Originally posted by New Wave
neeneeneenee, serieus. Vrouwen die je gelukkig kunnen maken moet je koesteren. Er zijn miljoenen vrouwen maar de vrouw die echt bij je past is iets heel waardevols.
dat gaat ook niet altijd even vlot. zeker als ze al in een relatie zit.
damn.. wrm moest het zo aflopen..... whyyyyyyyyyyyyyy?
Oct-14-2005 17:19
Dj LPG
Supreme tranceaddict
Registered: Jun 2004
straks men eerste set gaan draaien voor publiek Moest iemand toevallig den tequila in gent passeren, spring es binnen tussen 10 en 1u eh
Originally posted by Dj LPG
straks men eerste set gaan draaien voor publiek Moest iemand toevallig den tequila in gent passeren, spring es binnen tussen 10 en 1u eh
Had ik het geweten dan was ik in Gent gebleven vanavond...
Anyway, succes
Oct-14-2005 17:54
Dj LPG
Supreme tranceaddict
kmoe die dingen echt vroeger beginnen aankondigen eh
edit: anywayz, thx voor de aanmoedigingen
Oct-14-2005 18:01
Aurélie
Supreme tranceaddict
Registered: Dec 2003
Succes ermee , hopelijk valt het mee met de zenuwen. Drink anders een glas witte wijn op voorhand , dat helpt
Oct-14-2005 18:19
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
Een pintje of 2 kan de zenuwen idd wat kalmeren, maar overdrijf ni, want zat mixen is echt ni makkelijk (ja, ik spreek uit ervaring )
om te beginnen met easy platen beginnen, waar ge moeilijk kunt naastiztten => zelfvertrouwen +++
Oct-14-2005 18:53
Push2005
Sidechain'd
Registered: Oct 2004
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Een pintje of 2 kan de zenuwen idd wat kalmeren, maar overdrijf ni, want zat mixen is echt ni makkelijk (ja, ik spreek uit ervaring )
Bwaja, das hetzelfde als zat achter 't stuur zitten ... me genoeg concentratie komde er nog net wel
Oct-14-2005 21:28
Dj LPG
Supreme tranceaddict
de zenuwen waren snel verdwenen eens ik begonnen was en het mixen ging redelijk vlot... Ik maakte naar mijn zin wel nog wat teveel fouten, maar de andere dj's hadden niks gehoord en ik kreeg de complimenten op mijn draaikunsten Het kan natuurlijk ook een deel gelegen hebben aan het feit dat de monitor achter mij de muziek iets sneller afspeelde dan in de rest van de zaal, waardoor ik constant een "galm" hoorde. Het meeste heb ik dus met koptelefoon op moeten doen
Er was wel bitter weinig volk wat natuurlijk jammer was... De tracklist volgt straks nog in de andere thread
Oct-15-2005 12:44
Push2005
Sidechain'd
Registered: Oct 2004
Zijn er mensen die ervaring hebben met downloaden via Audiojelly ?
Ik ben van plan het nu ook te doen...
'Kwou gewoon ns weten of je een of ander bewijs van aankoop erbij krijgt...
Oct-15-2005 18:05
CygnusX
Ex-moderator
Registered: Apr 2002
Vraagje aan de mensen hier die al ooit (commerciële) websites voor anderen hebben gemaakt : Ik heb een mail gekregen van een man die in de vastgoed business zit, een Indiër aan de naam te zien. Hij vraagt me om een website te maken. Hij geeft me de inhoud voor 6 secties en ik moet de site maken. Ik zou er 40 à 50u (max) mee bezig zijn, volgens hem. Ik wil het wel doen, omdat ik deze trimester heel veel vrije tijd heb, maar ik weet niet hoeveel ik moet vragen (hij vraagt naar mijn prijs). Wat zouden jullie vragen? Zijn er dingen waar ik op moet letten bij zo'n deals? Ik heb de man nog nooit eerder gesproken.