Registered: Sep 2004
quote:
Originally posted by jp
geen Special D in de line-up
Ik weet het, ik mail al de hele dag naar ID+T dat ze 'em erin moeten gooien i.p.v. MIKE ofzow... Breezah & Special D. = de perfecte combinatie voor mijn innerlijke puber.
Jan-11-2005 15:57
Esrem
Supreme tranceaddict
Registered: Jun 2004
quote:
Originally posted by SnuggLe
.......zegt een vrouw die, omdat ze in het echte leven geen aandacht van de mannen kreeg, maar op een forum vol met rukkers komt om haar ego een beetje te posten
Met een beetje aandacht van mannen is idd niets mis, maar heb dan ook geen vriend. Zielig voor je dat je toch wat tekort komt in je relatie, ik heb toch liever geen relatie dan eentje waarin ik wat mis...
Jan-11-2005 17:04
Muppy
Bankzitter #1
Registered: May 2004
quote:
Originally posted by nwopper
Ik weet het, ik mail al de hele dag naar ID+T dat ze 'em erin moeten gooien i.p.v. MIKE ofzow... Breezah & Special D. = de perfecte combinatie voor mijn innerlijke puber.
vind je dj jean en g-spott dan niks?
anders kan je natuurlijk ook altijd gigi d'agostino nog proberen
Jan-11-2005 17:16
Passiva
Ava Mea / Syndique
Registered: Jan 2002
quote:
Originally posted by Esrem
Met een beetje aandacht van mannen is idd niets mis, maar heb dan ook geen vriend. Zielig voor je dat je toch wat tekort komt in je relatie, ik heb toch liever geen relatie dan eentje waarin ik wat mis...
Originally posted by Esrem
Wat Passiva zegt: heel logisch
Waar lees jij dat ik wat mis? Ik mis niets, ik heb een goede relatie en een hele lieve vriendin, dus jij bent diegene die wat mist: een relatie of aandacht. Ik denk beiden!
Jan-11-2005 17:26
Passiva
Ava Mea / Syndique
Registered: Jan 2002
quote:
Originally posted by SnuggLe
Wat Passiva zegt: heel logisch
Waar lees jij dat ik wat mis? Ik mis niets, ik heb een goede relatie en een hele lieve vriendin, dus jij bent diegene die wat mist: een relatie of aandacht. Ik denk beiden!