Party-weekend!
Zooo, het is al weer bijna 21:00 uur, mooie tijd om weer een dutje te gaan doen, maar eerst ff een replytje geven..
Mijn weekend begon donderdag rond een uurtje of 5 met een borrel op m'n stageadres!! ff lekker ouwehoeren met gratis bier erbij..I-DE-AAL
Donderdagavond ben ik lekker wezen stappen met een groot deel van onze klas! We hadden vrijdag namelijk stage terugkomdag, wat om 13:00 uur begon, dus wij mooi stappen op die donderdag!! Was zekers wel gezellig!! Vooral het terugfietsen was lachuh, we hebben er onderweg een sport van gemaakt om zo hard mogelijk een heg in te rijden
En dan kan ik een keertje uitslapen wordt ik al weer om 7 uur wakker, heeel kut zo'n biologische klok die geen rekening houd met je weekend
Vrijdag ben ik samen met een klasgenoot op aandringen van een leuke collega :P naar de <> geweest. Een paar vrienden van haar gaven namelijk een feest en wij 'moesten' ook komen! We zijn pas rond 1 uur gegaan, aangezien die andere gast nog moest oppassen..
Het feest was op zich erg goed georganiseerd, strakke website, flyers enz. Ze hadden danseressen en zelfs planten gehuurd om de <> te verfraaien! Zag er allemaal errug goed uit!! Enige nadeel was de muziek..en da's toch wel 't belangrijkste. Mark van Dale draaide en die gasten die t organiseerden ook. Het was alleen niet echt mijn style, een beetje te eentonig en te rustig. Geef mij maar een stevige beat zodat ik een lekker rond kan stuiteren!! Maar ja dat was er dus niet
Uiteindelijk was 't 4:30 uur voor ik weer thuus was.. Zaterdag kon ik weer lekker om 8:30 uur op om te werken!
Om het feest maar compleet te maken ben ik zaterdag weer gaan stappen!! Lekker biertjes drinken en een beetje dansen, goeie zaak!!
Nu maar ff een beetje uitrusten want vrijdag moet ik weer helder zijn voor m'n sollicitatiegesprek. Als dat nl. goed gaat kan ik vanaf maart stage lopen in Curaçau!!!
Cu @ TE