Originally posted by mellow_head
meetellen as ge gay-goth-dark-metal moogt kome spele
Als wij boecht zoals "Liefde Is Een Kaartspel" hebben mogen sturen, waarom zou Finland dan geen dwaze heavy metal mogen sturen?
Ik kan begrijpen dat je Lordi niet goed vind, maar al dat ander gejank vind ik toch overbodig, ik heb nog nooit een nummer dat op eurosong won goed gevonden, tot dit jaar dan.
Maar België zal zich nooit moeten verlagen tot op het niveau van Finland, wij hebben nog talent genoeg waar de bookies in Rusland warm voor zullen lopen, je weet wel al dat groot talent uit idool/star academy en x-factor. Leert ze de Enkelfluit aan, steekt ze in een gouden catsuit en succes is gegarandeerd, zo niet dan is er weer kwaad opzet in spel.
wel nu ze het zeggen, de presentatoren hadden wat weg van Will & Grace.
Eurosong 2006, een editie vol controversen
May-23-2006 15:20
Nyah
Registered: Dec 2003
^^^
Bwah, kon wel lachen met De Leeuw zen 'performance'. Vond België met dat zielig plaatje 'We love Kate Ryan' wel belachelijk
May-23-2006 15:50
Phortastic
It's Majik !
Registered: Jun 2004
Paul de leeuw was lachen, klag plat. Die zegt tenminste wat hem denkt
Albums of the year: 1. Hybrid - I Choose Noise 2. Liberto - Lullaby 3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer) 4. Peter Gun - Friendly Fire 5. Thomas Schumacher - Home 6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey) 7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki) 8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)