Originally posted by MennoB
Zijn deze alleen te verkrijgen via de site, of zijn deze nu via ticketbox ofzo te verkrijgen, omdat deze na een paar weken nog niet verkocht zijn?
Alleen via de site. Maar wat de grootste probleem is denk ik, dat er veel geen creditcard hebben of niet bij de Rabobank zitten. De meeste hier willen met hun zwarte geld natuurlijk op de gewone manier een kaartje halen maar dat gaat niet
Apr-06-2005 15:03
MennoB
Not Addicted Yet
Registered: Jan 2002
Ik denk niet dat hier mensen zitten die een kaarten willen kopen om hem weer te verkopen. Of ze gaan en kopen een kaartje, of ze zeiken Tiesto alleen maar af! (geintje )
Maar kun je die kaarten alleen maar kopen als je bij de rabobank zit, wil je het via i-net betalen en geen Credit Card hebt?
Apr-06-2005 15:33
Matthijs
On fire!
Registered: Jun 2001
quote:
Originally posted by MennoB
Maar kun je die kaarten alleen maar kopen als je bij de rabobank zit, wil je het via i-net betalen en geen Credit Card hebt?
Jep, wel vreemd inderdaad dat je niet kan betalen met online systemen van andere banken.
Apr-06-2005 17:20
MennoB
Not Addicted Yet
quote:
Originally posted by Matthijs
Jep, wel vreemd inderdaad dat je niet kan betalen met online systemen van andere banken.
Kut!
Apr-06-2005 21:56
MennoB
Not Addicted Yet
quote:
Kut!
MennoB
Not Addicted Yet
quote:
Kut!
Dj_Day-V
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2004
Apr-07-2005 13:16
MennoB
Not Addicted Yet
quote:
Originally posted by Dj_Day-V
3 dubbel kut ?
Ja dat ook, maar TA zelf bleef hangen, vandaar
Apr-07-2005 13:34
Esrem
Supreme tranceaddict
Registered: Jun 2004
Ik ga ook, net mn kaartje gehaald. Zat erg te twijfelen, maar heb er nu wel ontzettend veel zin in. Die dag erna lekker naar Armin in Leiden en dan is mn Koninginnedag weer goed.
Apr-07-2005 13:54
Mindphaser
Suspended User
Registered: Feb 2003
Heb mijn kaartjes vorige week binnen gekregen... betaald met de creditcard, geen problemen gehad verders met betalen gelukkig
But i can run with you. .."
Apr-07-2005 17:35
Remy D
Oranje!!!!
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
kheb er echt al heel veel zin in