hey snuggs, had jou toch diplomatieker ingeschat.... :-)
(ik hoop maar dat je het op een printer (op een openbare plaats) hebt hebt uitgedraaid. Indien het in jouw handschrift was, kan je in het slechtste geval de cel in gaan en in het gunstigste een straatverbod krijgen, niet dat ik met die goser sympathiseer ofzo (integendeel), maar feit is feit. je wéét (natuurlijk officieel) niet wie je banden lekstak, maar je hebt (gerede) vermoedens. Ik hoop voor je dat ie niet zo slim is, maar als iemand zo'n belofte aan míjn deur hangt, dan zit ie de volgende dag vast...... (you know the WvS volgens mij better then I do....., ff naar het riagg, dat ie zijn huis niet meer indurft, pliesie d'rbij, klaar.....u is de gebeten hond.))
al eerder de oplossing gelezen... (waar je vlgs mij ook al goed mee bezig bent) gewoon 4 à 5 keer aangifte (melding (aantekening).... kost minder tijd) doen, als er dan wat gebeurt zit je goed.... zolang jouw verhuurder zijn huur krijgt kan (mag)ie niets doen... overleg is leuk natuurlijk, maar dat moet uiteindelijk wel ergens toe leiden....
hang tough!!
het enige wat ik je kan aanraden is: be verschrikkelijk cool en verspil je adem niet.
|