|
Ik ben ongeveer gerecupereerd.
23u toegekomen, just Rank 1 - Top Gear meegepikt als afsluiter van RvG. Aangesproken door Moondust, biezonder jammer dat mijn groepje net dan elders wou gaan, toch content dat ik je eens gezien heb! Die Kane vond ik echt meevallen, best een revelatie, echt goeie muziek. Ton T.B, ewel, mijn verwachtingen waren hoog gespannen op basis van zijn producties, en met Greece 2000 dacht ik echt "we zijn weg voor 3 kwartier trance". maar het viel een beetje tegen, dus ik wachten op Static Bullet, maar euh... nutjes. Biezonder jammer, Ton. Tiësto, ja, superset é Allure had ie wel mogen draaien, maar ik was zeer verheugd over de non-commerciëliteit, top. Synthesia tegengekomen en er efkes bij blijven plakken, toffe pee; tegen het einde begon ik wat in de wind te staan (ah ja, als ze me beginnen champagne jetonnekes geven (waarvoor veel dank),...); dus efkes gemilderd dan. Regi vs. Wout: lekker hoor; veel klassiekers (oa Showtek - Save The Day (DJ Youri In The Sky Remix) ), soms ietsje te jump, maar toch goed. Mijn chauffeur wou om 5u weg, dus zo geschiedde; als een steen in slaap gevallen in den auto lol.
Die lasers zwaar de max.
Geluidskwaliteit (kan enkel spreken over vip platform): super
100 frank voor een drankje, dat valt bij mij onder woekerprijzen, flagrant schandalig vind ik dat.
Conclusie: superfuif
|