|
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Een Everybody dus, netzoals vorig jaar met Koninginnenacht....
Hmm...op zich wel kut, teveel goede feesten dan, en waarschijnlijk wordt het gewoon stappen in DH. |
hoezo ga je dan gewoon stappen in DH? 
___________________

Sasha!
|