Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [every 2nd saturdays] SensationS @Scène Bastille, Paris, Fr
Pages (34): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 29 30 31 32 33 34 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Hazuria
Senior tranceaddict

Registered: Feb 2009

quote:
Originally posted by DianeDesEtoiles
ok bah de toute façon, limite, vaut mieux débouler tard !!

bon beh, on se tient au courant alors ! Hazuria, tjrs chaud de la basket ?

Une réunion de famille m'est tombée dessus donc pour le moment c'est sans moi sauf si j'arrive à revenir sur Paris en début de soirée.

Old Post Jan-02-2010 22:47  France
Click Here to See the Profile for Hazuria Click here to Send Hazuria a Private Message Add Hazuria to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

sais tjs pas... on verra le moment venu je pense

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Jan-05-2010 10:43  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
alexander1984
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2004

Salut à tous,

Je suis bien motivé pour la soirée de samedi sensation et voulais en savoir plus sur le club, savoir si c'est select, être accompagné, bien sappé ... enfin toutes les conneries de certaines boites parisiennes. Et aussi s'il existe une guest list qui peut assurer l'entrée.

Merci pour vos renseignements

Old Post Jan-06-2010 22:23  France
Click Here to See the Profile for alexander1984 Click here to Send alexander1984 a Private Message Add alexander1984 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
matviscafcb
re(t/n)ard

Registered: Jul 2007

Faut pas arriver trop a l'arrache ni trop decalqué

La derniere fois ca avait été plus dur de trouver l'entrée que de rentrer

Old Post Jan-06-2010 22:25  France
Click Here to See the Profile for matviscafcb Click here to Send matviscafcb a Private Message Visit matviscafcb's homepage! Add matviscafcb to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DianeDesEtoiles
there there ...

Registered: Mar 2008

Tant que t'arrive pas bourré (enfin du moins en sachant faire semblant quoi, pas comme à Eddie Halliwell obv ) ca ira, surtout que tu es un mec. Faut juste savoir que c'est soirée gay / gay friendly tlm à pwal hin donc, les fringues à la limite, osef lol enfin faut être présentable qd meme un minimum.

Pas de guestlist en particulier. Sinon, ils sont super bon esprit à la scène, tant le staff que les djs que le public

Old Post Jan-06-2010 22:26  France
Click Here to See the Profile for DianeDesEtoiles Click here to Send DianeDesEtoiles a Private Message Add DianeDesEtoiles to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
alexander1984
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2004

moi boire ... jamais ... enfin j'ai arrêté (ou presque)

Old Post Jan-06-2010 22:35  France
Click Here to See the Profile for alexander1984 Click here to Send alexander1984 a Private Message Add alexander1984 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
rafon3
le très bon copain

Registered: Apr 2003

MA t'as des news de la playlist?

Old Post Jan-06-2010 22:41  France
Click Here to See the Profile for rafon3 Click here to Send rafon3 a Private Message Add rafon3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DianeDesEtoiles
there there ...

quote:
Originally posted by rafon3
MA t'as des news de la playlist?

nan je relance car je la voudrais bien aussi, le set est tjrs en boucle dans mon ipod, m'en lasse pas !

Old Post Jan-06-2010 22:56  France
Click Here to See the Profile for DianeDesEtoiles Click here to Send DianeDesEtoiles a Private Message Add DianeDesEtoiles to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by matviscafcb
La derniere fois ca avait été plus dur de trouver l'entrée que de rentrer

Si j'avais le courage je créérais le "quote of the year 2010" mais y a que moi ou presque qui le met à jour donc fais chier...

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Jan-07-2010 09:06  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?

Registered: Jun 2004

quote:
Originally posted by Insigma
Si j'avais le courage je créérais le "quote of the year 2010" mais y a que moi ou presque qui le met à jour donc fais chier...

Ouais pis ce quote la ça me rappelle vaguement quelque chose là y'a quelques années

Old Post Jan-07-2010 12:44  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
birante
Mpreisident

Registered: Nov 2006

quote:
Originally posted by Thib'
Ouais pis ce quote la ça me rappelle vaguement quelque chose là y'a quelques années

je pense que j'ai pensé à la même chose même si je n'étais pas encore des votres à cette période là, on me l'a raconté l'année suivante (before TE dans le ch'nord, obv )

Old Post Jan-07-2010 12:48  France
Click Here to See the Profile for birante Click here to Send birante a Private Message Add birante to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DianeDesEtoiles
there there ...

bon bah là, vous en avez dit trop ou pas assez, déballez l'affaire !!

Old Post Jan-07-2010 12:50  France

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [every 2nd saturdays] SensationS @Scène Bastille, Paris, Fr
Post New Thread    Post A Reply

Pages (34): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 29 30 31 32 33 34 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTrack ID through melody [2011] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackRon Hagen and Pascal M - On Stream [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 07:48.

Forum Rules: