Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Wat hebben we dit weekend gedaan??
Pages (32): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 29 30 31 32 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
TranceFool
Rollin´ Rhythms

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by Blik

ehh bedankt, denk ik (verknaakte kutfoto)

Valt toch wel mee, misschien wel ik ben geen verknaaky kenner.

Binnenkort komt er waarschijnlijk en errug verknaakte foto van mij. Heb geen scanner, maar iemand anders wel en die heeft de vakantiefoto's duzzz.....zie je mijn bezatte kop

Old Post Sep-10-2001 14:28  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Henkie_henk
Almighty Trance Addict

whehehe ja M5.. k help deejze thread maares omhoog

Bas en Ram ware zekers wel okay.. vaak wel redelijk hard

Op de een of andere rare manier had k pijn aan me knie(gewrichten) aant eind.. weet nie hoet komt Natuurlijk vrijdag ookal lopen stampen (in me remie) Krijg je rare blikke als je in zon apres ski hut staat te stampen

Wel jammer.. dat die muziek zo lekker was.. heb je zo weinig tijd voor de vrouwtjes.. en waar ik tijd voor maakte.. die ging wel geil voor me staan zodat we eve hebbe gedanst en getalkt (toch wel bijna 3 hele zinnen) maar dan ging die hoerenvriendin weg.. Wat was dat vrouwtje knap zeg.. Waren trouwens heel veel mooie vrouwtjes! en nieteens allemaal in hollywood..<--nu ik aan der terugdenk was ze wel geil zeg.. kanonne.. en knap

Ik had trouwens nog wel meisje voor je kunnen regelen.. "Miss enschede".. haha wat had ze een rotkop zeg.. zon vriendin van de vriendin van die vriend van mij.. man man.. freak-face..Volgens mij hoorde ze dat ik dat zei over haar.. (haha) die andre was wel heeel knap maarja.. praten en dansen mag ook wel..<--kijke of we daar doorheenkunne prikken

Minpuntje aan de avond vonk dat het zo allejezus druk was..
Pluspuntje dat paar buitenlanders zijn geklapt..

Bijna vergeten.. toen we thuiskwamen om half 4.. toen hebbe we nog ff "costa" gekeken.. lol..

ps: ligt t aan mij.. of zijn al die vrouwen op die blokkies naast de dj's dik? helemaal die danseressen

-
-
http://www.rustzachtpim.tk/
-
-
Rust Zacht Pim

Last edited by Henkie_henk on Sep-23-2001 at 11:35

Old Post Sep-23-2001 11:23 
Click Here to See the Profile for Henkie_henk Click here to Send Henkie_henk a Private Message Visit Henkie_henk's homepage! Add Henkie_henk to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M5
FREAK

Registered: Oct 2000

hehe je hebt je dus ook wel vermaakt

maare druk vond ik het niet..toen JEAN er was, toen was het pas druk!!
redelijk wat ruimte op de dansvloer...

Old Post Sep-23-2001 16:07  Netherlands
Click Here to See the Profile for M5 Click here to Send M5 a Private Message Add M5 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bellie
Techno ofcourse!

Registered: Oct 2000

Ik ben vrijdag weer es naar de Melkweg geweest.Dit keer was er Chesterfield Labelland.3verschillende stylen op 1 feest.Ik ben uiteraard alleen gekomen voor de techno.Was weer een heel vet feest.Sfeer was weer es top (zoals altijd op tehcnofeesten).Zaterdag had ik een verjaardag van een vriend van me en ben daar tot 2:30 gebleven.Daarna effe nog in het centrum gekeken.Was echt helemaal niks.Alleen maar kleuters van 13 a 14 jaar zie je voorbij lopen.Dat is dus ook de reden dat ik al meer dan 9 maanden daar niet meer kom.Dus hebben we in de auto nog een half uurtje gezeten,stickie gerookt en naar huis gegaan.Gelukkig dat we vrijdag wel hadden gefeest.

GREETZ!!

Old Post Sep-23-2001 19:51  Netherlands
Click Here to See the Profile for Bellie Click here to Send Bellie a Private Message Add Bellie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Lex
Respect the Lex

Registered: Apr 2001

Ik ben dit hele weekend weg geweest. Ben zaterdag morgen weggegaan en zondagavond pas thuis gekomen. We hadden een lustrumkamp van de tennisvereniging. Was best leuk. Helemaal klem gezopen daarzo. Beetje van die stomme spelletjes als zeskamp enzo gedaan en volleybal.

Old Post Sep-23-2001 20:28  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Lex Click here to Send Dj Lex a Private Message Add Dj Lex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Alpha
Supreme tranceaddict

Registered: Jun 2001

Afscheidsfeestje van me zogenaamde zusje die gat verhuizen naar Dronte. Nou leuk he? Was wel kicke avond.

Old Post Sep-23-2001 21:37  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Alpha Click here to Send Dj Alpha a Private Message Add Dj Alpha to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M_Peror
Supreme arminaddict

Registered: Jul 2001

Bij cafe Hof van Holland hingen ze met de benen buiten dus maar meteen doorgegaan naar de Kings... geen spijt van gehad. DJ Henk was weer op dreef!

(Map of all Dutch TA members!)

Old Post Sep-23-2001 22:23  Netherlands
Click Here to See the Profile for M_Peror Click here to Send M_Peror a Private Message Add M_Peror to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mysteric
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2000

Bas & Ram waren idd lekker aant knallen in de *light!
Op een gegeven moment ff de drukte ontvlucht en bij Bird in LeClub geweest. Hij was ongelovelijk Obscura aan het verknallen, maar verder was Bert goed bezig.
Toen ik weer terug ging naar de grote zaal waren Ras en Bam alweer vertrokken en knalde Moreno met Felix, Prosac en meer lekkere nummers. Ik heb me weer prima vermaakt.
Henkie had je die allochtonen gezien die uit de glamourzaal verwijderd werden. Pfoeh, die ene kale uitsmijter met die dikke nek had 'm goed te pakken... Dat zal ze leren!

Old Post Sep-24-2001 13:16  Netherlands
Click Here to See the Profile for Mysteric Click here to Send Mysteric a Private Message Add Mysteric to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Raymond
.Off_Corso

Registered: Feb 2001
Smiley DJ

Weet je wanneer je naar Hollywood toe moet??
Op donderdagavond En niet als die huppelkutjes er zijn op vrijdag of zaterdagavond........
Mij niet gezien, de enige stapavond is donderdags..........

Vrijdag naar de bios geweest en Zaterdag gewoon om half 1 in slaap gevallen op de bank.....
Jaja 6 dagen werken in de week is toch niet zo goed voor je HeHe

James Holden & Benny Rodrigues

Old Post Sep-25-2001 16:53  Netherlands
Click Here to See the Profile for Raymond Click here to Send Raymond a Private Message Add Raymond to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Henkie_henk
Almighty Trance Addict

LoL nunspeet --> the joy?? lolll..

Nou ik was zaterdag op aanraden naar hengelo "new york" geweest...

Wat een vuile vieze tievusdiscotheek...

Je staat eerst in de rij.. tussen de lelijkste boeren die er bestaan..
"ja kben euk veurige weuk na du new jork cheweejst" Wordt je vriendelijk verwelkomd door de uitsmijters.. moet je maar beetje zoeken waar je je jas kwijt kan..
Je hebt iets van 4 plekken waar je je jas kan dumpen.. 1tje op 1e vloer (denk ik) 1tje op 2e.. nog een erges anders enzovoort.. heeeel goed geregeld..

De trappen.. zijn allejezus hoerig glad.. helemaal omdat al die debielen hun bier niet vast kunnen houden...

Dan heb je de apres ski zaal.. nix.. rnb zaal.. nou daar zit een balkon boven.. van een andere zaal.. en dan vinden die tering de neuk boeren het leuk om kauwgom of bier naarbeneden te gooien! Man man.. doe es volwassen..

Uiteraard heb je tijdens het verplaatsen van zaal naar zaal idiote boeren die een stoot voor hun harses willen omdat niemand aan de kant gaat.. al die homos lopen xpres met hun schouders tegenelkaar aan.. Niemand doet ff stapje terug.. als je achterlangs iemand loopt gaan ze xpres naarachter.. Vies verneukt aggresief kut-sfeertje

Dan denk je nou .. trance zaal.. gehoord over lasers n shit.. nou nou.. investeer in een dj en glazenhales ipv die nerd-lasers man.. UIteraard was ook de dansvloer allejezus glad.. er lagen glazen en flesjes op de vloer.. en heel veel bier.. Het is daar leuk om met breezer flesjes over te schoppen? Dat is lachen ofzow.. Iedereen danst daar ook hetzelfde.. Kome wij aan met onze dance-moves enzow.. stonden mensen te kijke van wtf doen die... Ik kende er wel nog een paar.. van het bloembollenpellen van vorig jaar..

Alle vrouwen zijn daar lelijk en niet te verstaan.. de jongens zijn het t-shirt-bier-op-me-shirt-ik-krijg-graag-klappen volk.. De dj was eg droevig.. Volgens mij had hij 1 vinyl met een harde bass/beat en dan gooide hij maar elke x een ander plaatje erin.. triest.. je hoorde elke keer wanneer er een andre plaat kwam.. nix sloot op elkaar aan en amper iets was dansbaar.. 30 seconden stampen en dan komt zeg maar milk inc..

Ze hadden wel nog een mooi video scherm met stilstaande beelden gejat van het internet.. er stond godverdomme zelfs nog de url van de site waar ze die wallpaper vandaanhadde!

Al met al was het een kut-avond.. de rest van hengelo zuigt ook zwaar trouwens.. vieze aggressiefe kutlui.. veule neuktentjes die in elke normale stad nieteens zouden overleven.. bah..

maar filmpje gekeken daarna.. en ff langs iemand geweest...

7-days.. leuk filmpje.. een van de weinige goeie beslissingen van dit weekend

GreetZzz ik voel me weer lekker

/me is out

-
-
http://www.rustzachtpim.tk/
-
-
Rust Zacht Pim

Old Post Oct-07-2001 14:47 
Click Here to See the Profile for Henkie_henk Click here to Send Henkie_henk a Private Message Visit Henkie_henk's homepage! Add Henkie_henk to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Lex
Respect the Lex

Registered: Apr 2001

Heb het dit weekend rustig aangedaan, want vorige wek aar belgie geweest, dus gewoon op zaterdag een bioscoopje gepakt met een leuk meisje, was trouwens niet het enige wat ik gepakt heb

Old Post Oct-07-2001 18:11  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Lex Click here to Send Dj Lex a Private Message Add Dj Lex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Flipper01
Addicted dolphin

Registered: Mar 2001
Red face Party-weekend!

Zooo, het is al weer bijna 21:00 uur, mooie tijd om weer een dutje te gaan doen, maar eerst ff een replytje geven..
Mijn weekend begon donderdag rond een uurtje of 5 met een borrel op m'n stageadres!! ff lekker ouwehoeren met gratis bier erbij..I-DE-AAL
Donderdagavond ben ik lekker wezen stappen met een groot deel van onze klas! We hadden vrijdag namelijk stage terugkomdag, wat om 13:00 uur begon, dus wij mooi stappen op die donderdag!! Was zekers wel gezellig!! Vooral het terugfietsen was lachuh, we hebben er onderweg een sport van gemaakt om zo hard mogelijk een heg in te rijden

En dan kan ik een keertje uitslapen wordt ik al weer om 7 uur wakker, heeel kut zo'n biologische klok die geen rekening houd met je weekend

Vrijdag ben ik samen met een klasgenoot op aandringen van een leuke collega :P naar de <> geweest. Een paar vrienden van haar gaven namelijk een feest en wij 'moesten' ook komen! We zijn pas rond 1 uur gegaan, aangezien die andere gast nog moest oppassen..
Het feest was op zich erg goed georganiseerd, strakke website, flyers enz. Ze hadden danseressen en zelfs planten gehuurd om de <> te verfraaien! Zag er allemaal errug goed uit!! Enige nadeel was de muziek..en da's toch wel 't belangrijkste. Mark van Dale draaide en die gasten die t organiseerden ook. Het was alleen niet echt mijn style, een beetje te eentonig en te rustig. Geef mij maar een stevige beat zodat ik een lekker rond kan stuiteren!! Maar ja dat was er dus niet
Uiteindelijk was 't 4:30 uur voor ik weer thuus was.. Zaterdag kon ik weer lekker om 8:30 uur op om te werken!

Om het feest maar compleet te maken ben ik zaterdag weer gaan stappen!! Lekker biertjes drinken en een beetje dansen, goeie zaak!!

Nu maar ff een beetje uitrusten want vrijdag moet ik weer helder zijn voor m'n sollicitatiegesprek. Als dat nl. goed gaat kan ik vanaf maart stage lopen in Curaçau!!!

Cu @ TE

Old Post Oct-07-2001 19:07  Netherlands
Click Here to See the Profile for Flipper01 Click here to Send Flipper01 a Private Message Visit Flipper01's homepage! Add Flipper01 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Wat hebben we dit weekend gedaan??
Post New Thread    Post A Reply

Pages (32): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 29 30 31 32 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackUplifting / Dutch Trance 1999/2000 [2025] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackJelle Faber - Skechers [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 09:44.

Forum Rules: