|
| quote: | Originally posted by X-Tune
Vreemd. Waarom wonen er dan zoveel Nederlanders in België?
- Fiscaal aantrekkelijk
- Grote huizen met grote tuin ipv zo'n klein lullig rijhuisje.
- Vriendelijke mensen
Ga jij maar verder rukken, Tokkie. |
Grote huizen? Hmja misschien, maar jullie land is wel een gore grijze stinkende darmmassa. Bleh, wat een goor land om door heen te rijden. Alle huizen grauw (vb. Luik) en een stank waarbij vergeleken ons riool een parfumlucht heeft.
Vriendelijke mensen? Right.
Nou hup hup snel, je frites branden zo aan.
___________________
- Huge Choons ATM/Gone But Not Forgotten -
Orbital - The Girl With The Sun In Her Head
Jam & Spoon - Stella
Chicane - The Drive Home
- Next Party Stops -
Trance Energy 15th Edition, Jaarbeurs Utrecht, February 23rd.
|