Just det, jag har 10 affischer att ge bort mot porto (11 kr) om det är nån som vill ha. Tog en bild, så här ser den ut.
40x59 cm. Om det är nån som vill ha, skicka ett pm med ämnesrad "TE-affisch" Obs, viktigt eftersom jag får såååå många pm här. Om det mot all förmodan blir många som skickar pm har de personer jag känner personligen, första tjing!
Registered: Dec 2001
Location: Stockholm & in my mind
satan vilket nice klipp med rank 1, 10 på gåshudsskalan
synd bara att man inte hinner se mer av folket på dansgolvet, dom filmade flera gånger med krankameran rakt över där jag å pjox stod men klippen e så snabba eller för långt ifrån filmade för att man ska kunna se om man kom med
___________________
quote:
Originally posted by davedresden
i suggest getting the gabriel & dresden prog-a-minute. in 3 easy steps you too could change the face of dance music.
batteries not included.
- dave
Mar-01-2005 17:51
mr_fisken
dancin
Registered: Oct 2003
Location: Stockholm
hehe jo håller med. jag o kvicket stog fan under kameran i säkert 1-2h när den åkte omkring hela tiden.. synd att det inte verkar bli dvd