sep 2002
quote:
Originally posted by Eagle`
ik zag er zo gezegd niet fris genoeg uit, wat een klinklare onzin. Later vroeg ik het nog is en dan was het zogezegd men houding die hem niet aanstond. Nou ja goed, in ieder geval ik kon het niet maken om ei zen avond te verknallen, had al zoveel gedaan. Over de rest zwijg ik, ik had in ieder geval niemand in de barre vrieskou late staan (nog een geluk dat ik die pull nog had of ik was doodgevroren)en gewoon solidair mee naar buite gekome, maar goed zolang iedereen maar een goeie tijd gehad heeft zeker

Op deze manier leer je wel mense kenne, op wie je kan rekenen en op wie zeker "niet". Toch bedankt jonges, leuk dat jullie wel fun gehad hebben

edit: nogmaals bedankt ei

Zeer vreemd, ik zou er ook niet kunnen mee lachen, integendeel... Begrijp je reactie 100% maar verder moei ik mij er niet meer mee want ik was er niet bij en ken het hele verhaal niet.

Ik HOOP dat de sfeer niet gaat verergeren. (maar vrees ervoor)

quote:
Het doel van een heel deel hier is niet over muziek te praten maar door zijn deelname aan discussies een zo groot mogelijk intellect proberen aan de dag te leggen en daarmee een rare vorm van zelfbevrediging in werking stellen. 'It's a strange world'

Old Post Feb-29-2004 19:46 
Click Here to See the Profile for Nabistai Click here to Send Nabistai a Private Message Add Nabistai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eagle`
Progressive Psy Addict

Registered: Aug 2002

quote:
Erg begrijpelijke reactie ....
Denk wel dat Armin der weinig aan had kunnen veranderen ofzo
Maar ik vind het geweldig FUCKED UP dat je met een hele groep 'vrienden' naar een party gaat en dat je dan iemand buiten laat staan .... ONBEGRIJPELIJK!!!!!!
Ik heb hetzelfde meegemaakt ... ik mocht niet binnen in een club wegens die domme schoenenregel ... maar de groep waar ik mee was hebben er alles aan gedaan me binnen te krijgen ... ik niet binnen niemand binnen

Zo gaat dat samen uit, samen thuis.

Vind dit allemaal behoorlijk raar dat er zomaar iemand van de groep wordt achtergelaten en dan de reactie: Tja, hij mocht niet binnen en dan was ie plots weg .... misschien normaal aangezien jullie aan de ene kant van de deur stonden en Eagle aan de andere kant

Heel bizarre situatie .... ik kan het misschien verkeerd begrijpen maar als jullie zomaar iemand achterlaten .... dan ben ik toch enorm teleurgesteld in de BETA's ... dacht dat jullie een groep waren die voor elkaar opkwam

dank je kelly, hoewel het slaap na de vaak is, hier heb ik wat aan

maar goed zolang de foto's maar gelukt zijn he jonges ...

The X-files - Closure (feat. Moby My Weakness)

Old Post Feb-29-2004 19:48  Belgium
Click Here to See the Profile for Eagle` Click here to Send Eagle` a Private Message Add Eagle` to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Wildfir3
Seriously Opinionated

Registered: Jul 2003

'k moet eerlijk zeggen dat ik het ook allesbehalve vond als ik het zo las. Nuja ik was er wel niet bij, maar 't is ook de eerste reactie die vrienden van mij gaven als ik het hele ding vertelde: "amai en de rest gaat dan zomaar binnen en laten dieje achter?".

Nuja, da had ik idd ook helemaal niet geapprecieerd, en ik zou minstens even kwaad zijn als Eagle.
Effe geen armin bullshit hier nu van mijnentwege ma echt effe mijn 'medeleven' betuigen aan eagle, vind het alles behalve fijn :s

Cu @ antwerp is burning eagle, en zie maar da ge der zijt. Ik breng in elk geval mijn schminkset mee (ge moet u ni vragen vanwaar ik die haal) om u eventueel bij te poederen als ge der dan weer eens "niet fris" ( ) zou uit zien :s

/me hugs eigeel

Old Post Feb-29-2004 20:03 
Click Here to See the Profile for Wildfir3 Click here to Send Wildfir3 a Private Message Visit Wildfir3's homepage! Add Wildfir3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tiger777
Pensionable tranceaddict

Registered: Dec 2002

zouden ze drag-queens binnenlaten?
We gaan de sfeer niet laten verloederen door die stomme bewaker aan de asta he... Hij had waarschijnlijk gewoon een probleem met eagle zijn gezicht. Okee, hier is iets gebroken, maar het moet toch te lijmen vallen...? nee?

quote:
Originally posted by Push2005
Ik ben net terug begonnen met cassettes op te kopen... Die pitchcontrol is echt ongelofelijk !

Old Post Feb-29-2004 20:05  Belgium
Click Here to See the Profile for Tiger777 Click here to Send Tiger777 a Private Message Add Tiger777 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
Mja, dat was idd een dikke domper op de feestvreugde zeg Eagle mocht idd niet naar binnen om een of andere vage reden, en toen ik om een specifieke reden vroeg werd ik ook afgeblaft... Hoe lame... Naja, eenmaal binnen eerst de andere BeTA's ff opgezocht om hen op de hoogte te stellen en vervolgens naar een van de eigenaars toegestapt die ik vaagjes ken. Hem heb ik het verhaal uitgelegd en hij begreep het volkomen, maar hij was niet in de positie om de beveiliging te overrulen, zoals hij het zei. Begrijpelijk op zich, anders krijg je belangenverstrengeling enzo en dat wil je ook niet als bedrijf.

Na enig aandringen zou hij het met z'n partner overleggen, maar daar moesten we even op wachten, dus ik bleef maar een beetje in de buurt hangen. Er werd inderdaad overleg gepleegd, en vervolgens vertrok de andere man, maar het was uiteindelijk ook de man die ik gesproken had niet helemaal duidelijk wat er nu zou gebeuren geloof ik. Verder heb ik er niets meer over gehoord en heb ik me er maar bij neergelegd. In ieder geval wel prettig dat die mensen dan wel naar je verhaal luisteren, maar spijtig dat ze er niets aan kunnen veranderen. Zoals die man zei: "Weet je wat het probleem is met die beveiliging, die lui denken niet na." Het probleem ligt bij de beveiliging en zowel de organisatie als Armin kunnen daar niets aan veranderen.

Wat me dan nog wel deugd deed, is dat toen ik vertrok die andere eigenaar wel met de beveiliging (de man die Eagle geweigerd had) erover stond te praten. Er wordt dus wel degelijk aandacht aan besteed. Alleen beetje jammer dat we daar gister dus niets aan hadden

Old Post Feb-29-2004 20:09 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gladius
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2002

ik moet eagle gelijk gegeven. We zijn als gehele groep in de fout gegaan door met hem geen rekening meer te houden. Ik heb nooit echt goed begrepen waarom ge niet binnen mocht, en waar ge eigenlijk waart terwijl wij rustig aan het feesten waren (ik had gehoord dat ge in de cocoon zat maar blijkbaar klopt dat dan niet?).
Misschien kunnen we zeggen dat we er toch 'niets' aan konden doen, maar nu ik het zo achteraf bezie, had ik (we) beter iets ondernomen. Dan hadden we maar desnoods met iedereen in de kou moeten staan wachten... zoals kelly zei: samen uit, samen thuis.

sorry eagle van mijnen tweegend
-Glad

listening to music with your heart... pure energy... you can feel . in the air . on your skin . in your soul

Old Post Feb-29-2004 20:12  Belgium
Click Here to See the Profile for Gladius Click here to Send Gladius a Private Message Add Gladius to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
pooley
In Search Of ...

Registered: Apr 2003

Mja jullie hebben gelijk.

Tis te laat, we zijn binnen gebleven, twas niet fair/proper tegenover hem, das waar :s

Theeft geen zin excuses te zoeken want die zijn er ni.

sorry (dit is dan wel hypocriet want tis te laat)

Old Post Feb-29-2004 20:17  Belgium
Click Here to See the Profile for pooley Click here to Send pooley a Private Message Visit pooley's homepage! Add pooley to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Armin & MIKE - 28 februari - Asta, Den Haag
Post New Thread    Post A Reply

Pages (32): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 29 30 31 32 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackold tech tune [2004] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSquare - Nova [4 Strings Remix] [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 06:30.

Forum Rules: