|
Ik wacht nog op de beoordeling van 1 jurylid (Gert, hurry up! ), en vanaf ik die binnen heb zal ik de resultaten posten. Want waarschijnlijk ben ik rond 20u al niet meer thuis, en anders zijn de resultaten er pas maandag of dinsdag...
Ik zie trouwens net dat de jureringscriteria veranderd zijn, maar ik had mijn beoordeling gemaakt op basis van de criteria van vorige contest. Maar zowel kwantitatief als inhoudelijk maakt dat niet zo veel uit, dus ik ga m'n hele beoordeling nu niet meer herschrijven. 
___________________
www.dj-vega.net
|