|
Mijn tracklist van op Highlite 5:
Van Gelder - Everywhere
Leon Bolier presents Inner Stories - Beyond (Original mix)
Acues, Elitist - Zonderland (8 Wonders Mirage At Dusk Mix)
Mr Sam vs Fred Baker presents as one - Forever waiting (Mike remix)
-----
First State - First State -> blijkbaar een fout bij Beatport.com, want de file heette oorspronkelijk Rob Rolefes - Mel Percuetek, daarom dat ik eerst niet doorhad dat ik hem gedraaid had, he Kevin
Ronski Speed, Stoneface & Terminal - Incognition - Club Mix
Mr Sam - Lyteo
Silent Electra - For This Moment (Jochen Miller Remix)
Fred Baker vs Keyboard Kids - All of us (Fred baker Remix)
Idd, was nog eens leuk om met je samen te draaien Lieven! Lang geleden hé . Btw: leg eens uit ivm Redhead??
Ik heb me allesinds rot geamuseerd, ook al moest ik helpen met de organisatie. Ik was echt blij met de mooie opkomst van de BETA's! Big thanks daarvoor!!
Idd Tom, wij stonden achter de lichtpanelen (incl roommachine), we konden dit zonder probleem aanpassen hoor .
Persoonlijk vond ik dat het nog meeviel. Het was wel vervelend dat die ene deur constant moest open staat, waardoor we iets meer rook moesten maken en het bijgevolg ook kouder was. Die zaal is nog maar vernieuwd geweest, maar blijkbaar kent de architect weinig van deuren want na enkele maanden is die ene deur (met de houten/glazen tussendeur) waar iedereen normaal moest lang passeren al kapot (was al voor de party zo hoor).
Nu, het was een leuk feestje (ook al was ik medeorganisator). Weinig tot geen problemen gekend, en allemaal aangenaam publiek.
Wel spijtig idd van de wat lagere trance-opkomst. Maar zoals al gezegd is geweest: het weer en de politie zullen een grote rol hebben gespeeld. Ik zou toch ook 2maal nadenken als'k de straat binnenrij en er staan 6 combi's klaar.
Merci voor de foto's Tom en Anja!
Over de setjes zelf heb ik weinig opmerkingen, behalve dat het stuk voor stuk genieten was! Zowel van Moondust, Elof, Estuera als van TCX!! Echt quality trance!
Trouwens, goede keuze om het wat hardere werk te nemen af en toe, gecomineerd met goeie uplifting platen.
Trouwens Kevin: Pervading Call - No Time To Rest (Ace Da Brain Mix) is die ID .
Push, ik heb nog wat rondgekeken nadien, maar tevergeefs. Er is ook door de anderen niets gevonden. Het spijt me dude .
/Seba