|
In 1 woord MEESTERLIJK! Vroeger......
Heerlijk die oude beelden van o.a. Alf, A-team, Film van Ome Willem, Fresh Prince of Bel Air (wanneer komt die serie eens op DVD!?), Fraggles, Simpsons (er schijnt binnenkort bekend te worden gemaakt dat een van de figuren in deze serie homo is! Op internet wordt er al druk gediscussieerd wie er uit de kast zal komen...Click), The Muppet Show, Snorkels en ga zo maar door!
Last edited by Tim81 on Jul-30-2004 at 13:56
|