|
לדעתי לא יהיה שינוי השנה וזה בגלל שאני לא רואה את ארמין עושה כל מיני ארועים כדי לפרוץ החוצה
נכון הדיסק האחרון שלו פתוח בסגנונו לקהל הכללי אבל שום ארועים שום דבר שאפשר לפרוץ דרכו החוצה
וקחו דוגמא
השנה חלק קטן ממה שטיאסטו עושה זה להפיק קטע רישמי למשחק הכדורגל החשוב והמסוקר ביותר
אז אחרי דיסנילנד (שכנראה שטיאסטו יזכר לאורך זמן עקב הארוע הזה) ואחרי כל הארועים הענקיים ,ועכשיו להפיק קטע למשחק כדורגל גדול
DVD,CDS,
אז צר לי לבאס מישהו אבל זאת הדרך לפרוץ החוצה או לכל הפחות לשמור על התואר
תבין שמי שלא מבין ואין לו שמץ בדירוג הזה כאשר ישאלו אותו מי מספר אחד הוא יגיד "נסיך האוס טיאסטו"
וזה שאמר שצריך להפסיק את הדירוג "המטופש הזה"
כנראה שאתה לא מבין איזה כוח יש לדירוג הזה ואיזה השפעה זה נותן למקומות הראשונים בסצינה
| quote: | one massage for all
tiesto cant be number one again
not when he keep on pushing the same tracks (from his last album) to his playlists .
voting him is like confirming you are blind horses in tiesto hands (that keep on turning off the same records again and again and again)
also tiesto is planing his second concert this year one day after the official announcement of 2004 100 top djs of the year
seems like he sure he will win and celebrate it on that venue lets show him he cant be that sure
|
אין ספק שאתה צודק שכאשר הוא מנגן את אותם הסטים שוב ושוב ושוב, אבל פה נכנסים כל המעריצים של טיאסטו סוג של אהבה עיוורת
ותבין שיש לו מעריצים שהם בכלל לא מכירים את סוג המוסיקה הזאת הם רק יודעים שטיאסטו זה אחלה "האוס" ושהוא מספר אחד כי הם לא מכירים מישהו אחר .
| quote: | | choose people like armin van buuren which in his great show is bringing the best yet unreleased most of times new uplifting trance also combined with high quality progressive |
מצדיק אותך אחי אבל ....שוב מגיע הקטע שכמה שהתוכנית שלו מואזנת על ידי אוהבי המוסיקה האלקטרונית זה לא מספיק וזה לא יעזור לו לקבל את התואר
זאת רק תוכנית אינטרנט אחרי הכול וזה לא מספיק
כי אנשים שלא מכירים את ארמין מן הסתם לא יאזינו וכל מעריצי האלקטרוני לא מספיקים כדי להוריד את טיאסטו מן המקום הראשון
| quote: | | vote for above & beyond the ownerz of "anjunabeats" the label that didnt stop bombing us with melodic uplifting tunes |
אכזבת השנה לחלוטין ...תוכנית שלדעתי הייתה מספר אחת צנחה והפכה להיות תוכנית משעממת לאורך זמן ולדעתי איבדה המון ריספקט מן המאזינים ....שמע את התוכניות האחרונות שלהם ושמע את הראשונות שלהם ותבין לבד
אותי הם איכזבו !!!!!
סיכום
צריך רענון למצעד ודם חדש למקום הראשון
אבל לפי איך שהדברים מתנהלים קשה לי לראות שמישהו יגרום לזה לקרות
|