|
| quote: | Originally posted by mindshooter
kan funka..ekonomiskt om inte annat...jag kan fixa 2 manna tält.. | Jag snackade med miss_proxi tidigare ikväll på telefon, hon skulle hjälpa oss imorrn att kolla... Tyvärr har dom ingen allemansrätt vad jag vet så de e olagligt att bar slå upp ett tält i nån dunge... Jag kan sova i bilen också, när man fäller ner baksätet är den som en stor dubbelsäng men världens baslåda som nallebjörn Vi löser detta på ett eller annat vis...
___________________
www.Steveheden.se
|