Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > TA Sweden T-shirt
Pages (40): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

Jag ska slänga upp min logga för beskådning igen...

jag tycker att det är viktigt att tröjan kan kopplas till sidan...annars finns det inte riktigt något syfte..därför tycker jag att en svart tröja vore både enkelt, passande, bra och snyggt...

Old Post Dec-18-2003 14:06 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
knomaden
Senior tranceaddict

Registered: Dec 2003

Hej!

Jag vill bara komma in med ett inlägg här...

Vi skulle kunna ta denna order när det väl kommer till skott med tryck!

Jag vill verkligen intyga att vår verksamhet - där produktionen till process och resultat är ekologiskt/ekonomiskt/socialt/kvalitetsmässigt hållbar och avkastningen går till fattigdomsprojekt och i övrigt är icke-vinstdrivande - skulle må bra av att få en najs order från SWETA på denna officiella t-shirt! Ni gynnar indirekt även vår vidare uppbyggnad av vårt feta klubbkoncept Club PuLS, nu inne på sin nionde upplaga detta år imorgon . Se separat posting!

Läs vidare mera på http://www.on-a-mission.org om bakgrunden - och sedemera... länka er vidare till våra affärsområden där vår PDF om t-shirts finns att ladda ner under "Sustainable Trade"!

Jag vill redan nu peka ut att bomull är en av de mest besprutade grödorna vanligtvis där kläder ofta produceras under mycket orättvisa förhållanden med utnyttjande av arbetskraft i bortre asien - och att vi i kontrast har till salu direktprintade t-shirtar ekologiskt producerade som vi får tryckfärdiga direktimporterade från vår partnerfabrik i Kampala Industrial District Uganda med schyssta arbetsförhållanden - som också har en tia per t-shirt till vår investeringsfond för långsiktiga fattigdomsprojekt - till fortfarande ett bra pris .

Och det är en högkvalitativ t-shirt vi pratar om. En som håller för rejäla omtvättar (färgning sker INNAN tyget tillverkas redan på trådnivå, vilket ger en högre färgäkthet och tvättålighet), kan fås i vilken färg som helst helt enligt era önskemål, och som vi garanterar håller denna kvalitet rätt igenom, med en bomull som sägs vara världens näst bästa (efter den som odlas i Egypten).

Läs mera på PDF:en som finns på vår webb .

Peace,
Anders
*spänd av förväntan avs resultat av denna information till denna underbara del av världen som kallas SWETA*

- Sustainable Profile Clothing: Ignition® - www.ignitionwear.com | Get your clubwear/merchandise printed
- AboutMe: www.andersabrahamsson.info / actionmap.andersabrahamsson.info | My Intentions, Actions and Current Projects
- DJing: www.djanders.info | Agency: Icon Mgmnt www.myspace.com/iconagency | Current promoset podcasted @ my blog http://blog.djanders.info
- Campaign Coordinator: I DO TRANCE [not drugs] @ TC | | www.idotrance.org | Jofawe's pledge @ www.mondaybar.com generated 2 500+ undersigned !
- Main blog: www.sustainopreneurship.biz | What's your dream?

Old Post Dec-18-2003 14:06  Sweden
Click Here to See the Profile for knomaden Click here to Send knomaden a Private Message Visit knomaden's homepage! Add knomaden to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Härligt anders, thats the spirit

hur mycket skulle det kosta med 100 t-shirts, svarta med fyrfärgstryck?

Old Post Dec-18-2003 14:11 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SWE_TRANCE
Spacemonkey

Registered: Jul 2001

quote:
Originally posted by JayBee
jag hadde altså inget logo förslag utan hadde bara förslag på grund färgerna på T-shirten

jaja, men skicka ALLA bidrag till honom ändå..

Old Post Dec-18-2003 14:15  United Nations
Click Here to See the Profile for SWE_TRANCE Click here to Send SWE_TRANCE a Private Message Visit SWE_TRANCE's homepage! Add SWE_TRANCE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

antar att det e en "vanlig" t-shirt anders.. eller????

vill ju hellre ha en någorlunda tight modell

Old Post Dec-18-2003 15:21  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

Har du fått in några förslag Steve?

Old Post Dec-18-2003 16:27 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
fede
(((d[-_-]b)))

Registered: Sep 2002

kan vi inte sätta nån deadline ? jag tycker det vorre bättre så.

Old Post Dec-18-2003 17:07 
Click Here to See the Profile for fede Click here to Send fede a Private Message Visit fede's homepage! Add fede to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SWE_TRANCE
Spacemonkey

Registered: Jul 2001

quote:
Originally posted by ShyTrance
kan vi inte sätta nån deadline ? jag tycker det vorre bättre så.

Tycker jag definitivt, annars rinner det hela bara ut i sanden..(igen)!
1/1 2004 tycker jag är ett bra deadlinedatum, så hinner jag få ihop nåt vettigt förslag också

Old Post Dec-18-2003 17:27  United Nations
Click Here to See the Profile for SWE_TRANCE Click here to Send SWE_TRANCE a Private Message Visit SWE_TRANCE's homepage! Add SWE_TRANCE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
1/1 2004 tycker jag är ett bra deadlinedatum, så hinner jag få ihop nåt vettigt förslag också

bara tröjorna är klara och levererade till nästa kryssning så är jag nöjd

Old Post Dec-18-2003 17:28 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JayBee
Trance Fanatic

Registered: Jul 2003

jag köper nog ett X i vilket fall som helst men jag tycker det vore jävligt tråkigt och vi körde an vanlig T-shirt med svart-vit.. det är för standard. måste ha något som märker ut sig lite.

Old Post Dec-18-2003 18:01  Sweden
Click Here to See the Profile for JayBee Click here to Send JayBee a Private Message Add JayBee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
fede
(((d[-_-]b)))

Registered: Sep 2002

quote:
Originally posted by SWE_TRANCE

Jag tycker en vecka efter alltså 7/1!

Old Post Dec-18-2003 18:17 
Click Here to See the Profile for fede Click here to Send fede a Private Message Visit fede's homepage! Add fede to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

quote:
Originally posted by JayBee
jag köper nog ett X i vilket fall som helst men jag tycker det vore jävligt tråkigt och vi körde an vanlig T-shirt med svart-vit.. det är för standard. måste ha något som märker ut sig lite.

tycker inte heller att vi ska köra svart-vit....har inte sett någon annan här som förespråkat för det heller..så det finns väl ingen anledning\risk för att det blir så? så vida det inte är sjukt dyrt med fyrfärgstryck.

dbl, t-shirt är väl det enda som alla använder...alla vill inte gå runt i tighta kläder

Old Post Dec-18-2003 18:35 

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > TA Sweden T-shirt
Post New Thread    Post A Reply

Pages (40): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback'You Give The Love' [2007] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackCoast 2 Coast - Searching (Coast 2 Coast Remix) [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 03:17.

Forum Rules: