|
| quote: | Originally posted by Tim81
Je hoort mij ook niet zeggen dat het nergens over gaat!
Dodental Azie inmiddels boven 120.000 ONGELOFELIJK!!
Gelukkig heeft NL al bijna 10 miljoen euro gestort...Hoorde net dat VVD ook geld uit Darfur-fonds wil halen om naar Azie te sturen. In Azie hebben ze het op dit moment harder nodig dan in een corrupt land als Soedan, zegt Kamerlid Szabo |
De VS wou eerst maar 15 miljoen geven... onder druk van de VN is dat 35 miljoen geworden, maar dat staat natuurlijk niet in verhouding...
Wat een egoistisch, zelfingenomen kutland is het toch.
Maar al te graag spelen ze wereldpolitietje, voeren ze een oorlogje waar ze willen, maar als er zoiets gebeurt kijken ze snel de andere kant op.
___________________
moo.
|