Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Hjälptråden
Pages (97): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by AcidBrain™
Oops såg det visst inte
my misstake

Great mistake! Det funkade faen! Det var hela program... var ju tvungen att prova. Thanks alot mate!

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Sep-07-2003 15:02  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

quote:
Originally posted by cviper
Du får inte fram nån bild alls, inte ens i början när du startar datorn (dvs. bios skärmen innan Windows startas)? Om jag kommer ihåg rätt, borde all "grafik" då köras i standardiserat VGA läge (dvs. standardiserad upplösning och frekvens).

Är du säker att det inte e fel på kabeln? Den kan vara bryten inuti...

nej jag får ingen bild alls när jag startar datorn...men den får någon sorts kontakt...för TEST grejen kommer upp precis när man startar. Det verkar lite underligt att kabeln skulle vara knas eftersom Steve testade den bara några timmar innan

Old Post Sep-07-2003 15:05 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
GyLLe
56K Modem User

Registered: Mar 2002

tja.. har problem med att bränna musik med Cue sheet.. programet fireburner har aldrig funkgerat för mej?? någån som vet nått annat prog.. NERO bara hänger sej när försöker med det.. (men funkar när jag bränner Bin med Cue?? mångo),,,

snälla hjälp mej!!!

Old Post Sep-07-2003 15:30  Sweden
Click Here to See the Profile for GyLLe Click here to Send GyLLe a Private Message Visit GyLLe's homepage! Add GyLLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AcidBrain™
Junior tranceaddict

Registered: Apr 2003

quote:
Originally posted by Aendy
Great mistake! Det funkade faen! Det var hela program... var ju tvungen att prova. Thanks alot mate!

Inga problem,man gör ju så gott man
Tur att du prövade då

Old Post Sep-07-2003 15:53  Sweden
Click Here to See the Profile for AcidBrain™ Click here to Send AcidBrain™ a Private Message Add AcidBrain™ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002
Talking weeeeeeeeeeeeee

nu har ja fått till de me teckensnitten äntligen.. de var nån som hjälpte mig här minns jag... att de skulle ligga i windows\fonts.. och jag provade visst fel me windows\font men de funkade såklart inte men nu har ja insett mitt misstag

kan man hä på nagellacksborttagning (alltså som aceton) på en cdskiva? ja har nåt vitt kladd på undersidan gick inte bort me diskmedel.. å det stör när man lyssnar. (eller pajar man spåren då?)

OCH Sen... har ja ju en hemsida på passagen.. men hur får man bort skitreklamen? har de gjort nu så att man inte kan ta bort den? ja hade för mig att de räckte med att startsidan inte hette index.htm
de funkade iaf förut

Tom Cloud - Told You So

Old Post Sep-07-2003 17:41  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001
Re: weeeeeeeeeeeeee

quote:
Originally posted by Glorie
kan man hä på nagellacksborttagning (alltså som aceton) på en cdskiva? ja har nåt vitt kladd på undersidan gick inte bort me diskmedel.. å det stör när man lyssnar. (eller pajar man spåren då?)

NEJ!!! förbjudet som fan, skivan går sönder.

Old Post Sep-07-2003 17:46 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
zamson
i´ll house you

Registered: Dec 2002

quote:
Originally posted by TrancE_GyLLe
tja.. har problem med att bränna musik med Cue sheet.. programet fireburner har aldrig funkgerat för mej?? någån som vet nått annat prog.. NERO bara hänger sej när försöker med det.. (men funkar när jag bränner Bin med Cue?? mångo),,,

snälla hjälp mej!!!

cdrwin 4.0 och 4.1 eller nåt sånt - gamla versionen iaf kan bränna cue filer och wav filer.. annars vet jag inge bättre förslag måste ju finnas ett prog som kan bränna mp3 o cue direkt..

Old Post Sep-07-2003 17:49  Sweden
Click Here to See the Profile for zamson Click here to Send zamson a Private Message Add zamson to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
lonne
Stranger Than Fiction

Re: weeeeeeeeeeeeee

quote:
Originally posted by Glorie

Stoppa cd skivan i frysen i 10 minuter, torka av med hushållspapper ordentligt ! Ett tips jag fick av en kompis, som är dj ! Fungerar
även bra mot repor.

Old Post Sep-07-2003 18:11  Sweden
Click Here to See the Profile for lonne Click here to Send lonne a Private Message Add lonne to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

mot repor? Är inte repor typ gropar eller vad man ska säga...hur kan det tillkomma data på skivan genom att lägga den i frysen?

Old Post Sep-07-2003 18:17 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
St_Andrew
I <3 NYC

Registered: May 2003

quote:
Originally posted by mindshooter
mot repor? Är inte repor typ gropar eller vad man ska säga...hur kan det tillkomma data på skivan genom att lägga den i frysen?

bara för att det e repor så e inte datan förstörd, är ett ganska tjockt skyddslager på cd skivor (det e allvarligare med en repa på uppsidan än på undersidan av en cd skiva....) så jag tror faktiskt det kna hjälpa om det gör repan mer "genomskilig" eller så.... eeh har ingen aning om det hjälper eller inte men iaf

Old Post Sep-07-2003 18:23  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
GyLLe
56K Modem User

quote:
måste ju finnas ett prog som kan bränna mp3 o cue direkt

jo man tycker ju det.. men jag hittar inge...
men du använder du CDRWin de fuckar för mej..

Old Post Sep-07-2003 22:34  Sweden
Click Here to See the Profile for GyLLe Click here to Send GyLLe a Private Message Visit GyLLe's homepage! Add GyLLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002

ett gammalt problem som jag nu har fått en ny ledtråd till.. Ofta när jag startar min dator, så kommer ja aldrig in i Windows, utan stannar vid skrivbordsbakgrunden. Har sett då (under ctrl+alt+delete) att enbart EUSEXE körs. nu satt jag lite mer och funderade och då såg jag till slut, när ja kollade en gång till under körrutan att detta program Msgrsv32 (va det nu kan vara) inte svarade!!!! Aj aj aj... vad beror det på att det inte svarar eller startar upp under uppstart? Kan man fixa det på nåt sätt? Jag kan ju inte vara ensam i hela världen med ett sånt här problem? Den som har nån kur på detta, kommer jag stå i evig tacksamhetsskuld till Indeed! Tjah!

Tom Cloud - Told You So

Old Post Sep-25-2003 11:50  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Hjälptråden
Post New Thread    Post A Reply

Pages (97): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPlease help me ID this track ... very hard [2009] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMike Shiver & Ash F pres. A.M. - "Arise" (Hammer & Funabashi Remix) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 03:27.

Forum Rules: