Registered: Oct 2000
quote:
Originally posted by ZZandirt
de meeste files worden veroorzaakt door remlichten van mensen die gewoon met 150 tot op 2 meter van hun voorganger rijden en dan in de ankers gaan.
tjah leer dan mensen goed autorijden. De hoeveelheid linkshangers is echt enorm. Vind je het gek dat je soms ff moet laten zien dat je erachter zit. Persoonlijk ben ik voor een aparte baan speciaal voor duitse punkligkeit d.w.z Bmw, Audi en Mercedes.
Oct-24-2005 20:49
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
Zo... dat virus is eindelijk dood
Oct-24-2005 22:36
MennoB
Not Addicted Yet
Registered: Jan 2002
quote:
Originally posted by basvh
tjah leer dan mensen goed autorijden. De hoeveelheid linkshangers is echt enorm. Vind je het gek dat je soms ff moet laten zien dat je erachter zit. Persoonlijk ben ik voor een aparte baan speciaal voor duitse punkligkeit d.w.z Bmw, Audi en Mercedes.
Kun je beter rechts inhalen. Mocht je gepakt worden is de boete niet zo hoog als bumperkleven
Oct-25-2005 07:05
ZZandirt
Checkmate
Registered: Jun 2005
je remmen gebruiken op de snelweg is een teken dat je niet kan rijden....(behalve als het dan eens echt noodzakelijk is, natuurlijk.)
sorry hoor, maar ook als je met 150 aan komt rijden kan je zien dat je 500 mtr verder niet erlangs kan. dan laat je toch alvast je gas los... (ipv met 150 doorrijden totdat je op 2 meter afstand zit en dan VOL in de ankers... (niet alleen slecht voor het milieu, mind u.)
en inderdaad er zijn een hoop linkshangers, die beter in hun spiegels zouden moeten kijken. maar dat mag geen reden zijn om zèlf wanstaltig rijgedrag te vertonen... de meeste files worden juist daardoor veroorzaakt.... verkeer is een synergie.. vergeet dat niet.. je bent namelijk zèlf onderdeel van het geheel... als je uit de pas loopt is de synergie weg...
als we met zijn allen wat geduldiger zouden zijn, dan zouden er een stuk minder files zijn..
Oct-25-2005 07:22
HBtje
scheisse !!!!
Registered: Mar 2003
Het regent hier al 24 uur non stop Is t eindelijk vakantie zit je dus weer binnen
Oct-25-2005 09:15
ZZandirt
Checkmate
Registered: Jun 2005
je ben toch niet van suiker???
trek een jas aan, pet op en wandelen in het bos met je vriendin..
(je HOEFT niet te liggen weet je.....)
Oct-25-2005 09:38
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by ZZandirt
je remmen gebruiken op de snelweg is een teken dat je niet kan rijden....(behalve als het dan eens echt noodzakelijk is, natuurlijk.)
sorry hoor, maar ook als je met 150 aan komt rijden kan je zien dat je 500 mtr verder niet erlangs kan. dan laat je toch alvast je gas los... (ipv met 150 doorrijden totdat je op 2 meter afstand zit en dan VOL in de ankers... (niet alleen slecht voor het milieu, mind u.)
Weet niet hoeveel KM per jaar jij rijd maar zeg dat maar eens tegen bijvoorbeeld een BMW rijder. Die lacht je uit tot na je 80ste. Ik zit elke dag op de weg en die matrix borden zijn echt onmisbaar. Ik rij ook vaak s'nachts en daar zijn ze ook hard nodig. Op de snelwegen wordt s'nachts vaak gewerkt en zonder die matrixborden zullen mensen daar gigantisch hard rijden. Mijn pa doet al 25 jaar wegeninspectie voor gemeenten en provincies en wat hij allemaal voor idioten heeft gezien. Traject controle is goe dinitiatief. Ze houden zich ook aan de matrixborden wat zeer goed is.
Oct-25-2005 15:02
New Wave
Kutkutkut, ik wete het nu niet meer!
Wat ga ik voor auto kopen? Honda Civic Coupe.......Toyota celica......Audi A3......ik kom er niet meer uit......kutkutkut.....
Oct-26-2005 21:38
jp
Retired tranceaddict
Geen duitse grafbak
Oct-26-2005 22:21
New Wave
Denk dat deze het gaat worden. Alleen jammer dat ie niet zwart is.
Oct-26-2005 23:10
jp
Retired tranceaddict
Trekhaken zijn gay. Bedenk je dat wel...
Oct-26-2005 23:18
New Wave
quote:
Originally posted by jp
Trekhaken zijn gay. Bedenk je dat wel...
Wat dnek je wat er met die trekhaak gaat gebeuren.
Hij komt uit het oosten van het land Die boeren hebben een trekhaak nodig voor de mestkar.