Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Hoe VET dat Nederland het WK niet gaat halen!!!
Pages (31): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 29 30 31 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Remy D
Oranje!!!!

Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

quote:
Originally posted by X-Tune

Haha, het was bijna janken.
Zal ik verder gaan Dolle Remy?

waarom betrek je mij er weer bij stakker.. zolang jij dingen over mij weet die je niet kan weten mits iemand het je doorpast heb ik niet zo'n zin meer in een flame war. Ik ga toch jouw gegevens ook niet vragen en dan dreigen met 3den, das namelijk een groot teken van zwakte...

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post Jun-09-2005 16:22  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AirPole
Trance, where are you??

Registered: Jan 2002

quote:
Vreemd. Waarom wonen er dan zoveel Nederlanders in België?

- Fiscaal aantrekkelijk
- Grote huizen met grote tuin ipv zo'n klein lullig rijhuisje.
- Vriendelijke mensen

Ga jij maar verder rukken, Tokkie.

Grote huizen? Hmja misschien, maar jullie land is wel een gore grijze stinkende darmmassa. Bleh, wat een goor land om door heen te rijden. Alle huizen grauw (vb. Luik) en een stank waarbij vergeleken ons riool een parfumlucht heeft.

Vriendelijke mensen? Right.

Nou hup hup snel, je frites branden zo aan.

Orbital - The Girl With The Sun In Her Head
Jam & Spoon - Stella
Chicane - The Drive Home

- Next Party Stops -

Trance Energy 15th Edition, Jaarbeurs Utrecht, February 23rd.

Old Post Jun-09-2005 16:23 
Click Here to See the Profile for AirPole Click here to Send AirPole a Private Message Add AirPole to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tango
no tranceaddict anymore

Registered: Oct 2000

quote:

Haha, het was bijna janken.
Zal ik verder gaan Dolle Remy?

R.U.K.K.E.R.

Old Post Jun-09-2005 16:23  Netherlands
Click Here to See the Profile for tango Click here to Send tango a Private Message Add tango to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
X-Tune
trancEaddict in JAIL

Registered: Mar 2005
quote:
Originally posted by TranceZoner
Grote huizen? Hmja misschien, maar jullie land is wel een gore grijze stinkende darmmassa. Bleh, wat een goor land om door heen te rijden. Alle huizen grauw (vb. Luik) en een stank waarbij vergeleken ons riool een parfumlucht heeft.

Vriendelijke mensen? Right.

Ben je al eens in Vlaanderen geweest?

Old Post Jun-09-2005 16:24 
Click Here to See the Profile for X-Tune Click here to Send X-Tune a Private Message Add X-Tune to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
X-Tune
trancEaddict in JAIL

quote:

Haha, wat een slecht vergelijking. De Nederlandse keuken stelt niets voor tov de Belgische.
Maar ja, ga nu maar een broodje kroket halen.

Old Post Jun-09-2005 16:27 
Click Here to See the Profile for X-Tune Click here to Send X-Tune a Private Message Add X-Tune to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
X-Tune
trancEaddict in JAIL

quote:
Originally posted by Remy D
waarom betrek je mij er weer bij stakker.. zolang jij dingen over mij weet die je niet kan weten mits iemand het je doorpast heb ik niet zo'n zin meer in een flame war. Ik ga toch jouw gegevens ook niet vragen en dan dreigen met 3den, das namelijk een groot teken van zwakte...

Je hebt een veel te grote mond, en ik zou ervan genieten als iemand die eens een beetje kleiner klopt.

Doe maar. Ik heb nooit achter je gegevens gevraagd hier. Gaan je vrienden hier je verraden? Je bent zelf gewoon dom, sukkeltje.

Old Post Jun-09-2005 16:29 
AirPole
Trance, where are you??

quote:
Haha, wat een slecht vergelijking. De Nederlandse keuken stelt niets voor tov de Belgische.
Maar ja, ga nu maar een broodje kroket halen.

Belgische keuken? Pff, het enige wat jullie hebben zijn Anne-koekjes en WentelEefjes.

Jam & Spoon - Stella
Chicane - The Drive Home

- Next Party Stops -

Old Post Jun-09-2005 16:30 
Click Here to See the Profile for AirPole Click here to Send AirPole a Private Message Add AirPole to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
X-Tune
trancEaddict in JAIL

quote:
Belgische keuken? Pff, het enige wat jullie hebben zijn Anne-koekjes en WentelEefjes.

Dat ken ik zelfs niet.
Zwijg toch jongen als je zelfs nog nooit in België bent geweest.

Old Post Jun-09-2005 16:31 
Remy D
Oranje!!!!

Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

quote:
Doe maar. Ik heb nooit achter je gegevens gevraagd hier. Gaan je vrienden hier je verraden? Je bent zelf gewoon dom, sukkeltje.

lees je eigen post nog ffies voordat je iemand dom gaat noemen.
en ik ga mensen buiten dit forum niet met een naam vervelen die iets negatiefs over nederland zegt, ze zien me aankomen. Er is namelijk ook een wereld buiten internet, misschien moet je die is gaan ontdekken...

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post Jun-09-2005 16:31  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
X-Tune
trancEaddict in JAIL

quote:
Originally posted by Remy D
lees je eigen post nog ffies voordat je iemand dom gaat noemen.
en ik ga mensen buiten dit forum niet met een naam vervelen die iets negatiefs over nederland zegt, ze zien me aankomen. Er is namelijk ook een wereld buiten internet, misschien moet je die is gaan ontdekken...

Ik zal jou eens een bezoekje brengen. Wat vind je daarvan?

Old Post Jun-09-2005 16:33 
AirPole
Trance, where are you??

quote:

Jam & Spoon - Stella
Chicane - The Drive Home

- Next Party Stops -

Old Post Jun-09-2005 16:34 
jp
Retired tranceaddict

quote:

Gezellig. Kom je de boel schoonmaken?

Old Post Jun-09-2005 16:35  Netherlands
Click Here to See the Profile for jp Click here to Send jp a Private Message Add jp to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Hoe VET dat Nederland het WK niet gaat halen!!!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (31): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 29 30 31 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackunknown house tune (PvD played) [2004] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackallure- the love we lost [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:58.

Forum Rules: