 |
|
|
|
 |
-AP-
Senior tranceaddict
Registered: Feb 2005
Location: Netanya, Israel
|
|
|
Feb-03-2007 12:13
|
|
|
 |
 |
-AP-
Senior tranceaddict
Registered: Feb 2005
Location: Netanya, Israel
|
|
|
היינו 10, ביום השני הגיעו 6, ביום השלישי עוד 16. החלק המצחיק זה שעברנו בכל אחד מה3 ימים האלה בדיוק אותו הדבר.
אני נתקעתי באוהל עם שני דרוזים שישבו בכלא צבאי, עם שני רוסים עצבניים שכל מה שהם חושבים זה איך לברוח (המשמעות האמיתית של לברוח, כמו בתא מטען של אוטו מבקרים, לא איך להשתמט מהצבא, ועם דתי נחמד מאד שכל היום מדבר במשפטי חכמה מהתנ"ך. אה, והזכרתי את הערס הקטן שהיה איתי מהחטיבה בכיתה, ועכשיו נתקעתי איתו באוהל? ושכל הרוסים במחלקה כבר מהמרים מי הולך לשבת בגללו 21 יום?
אחלה אנשים בסך הכל, אבל זה מה שקורה כשתוקעים אותם בטירונות ואומרים להם: "אתם תהיו נהגים". לא כל כך מעורר מוטיבציה.
___________________
www.Radio-Shows.net - DJ Sets & Radio shows
www.Trance.org.il - Trance & Progressive - Latest and best. Updated daily.
www.UpliftingTrance.info - Uplifting Trance. Pure emotional, epic, melodic, UPLIFTING trance.
We know you can find it all on Youtube, but do you really want to search?
Dubstep House\Electro Minimal House Hits Psy\GOA
Last edited by -AP- on Dec-26-2011 at 12:11
|
|
Feb-10-2007 12:18
|
|
|
 |
 |
-AP-
Senior tranceaddict
Registered: Feb 2005
Location: Netanya, Israel
|
|
|
שברשיון נהיגה צבאי זה מעל 15 טון, באזרחי זה מעל 12.
הקטע ה"מעניין" הוא שבצבא נותנים לך רשיון מעל 15 טון בלי הרבה שאלות, ובלי וותק של שנה ברשיון של עד 15 טון.
החוק האזרחי לא תקף. בחוק האזרחי: חייבים לעשות קודם כל רשיון של עד 12 טון (מינימום 18 שיעורים) ואז לחכות שנה ולעשות רשיון של מעל 12 טון (מינימום 20 שיעורים). תוסיף לזה אגרות, טסטים, תאוריות, ושאר האגרות שלוקחים ממך ללא שום סיבה הגיונית נראית לעין והנה לך הסיבה למה משתלם יותר לעשות את זה דרך הצבא.
מי שעושה רשיון כזה שלא דרך הצבא ישלם הרבה מאד כסף.
ובקשר לערסים, הם לא כל כך מורגשים. גם כשיש אחד תקוע לך בתוך האוהל. למרות שעדיף כמובן לא לבלות את שעת הטש במופע של כוכב נולד כשכל אחד הוא מינימום... טוב, כאן באתי לשים שם של זמר מזרחית דיכאון כבדה במיוחד, וגיליתי שאני לא יודע כאלה.
בכל אופן, תמיד טוב שיש באמפי3 סטים של סאנדר ואן דורן.
___________________
www.Radio-Shows.net - DJ Sets & Radio shows
www.Trance.org.il - Trance & Progressive - Latest and best. Updated daily.
www.UpliftingTrance.info - Uplifting Trance. Pure emotional, epic, melodic, UPLIFTING trance.
We know you can find it all on Youtube, but do you really want to search?
Dubstep House\Electro Minimal House Hits Psy\GOA
Last edited by -AP- on Dec-26-2011 at 12:10
|
|
Feb-10-2007 17:15
|
|
|
 |
 |
DvJ
Supreme tranceaddict

Registered: Jul 2005
Location: Ramat Gan , Israel
|
|
|
| quote: | Originally posted by -AP-
היינו 10, ביום השני הגיעו 6, ביום השלישי עוד 16. החלק המצחיק זה שעברנו בכל אחד מה3 ימים האלה בדיוק אותו הדבר.
אני נתקעתי באוהל עם שני דרוזים שישבו בכלא צבאי, עם שני רוסים עצבניים שכל מה שהם חושבים זה איך לברוח (המשמעות האמיתית של לברוח, כמו בתא מטען של אוטו מבקרים, לא איך להשתמט מהצבא, ועם דתי נחמד מאד שכל היום מדבר במשפטי חכמה מהתנ"ך. אה, והזכרתי את הערס הקטן שהיה איתי מהחטיבה בכיתה, ועכשיו נתקעתי איתו באוהל? ושכל הרוסים במחלקה כבר מהמרים מי הולך לשבת בגללו 21 יום?
אחלה אנשים בסך הכל, אבל זה מה שקורה כשתוקעים אותם בטירונות ואומרים להם: "אתם תהיו נהגים". לא כל כך מעורר מוטיבציה. |
איזה גיוס של פלילים....חח
מה אמרו לכם על ההתחלה שאתם תיהיו נהגים איזה טמטום זה
מילא בסוף
או שידעתם מלפני הגיוס שזה השיבוץ שלכם??
|
|
Feb-11-2007 00:15
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 08:41.
Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
|
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
|
|
|
|
|
|
Contact Us - return to tranceaddict
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
|