|
| quote: | Originally posted by ZZandirt
volgens mij heb ik niets gezegd over matrixborden die weg zouden kunnen...
ik rij al 15 jaar gemiddeld 25.000/jr. (en niet alleen gewone auto's..en niet alleen in NL (je zou bulgarije eens moeten proberen.)
en ik snap niet wat BMW rijders te maken hebben met ondoordacht rijgedrag. en wat dat met remmen te maken heeft.. (wees eens duidelijk NW, wàt bedoel je)
verkeer is helaas niet een kwestie van hoe goed je zelf rijdt.. ook hoe goed je een ander kan inschatten.. vaak kan je al van verre zien dat je ergens niet langs gaat kunnen.. als je dan (een beetje) je gas loslaat, bespaar je niet alleen benzine, maar hoef je ook niet als een gek snelheid te vermeerderen als je er wel langs kan.. gewoon nadenken..
zie het als een stoplicht. als dat op rood staat rij je daar toch ook niet met 80 km/h opaf?? (dat heeft overigens niets met BMW rijden te maken.) |
Ik zeg toch niet dat jij hebt gezegt dat die dingen weg moeten, lezen knurreft!
Wil nou niet echt geloven dat de BMW rijder in Nederland nou zo netjes rijd. Wil niet zeggen dat ze het allemaal doen maar ze staan er om bekend. Rij elke dag 120 KM en het begint na zoveel jaar toch echt op te vallen. De rest in je post had je wat mij betreft weg kunnen laten wat dat snap ik nog wel. Heb ook mijn rijbewijs.