Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > DJ MAG Top 100 dj's in the world - the vote has begun! go vote for your favourite dj
Pages (27): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Shahar
----------



Registered: Jun 2002
Location:

אתם מדברים על
call on me?

קטע טובבבב עם ווקאל יפה...וראסמי אז מה אם הוא מסחרי?
עדיין הקטע טוב אין מה להגיד
והרמיקס של
filterheadz
עושה אותו עוד יותר טוב!

Old Post Nov-19-2004 16:59 
Click Here to See the Profile for Shahar Click here to Send Shahar a Private Message Add Shahar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glenn-Holmes
Music Is My Passion



Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel

quote:
Originally posted by Shahar

והרמיקס של
filterheadz
עושה אותו עוד יותר טוב!


כן אבל המוות של עראפת עושה אותו פחות טוב


___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation

Old Post Nov-19-2004 17:04 
Click Here to See the Profile for Glenn-Holmes Click here to Send Glenn-Holmes a Private Message Add Glenn-Holmes to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shahar
----------



Registered: Jun 2002
Location:

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
כן אבל המוות של עראפת עושה אותו פחות טוב


חחח איזה קשור אתה היום
ד"א שינית כינוי?
מזל טוב!

Old Post Nov-19-2004 18:09 
Click Here to See the Profile for Shahar Click here to Send Shahar a Private Message Add Shahar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT



Registered: Nov 2001
Location: israel

quote:
Originally posted by guetag
הרשימה נכונה?
http://www.thedjlist.com/


זאת הרשימה הנכונה

Top 100


___________________
.

Old Post Nov-26-2004 17:35 
Click Here to See the Profile for Hell_Copter Click here to Send Hell_Copter a Private Message Add Hell_Copter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Star
Supreme tranceaddict



Registered: Jul 2004
Location:

לדעתי לא יהיה שינוי השנה וזה בגלל שאני לא רואה את ארמין עושה כל מיני ארועים כדי לפרוץ החוצה
נכון הדיסק האחרון שלו פתוח בסגנונו לקהל הכללי אבל שום ארועים שום דבר שאפשר לפרוץ דרכו החוצה

וקחו דוגמא
השנה חלק קטן ממה שטיאסטו עושה זה להפיק קטע רישמי למשחק הכדורגל החשוב והמסוקר ביותר

אז אחרי דיסנילנד (שכנראה שטיאסטו יזכר לאורך זמן עקב הארוע הזה) ואחרי כל הארועים הענקיים ,ועכשיו להפיק קטע למשחק כדורגל גדול
DVD,CDS,
אז צר לי לבאס מישהו אבל זאת הדרך לפרוץ החוצה או לכל הפחות לשמור על התואר
תבין שמי שלא מבין ואין לו שמץ בדירוג הזה כאשר ישאלו אותו מי מספר אחד הוא יגיד "נסיך האוס טיאסטו"

וזה שאמר שצריך להפסיק את הדירוג "המטופש הזה"
כנראה שאתה לא מבין איזה כוח יש לדירוג הזה ואיזה השפעה זה נותן למקומות הראשונים בסצינה



quote:
one massage for all
tiesto cant be number one again
not when he keep on pushing the same tracks (from his last album) to his playlists .
voting him is like confirming you are blind horses in tiesto hands (that keep on turning off the same records again and again and again)
also tiesto is planing his second concert this year one day after the official announcement of 2004 100 top djs of the year
seems like he sure he will win and celebrate it on that venue lets show him he cant be that sure


אין ספק שאתה צודק שכאשר הוא מנגן את אותם הסטים שוב ושוב ושוב, אבל פה נכנסים כל המעריצים של טיאסטו סוג של אהבה עיוורת
ותבין שיש לו מעריצים שהם בכלל לא מכירים את סוג המוסיקה הזאת הם רק יודעים שטיאסטו זה אחלה "האוס" ושהוא מספר אחד כי הם לא מכירים מישהו אחר .



quote:
choose people like armin van buuren which in his great show is bringing the best yet unreleased most of times new uplifting trance also combined with high quality progressive


מצדיק אותך אחי אבל ....שוב מגיע הקטע שכמה שהתוכנית שלו מואזנת על ידי אוהבי המוסיקה האלקטרונית זה לא מספיק וזה לא יעזור לו לקבל את התואר
זאת רק תוכנית אינטרנט אחרי הכול וזה לא מספיק
כי אנשים שלא מכירים את ארמין מן הסתם לא יאזינו וכל מעריצי האלקטרוני לא מספיקים כדי להוריד את טיאסטו מן המקום הראשון
quote:
vote for above & beyond the ownerz of "anjunabeats" the label that didnt stop bombing us with melodic uplifting tunes


אכזבת השנה לחלוטין ...תוכנית שלדעתי הייתה מספר אחת צנחה והפכה להיות תוכנית משעממת לאורך זמן ולדעתי איבדה המון ריספקט מן המאזינים ....שמע את התוכניות האחרונות שלהם ושמע את הראשונות שלהם ותבין לבד
אותי הם איכזבו !!!!!

סיכום
צריך רענון למצעד ודם חדש למקום הראשון
אבל לפי איך שהדברים מתנהלים קשה לי לראות שמישהו יגרום לזה לקרות

Old Post Aug-15-2005 04:54  Israel
Click Here to See the Profile for Star Click here to Send Star a Private Message Add Star to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Viber
In Search Of Unicorns



Registered: Jun 2003
Location: City, Country format

, MTV אין למצעד הזה שום תוקף ממשי,זה כמו טקס פרסי הדאנס של
מי שרוצה להמשיך ולהחשיב את המצעד הזה שיהיה לו בכיף אבל אני עדיין אומר שהוא ערימה של חרא.

Old Post Aug-15-2005 14:52 
Click Here to See the Profile for Viber Click here to Send Viber a Private Message Add Viber to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glenn-Holmes
Music Is My Passion



Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel

quote:
Originally posted by Viber
, MTV אין למצעד הזה שום תוקף ממשי,זה כמו טקס פרסי הדאנס של
מי שרוצה להמשיך ולהחשיב את המצעד הזה שיהיה לו בכיף אבל אני עדיין אומר שהוא ערימה של חרא.


להגיד את זה זה כמו לקחת את הראש שלך כמו שהוא עם או בלי ג'ל
ולדחוף אותו עמוק עמוק עמוק אל תוך האדמה
ולהשאיר אותו שם
לא להוציא אותו...

אם אתה רוצה להתעלם תתעלם
המצעד הזה הוא הרבה יותר חזק ממך וממני וגם מרוב השמות שמככבים בו

אבי עם כל הכבוד לתגובה שלך הגבת על דברים שכתבתי לפני המצעד שהיה לפני שנה...
חלק ממשכתבתי היה מטופש
לפחות במבט לאחור
לכן משכתבתי השנה זה מאוד מייצג שקול ואחראי

בלי קשר אני לא מסכים לגבי אבאב אנד ביונד
התוכנית שלהם יודעת גם כיום שבועות יפים מאוד וכל חודש לפחות אנחנו מקבלים מהם קטע אקסקלוסיבי אם לא יותר מקטע אחד שעושה שמות ומצליח לסחוף ורק הם מנגנים אותו לפחות כמה חודשים לפני כולם
הלהיט הנוכחי זה
sunny lax - puma
ואי אפשר לשכוח את
2 divine - black is the colour
שכבר כמה חודשים שהם היחידים שמנגנים

כן יש להם נפילות גם..אבל אני עדיין חושב שמשהם עשו השנה מספיק בשבילי כדי לפחות לשקול ולהצביע עבורם גם השנה


___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation

Old Post Aug-16-2005 08:09 
Click Here to See the Profile for Glenn-Holmes Click here to Send Glenn-Holmes a Private Message Add Glenn-Holmes to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
coby
Supreme tranceaddict



Registered: Aug 2002
Location:

נראה לי שהוא מתכוון שזה יותר מצעד של פופולאריות ופחות של מי די ג'יי באמת יותר טוב..

לי אישית אין מושג אני בקושי שומע סטים :?

Old Post Aug-16-2005 08:54  Israel
Click Here to See the Profile for coby Click here to Send coby a Private Message Add coby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glenn-Holmes
Music Is My Passion



Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel

quote:
Originally posted by coby
נראה לי שהוא מתכוון שזה יותר מצעד של פופולאריות ופחות של מי די ג'יי באמת יותר טוב..


ברור...אין מה לעשות ככה זה יוצא אבל החשיבות של המצעד הזה היא דבר שאין לזלזל בו


___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation

Old Post Aug-16-2005 14:24 
Click Here to See the Profile for Glenn-Holmes Click here to Send Glenn-Holmes a Private Message Add Glenn-Holmes to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Viber
In Search Of Unicorns



Registered: Jun 2003
Location: City, Country format

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
ברור...אין מה לעשות ככה זה יוצא אבל החשיבות של המצעד הזה היא דבר שאין לזלזל בו


מה זה "החשיבות של המצעד"?? זאת לא כזאת תעשייה גדולה ואנשים כמוך עושים אותו ל"חשוב", המיצעד הזה מחמיץ את המטרה וגם המטרה שלו היא לא שווה כמו מיצעד מפיקים למשל.
מה אתה ילד קטן?? אומרים לך שהוא חשוב אז אתה ישר מסכים ומיצתרף לחגיגה כי היא חזקה יותר ממך?
המיצעד הזה אם תעיף את כול הפופולאריות והבטיח הוא סתם חרטא לטעמי.

הוא חשוב לאנשים שמיתעסקים בפופולאריות ולא במוזיקה עצמה.

Old Post Aug-17-2005 00:04 
Click Here to See the Profile for Viber Click here to Send Viber a Private Message Add Viber to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Star
Supreme tranceaddict



Registered: Jul 2004
Location:

מה הקשר שקול או לא שקול ?

אני לא רואה שום ארועים ושום דברים שיעזרו לארמין לקחת את המקום הראשון אם כל הצער שבדבר

לעומת זאת טיאסטו ממשיך וממשיך וממשיך ורק שתדע שזה שהוא יפיק קטע חדש לפוטבול רק יעזור לו עוד הפעם וכל הארועים שמסדרים לו שהם ממש קרובים למצעד או לפעמים הם אפילו שבועות אחרי המצעד (כאילו שהם בטוחים שהוא ינצח)רק עוזרים לו בפריצה החוצה !!!!!!
ולקחת את המקום הראשון

אם אתה שואל אותי....חובה כבר להוריד אותו מהמקום הראשון כי זה כבר נהיה מבאס וכמעט "מכור מראש" וחייבים "דם חדש" למקום הראשון
אבל שוב קשה לי לראות את זה קורה

לגבי אבוב אנד ביונד
אמרתי שהשבועות האחרונים משתפרים אבל בהחלט שהייתה להם תקופה רעה
והמון אנשים איבדו עניין בהם

Old Post Aug-17-2005 04:50  Israel
Click Here to See the Profile for Star Click here to Send Star a Private Message Add Star to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glenn-Holmes
Music Is My Passion



Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel

quote:
Originally posted by Viber
מה זה "החשיבות של המצעד"?? זאת לא כזאת תעשייה גדולה ואנשים כמוך עושים אותו ל"חשוב", המיצעד הזה מחמיץ את המטרה וגם המטרה שלו היא לא שווה כמו מיצעד מפיקים למשל.
מה אתה ילד קטן?? אומרים לך שהוא חשוב אז אתה ישר מסכים ומיצתרף לחגיגה כי היא חזקה יותר ממך?
המיצעד הזה אם תעיף את כול הפופולאריות והבטיח הוא סתם חרטא לטעמי.

הוא חשוב לאנשים שמיתעסקים בפופולאריות ולא במוזיקה עצמה.


אני ילד קטן?

תקשיב לי תפסיק לשלוף דברים מהמותן אתה יכול לזלזל במצעד ואני יכול לזלזל במצעד וזה לא ישנה כלום

ברגע שדי גיי נכנס ל100 הראשונים (ואתה יכול לשאול את הפלאשים והם יאשרו את משאני אומר...ולא רק הם) הוא משתדרג מבחינת כמות האירועים בחו"ל שהוא מוזמן אליהם וכמובן גם כמות האירועים הגדולים שאליהם הוא מוזמן תלוי כמה גבוה הוא הגיע
אתה רוצה לעצום עיניים ולהגיד שזה לא קורה ולא קרה מעולם סבבה...תעשה משבא לך
אם אני לא יצביע זה לא יתן דבר וחצי דבר
אין פה נגד מה למחות
יש הרבה שמצביעים סתם לא מתוך ידע רב אז צריך שאוהבי המוזיקה יספקו תקונטרה זה הכל


___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation

Old Post Aug-19-2005 21:03 
Click Here to See the Profile for Glenn-Holmes Click here to Send Glenn-Holmes a Private Message Add Glenn-Holmes to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > DJ MAG Top 100 dj's in the world - the vote has begun! go vote for your favourite dj
Post New Thread    Post A Reply

Pages (27): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackI Need Id Please!!!! [2006] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackNu-Nrg - "Free Fall" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:58.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!