|
|
|
|
 |
Eagle`
Progressive Psy Addict

Registered: Aug 2002
|
|
|
Feb-29-2004 19:33
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
|
|
Mja, dat was idd een dikke domper op de feestvreugde zeg Eagle mocht idd niet naar binnen om een of andere vage reden, en toen ik om een specifieke reden vroeg werd ik ook afgeblaft... Hoe lame... Naja, eenmaal binnen eerst de andere BeTA's ff opgezocht om hen op de hoogte te stellen en vervolgens naar een van de eigenaars toegestapt die ik vaagjes ken. Hem heb ik het verhaal uitgelegd en hij begreep het volkomen, maar hij was niet in de positie om de beveiliging te overrulen, zoals hij het zei. Begrijpelijk op zich, anders krijg je belangenverstrengeling enzo en dat wil je ook niet als bedrijf.
Na enig aandringen zou hij het met z'n partner overleggen, maar daar moesten we even op wachten, dus ik bleef maar een beetje in de buurt hangen. Er werd inderdaad overleg gepleegd, en vervolgens vertrok de andere man, maar het was uiteindelijk ook de man die ik gesproken had niet helemaal duidelijk wat er nu zou gebeuren geloof ik. Verder heb ik er niets meer over gehoord en heb ik me er maar bij neergelegd. In ieder geval wel prettig dat die mensen dan wel naar je verhaal luisteren, maar spijtig dat ze er niets aan kunnen veranderen. Zoals die man zei: "Weet je wat het probleem is met die beveiliging, die lui denken niet na." Het probleem ligt bij de beveiliging en zowel de organisatie als Armin kunnen daar niets aan veranderen.
Wat me dan nog wel deugd deed, is dat toen ik vertrok die andere eigenaar wel met de beveiliging (de man die Eagle geweigerd had) erover stond te praten. Er wordt dus wel degelijk aandacht aan besteed. Alleen beetje jammer dat we daar gister dus niets aan hadden 
|
|
Feb-29-2004 20:09
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 06:30.
Forum Rules: