|
|
|
|
 |
basd
progression

Registered: Jul 2002
|
|
|
Jul-17-2005 17:06
|
|
|
 |
 |
moogwai
In TrancEaddict We Trust

Registered: Oct 2000
|
|
|
Leuk feestje Perfect weer buiten en in de progressive tent was het ook goed uit te houden. Goede sfeer ook, je kon duidelijk zien dat iedereen het naar zijn zin had. Het was erg gezellig met de vele TA's. Leuk om Original en de Ossenaren (Tango, Disney & Hitman) eens ontmoet te hebben 
In het begin de laatste 2 platen van Derek Howell nog meegepikt, waarvan er ééntje echt hopeloos oversloeg... erg jammer , want het was een erg vette plaat (Peter Martin - Simply Blue). Daarna was Ozgur aan de beurt, die een goede set draaide. Alleen blijf ik een trance man en dan draaide hij wel iets te housy deze keer.
Daarna draaide Kosmas Epsilon, waarvan ik meer had verwacht.
Zijn set was mij te housy. Hij produceert zelf erg sterke tracks. Van die lekkere dromerige platen met diepe bassen Maar volgens mij heb ik geen enkele eigen productie gehoord of spul van collega grieken zoals Nikola Gala of Dousk. Jammer 
Hetzelfde geldt ook voor Chable, die ook erg goede platen maakt, maar ze niet draait. Een Matthew Dekay onderscheidt zich juist door veel eigen spul te draaien. Matthew was voor mij samen met Digweed toch het hoogtepunt van de dag. Ik vond Digweed in het begin niet zoveel aan, maar na 1 uur ofzo ging het toch de goede kant op 
En over de organisatie, op het terrein was het perfect! Maar volgens mij heb je altijd problemen als je ergens midden de rimboe een groot feest organiseerd. Ik kan ook wel begrijpen dat een organisatie geen tientallen pendelbussen laat rijden. Ik vertrok rond 23.15 van het terrein en kon gelukkig de !enigste pendelbus die op dat moment naar het station ging nog halen. Godsdank dat er niet zoveel mensen naar het station moesten, anders had ik de laatste trein niet meer gehaald. Ik hoorde dat een andere pendelbus een ongeluk had gehad. Een paar bekenden uit Tilburg hadden maar een taxi gepakt en waren uiteindelijk ruim een half uur later thuis als mij omdat er ook nog een flinke file stond. Dus chaotisch was het zeker
|
|
Jul-17-2005 18:17
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 20:34.
Forum Rules: