חחח...ואני חשבתי שכל מי שגדל בבאר שבע הוא חצי בדואי
___________________
In today's depressed music industry, the beautiful and intelligent tracks
get left out, replaced by candy coated bullshit
Jan-11-2005 21:09
Glenn-Holmes
Music Is My Passion
Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel
quote:
Originally posted by taltul
חחח...ואני חשבתי שכל מי שגדל בבאר שבע הוא חצי בדואי
משמדהים הוא שאחרי יום עמוס בחומר לימודים מייגע שדורש חשיבה ברמה גבוהה אתה עדיין מגיע הביתה ומצליח לפתוח את הראש שלך ולחשוב על שטויות כאלה...
וצח...אתה לא הראשון שרומז שאני פשוט בן אדם מבריק
מהיום קרא לי אילן פוליש הלמוש
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation
Jan-11-2005 21:59
princess cc
the next best thing
Registered: Mar 2004
Location: Tel-Aviv
כן ואנחנו גם רוכבים על גמלים שם...
וחוטבים עצים לחימום הבית וצדים בהמות למאכל...
יש עוד הרבה דברים שעושים בב"ש ואתם לא יודעים עליהם
ומה רע בקוסקוס על בוקר?
יאמיייייייייייייייייי
אין כמו לפתוח ת'בוקר עם ארוחת בוקר טובה
ואם זה אוכל של אמא אז בכללללללללללל
___________________
Jan-14-2005 21:00
Glenn-Holmes
Music Is My Passion
Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel
Ladies & Gentleman
May I Welcome
The Unfinished Thread
Where All The Craziest Sides Of Mr. Insanity Himself (Me) Were, Are And Will Get Released!
השעה 3 ורבע כאן אילן והרי החדשות ועיקרן תחילה
ובואו נעבור לתפל
בבית חולים בלגי תחת מעטה חשאיות כבדה עבר מוש ניתוח באוזנו החרשת
הניתוח הינו ראשון מסוגו בעולם אחרי שחוקרים בלגיים מצאו שהשתלת אוזן המן במקרים מהסוג של מוש מסייעת להתגברות על בעיות השמיעה - מסתבר שפרג סופג גלי קול בצורה טובה
עם זאת עדיין קיימת בעיה מסוימת
אסוחר לו להזיז כלל את הראש כי אוזן ההמן יכולה להתפרק
בכל מקרה מוש הבטיח שהשנה הוא לא יאכל הרבה אוזני המן
עיריית תל אביב הודיעה שביום שישי תבצע מבצע אכיפה מיוחד באזור נמל תל אביב בשעות הלילה נגד נהגים שחונים על המדרכה - ציבו המבלים מתבקש להמנע מבעיות ולחנות בחניה מסודרת
אופס מאוחר מדי....
אדיר מפריע גאה שמוכר בשלל אביזרי לייזר בוהקים ומפריעים למדי נצפה ביום שישי האחרון ללא תפאורה
כתבינו מוסר שמוש שמח שלא היה במסיבה הזו
הנה דברים שמוש אמר לכתבינו
"לא מספיק שאני לא שומע עכשיו גם לא היה לי משהו מעניין לראות טוב שנשארתי בבית"
הכתבה המלאה עם מוש תובא בסוף המהדורה
אלי הדי גיי הידוע חתם עם עוד 3 תחנות רדיו אינטרנט על תוכניות רדיו וכעת משלא רוצה להקשיב לאלי מוזמן להתחבר בין השעות 01:00-04:00 בימי שלישי
ובימי שישי בין 13:00-17:00
בכל שאר ימות השבוע והשעות אפשר יהיה לתפוס אחת מתווכניותיו
פרט אקסקלוסיבי!!
הנה חלק מהתשובות לחידון שאורן פתח של זיהוי קטעים
סאמפל מספר 4 - סוס דוהר משמיע נהירה ואז מפיל את הרוכב שלו
משידע את כל הפרטים הללו זכה ב-3 נקודות ומשלא...תמהרו לשלוח לאורן תתשובה
סאמפל מספר 25 - בקבוק יין סהפקק שלו עף ומפיל קערה שלמה עם מזלגות וסכינים - שוב שלוש נקודות למשידע
על שאר התשובות יש כרגע חיסיון
ונפרסם אותן במועד מאוחר יותר
וכעת לראיון המלא עם מוש שנערך בבית קפה בתל אביב:
המראיין : מוש שלום
מוש: אוקיי אני ניגש
מראיין: מה זאת אומרת אתה ניגש?
מוש: אמרת לי גש הלום
מראיין: לא לא אמרתי לך מ-ו-ש ש-ל-ו-ם
מוש: אהה שלום
מראיין: איך ההרגשה?
מוש: לא יודע עוד לא הזמנתי כלום
מראיין: מה?!
מוש: אמרתי ש ע-ו-ד ל-א ה-ז-מ-נ-ת-י כ-ל-ו-ם מה אתה חרש?
מראיין: לא, אתה חרש אני שאלתי א-י-ך ה-ה-ר-ג-ש-ה
מוש: אהה בסדר
מראיין: טוב אנחנו ננסה עוד פעם אחת בסדר
מוש: אוקיי אז קבענו יאללה ביי
מראיין: ביי?! מה?!
מוש: מה אתה עושה צחוק אמרת שלא ישנתם אז נפגש בעשר
מראיין - אוקיי בלשב זה נפרדו דרכנו את השאלה שמוש כן ענה עליה למעלה העברנו לו בכתב
וחדשה חמה היישר מהשטח אקסקלוסיבית ביותר
לאחר בדיקות רבות בעיני השמאלית אובחן אצלי דיסייברפאנאטיקה
שהיא מחלת עיניים נדירה שנוצרת כתוצאה מהימצאות מרובה בנוכחות הסייברים
התופעה משתלטת לאט לאט ולא מורגשת אלא רק כאשר הם חסרים
העין מפתחת תלות באור הלייזר הבוקע ממכשיריהם הרבים וזו הסיבה לכאבים ולראייה המטושטשת
ראיתם מה זה?
יופי כי אני לא!
בכל מקרה בסוף החודש יש התרמה לחירשים ולעיוורים ואני ומוש היינו פה עוד לפני שהיינו מוגבלים פיזית אז אנחנו מבקשים ממכם לתת יד ולתרום ככל יכולתכם
אחרי הכל בסופו של דבר זה יהיה מאוד חבל שבגלל כמה שקלים אני ומוש נאלץ ללמוד שפה חדשה (מוש -סימנים אני כתב ברייל)
תודה!
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation
Feb-19-2005 13:54
Black Dragon
www.ILTA-AGENCY.com
Registered: Aug 2004
Location: Israel, Kiryat Ono
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
מה היינו עושים בלעדיך אילן מה?????
אגב אתמול ה"כאפה" סטייל תפס אצלנו בחבר'ה.
מי שעוד לא התחבר לקטע...שיבקש מאדיר להדגים לו
Originally posted by Black Dragon
מי שעוד לא התחבר לקטע...שיבקש מאדיר להדגים לו
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
השאלה הנשאלת היא האם זה רעיון טוב?
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation
Feb-19-2005 14:08
Black Dragon
www.ILTA-AGENCY.com
Registered: Aug 2004
Location: Israel, Kiryat Ono
אגב מוש...אתה בחור וי אי פי בפורום אתה יכול לבקש מספר פעמים עד שתשמע את הכאפה.
הכי רצוי בעורף למתלבשת ככה שומעים הכי טוב
אלה אם כן אתה רוצה 10 כאלה לפנים ולא תהיה תגובה.
המראיין : מוש שלום
מוש: אוקיי אני ניגש
מראיין: מה זאת אומרת אתה ניגש?
מוש: אמרת לי גש הלום
מראיין: לא לא אמרתי לך מ-ו-ש ש-ל-ו-ם
מוש: אהה שלום
מראיין: איך ההרגשה?
מוש: לא יודע עוד לא הזמנתי כלום
מראיין: מה?!
מוש: אמרתי ש ע-ו-ד ל-א ה-ז-מ-נ-ת-י כ-ל-ו-ם מה אתה חרש?
מראיין: לא, אתה חרש אני שאלתי א-י-ך ה-ה-ר-ג-ש-ה
מוש: אהה בסדר
מראיין: טוב אנחנו ננסה עוד פעם אחת בסדר
מוש: אוקיי אז קבענו יאללה ביי
מראיין: ביי?! מה?!
מוש: מה אתה עושה צחוק אמרת שלא ישנתם אז נפגש בעשר
מראיין - אוקיי בלשב זה נפרדו דרכנו את השאלה שמוש כן ענה עליה למעלה העברנו לו בכתב
תודה!
חחחחחחחחחחחחחחחח שמישהו יעצור אותו
___________________
^*^Techno is for your mind, House is for your soul, and Carl Cox is a god^*^
Feb-20-2005 12:26
Glenn-Holmes
Music Is My Passion
Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel
רבים ניסו לעצור אותי
אבל אף אחד לא יכל לי
הדבר היחיד שיוכל לעצור אותי
זה שדיים גדולים וסקסיים
אני יהיה חייב לעצור
ולו רק כדי להעיף מבט
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation