morge zonder fout vertel ek is eentje, ma zen slape nu of ik lig weer in mijne nest tot 12 uur morge
___________________ 12" Chase: Vernon - Wonderer (Son Kite Remix) The X-files - Closure (feat. Moby My Weakness)
waarvoor staat '8' eigenlijk in die sig? jullie hebben hem toch niet met een cirkelzaag in stukjes verdeeld en daarna opgegeten? want dat is hij absoluut niet waard!
quote:Originally posted by TOR waarvoor staat '8' eigenlijk in die sig? jullie hebben hem toch niet met een cirkelzaag in stukjes verdeeld en daarna opgegeten? want dat is hij absoluut niet waard! volgens mij moet je de H ervoor zelf bij denken zo krijgde: H8 of in't Engels: Hate zou natuurlijk kunnen da'k er totaal naast zit
quote:Originally posted by Pheatus volgens mij moet je de H ervoor zelf bij denken zo krijgde: H8 of in't Engels: Hate zou natuurlijk kunnen da'k er totaal naast zit Zolang het maar geen (mislukt) hartje is, is het goed
___________________ www.wielerprono.be => Team BeTA code: 2d7c7d767d74c1
Last edited by MikeVee on Jan-27-2005 at 10:14
wel ja, het is nogal onduidelijk.. ik dacht aan 3 mogelijkheden: - het mislukte hartje; "i love Regi" dus in de ironische betekenis - "i ate Regi" - "i hate Regi", maar dan dus uit te spreken met een Schots accent aangezien de H verdwenen is
awel das het mysterie van regi's sig... wie weet wat het is... kan alles zijn eh der zijn verborgen dingen in de sig die u wel wat duidelijkheid zal geven over de 8...
___________________ I keep the pain of a broken soul ...
Ik snap die RIP in de rechter bovenhoek ook niet, hij is toch niet dood? Of hebben jullie hem dan toch opgegeten? Belgium has better = biefstuk?
mss wel... mss niet...
quote:Originally posted by Pumaz Ik snap die RIP in de rechter bovenhoek ook niet, hij is toch niet dood? Of hebben jullie hem dan toch opgegeten? Belgium has better = biefstuk? Gezien die .be erachter wijst dat naar zijn website.
^ LOLLLLL @ your sig... mooi gepersonaliseerd krijg er ideëen van
RIP regipenxten.be checkt de eerste pagina van z'n site maar es (en hou het bij die eerste aub ), zulde wel zien vanwaar dat komt denk ik
quote:Originally posted by Pumaz Belgium has better = biefstuk? En dan nog een smakelijk stukje vlees vergelijken met de regi OF Ik zou het toch rap weten wat ik zou eten