Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > MondayBar Spring Cruise 2004
Pages (33): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31 32 33 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
JayBee
Trance Fanatic

Registered: Jul 2003

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Jag gissar på att man hittar dom i DJ båset när dom har speltid där hehe

Fan peppa mig, har tappat alla vibbar sen jag var sjukt sjuk här nån vecka... vad göra ? Har fått tips som att äta godis, kolla tv, knu**a en fin brud. osv. osv. TV suger, godiset funkade inte, nån brud har jag inte hittat än Vet det kommer bli as kul, men jag kan inte känna det... var så laddad innan jag blev sjuk. Fan jobbet suger ba**e också

men fan kan du lägga ägg eller? först när jag läste de nya posterna i tråden tänkte jag "hmm ajuste fan det är ju snart dax, fan va kul det ska bli." sen så skrollar man upp till dina gråa inlägg och så blir man mindre sugen helt enkelt hehe

sluta prata om hur icke peppad du är.. låtsas bara som att du inte ska med på kryssningen, se till att du blir friskare (äta godis gör motsatt effekt) och sen när du väl står där i terminalen tror jag nog att du kommer återfå ditt sug!

tack och hej nästa psyko-kund

Old Post Feb-26-2004 14:32  Sweden
Click Here to See the Profile for JayBee Click here to Send JayBee a Private Message Add JayBee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by JayBee
men fan kan du lägga ägg eller? först när jag läste de nya posterna i tråden tänkte jag "hmm ajuste fan det är ju snart dax, fan va kul det ska bli." sen så skrollar man upp till dina gråa inlägg och så blir man mindre sugen helt enkelt hehe

sluta prata om hur icke peppad du är.. låtsas bara som att du inte ska med på kryssningen, se till att du blir friskare (äta godis gör motsatt effekt) och sen när du väl står där i terminalen tror jag nog att du kommer återfå ditt sug!

Oki, överraktion? Dessutom, till motsats av vad JayBee påstår, kuckelimuck-medicin regerar!

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Feb-26-2004 14:35  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
swe_Trancer
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2003

fan det är ju självklart ni kommer ha skoj! börjar bli varmare, sommarn närmar sej, alltid lika kul med fest då...kolla bara på line-upen...jag längtar till jag själv kan åka med

Old Post Feb-26-2004 14:35  Sweden
Click Here to See the Profile for swe_Trancer Click here to Send swe_Trancer a Private Message Add swe_Trancer to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by JayBee

Thanks for your pepptalk

Tror det kommer bli as kul, det tvekar jag inte på. Ledsen om jag gjorde dig opeppad genom att själv vara opeppad på allt runt omkring mig. Lättpåverkad ?

Old Post Feb-26-2004 14:43  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JayBee
Trance Fanatic

Registered: Jul 2003

aendy: nä då det är lugnt, jag får vara stygg mot steve ibland är jag lite extra arg mot honom bara för att retas lite hehe

swe_trancer: precis! solen börjar komma fram, faen vad kul! vissa dagar har redan kännts lite som vår altså. JIhha!

steve: gubben lilla, kom till farbror jocke så får du en kram

men för att återgå till självaste kryssningen. ehmm.. vilken tid ska vi vara där? jag hittar ingen tid någonstans. jag kanskr får leta igenom en gång till ifall jag missat nått.

Old Post Feb-26-2004 15:52  Sweden
Click Here to See the Profile for JayBee Click here to Send JayBee a Private Message Add JayBee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by JayBee men för att återgå till självaste kryssningen. ehmm.. vilken tid ska vi vara där? jag hittar ingen tid någonstans. jag kanskr får leta igenom en gång till ifall jag missat nått.
Seriöst... du vet inte när båtN går ? 20.15 avgår den, man bör ju ha hämtat ut sin biljett innan dess och klivit ombord

Old Post Feb-26-2004 16:21  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002

steve...
lilla vännen, sluta lipa!

du ska ju på en jättestor fest!
För tusan, inget blir bättre av att klaga, jag lovar

Vill du bli peppad är det bara att kolla på dina egna mästerverk sen de andra kryssningarna!

så.. sluta nu

Själv är jag aspepprad, ska ta ett snacke med Armin (om det nu är han å inte en tråkig moderator) och göra klart för honom det här med mintuu igen...
Steve, du ska ju dricka mintuu!

Old Post Feb-26-2004 17:22  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001

Ett larvigt förslag(?):

Trycka upp skylt i A4-storlek som säger något i stil med:
"This cabin i represented by one or several Swedish Tranceaddicts" alt. "I denna hytt håller Svenska Tranceaddicts fortet" för att sedan sätta upp på hyttdörrarna där det gällde. I och med vi har hytter på samma ställe (ungefär) så hade det kunnat bli en cool syn att traska i de korridorerna :)

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Feb-27-2004 12:04  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
superleo44
Junior tranceaddict

Registered: Sep 2003

Med bara 2 veckor kvar till avgång launchar vi en radiosändning med 6 av sveriges starka dj-trupp. Rouzbeh Delavari, Eric Prydz, Özgür Can, Raymond Baaklini, Yamazaki och Omid R kommer att stå för musiken med en egen mix. Ett guld tillfälle att upptäcka svensk talang eller åter njuta av våra älskade favoriter.

Sändningen kommer pågå hela veckan fram till avgång torsdagen den 4:e mars så att ingen går miste om grabbarna. Enjoy!

Vår exklusiva sänding startar den 1:a mars 20:00 på RADIO 44.

THE LINK: www.vecka44.com

www.vecka44.com

Old Post Feb-27-2004 13:36  Sweden
Click Here to See the Profile for superleo44 Click here to Send superleo44 a Private Message Visit superleo44's homepage! Add superleo44 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by Aendy
Ett larvigt förslag(?):

Trycka upp skylt i A4-storlek som säger något i stil med:
"This cabin i represented by one or several Swedish Tranceaddicts" alt. "I denna hytt håller Svenska Tranceaddicts fortet" för att sedan sätta upp på hyttdörrarna där det gällde. I och med vi har hytter på samma ställe (ungefär) så hade det kunnat bli en cool syn att traska i de korridorerna

Jag har själv tänkt på nåt liknande, larvigt eller inte, jag tycker det är rätt coolt

Old Post Feb-27-2004 14:09 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

Kanske intressant:
http://www.aftonbladet.se/vss/nyhet...,439341,00.html

Old Post Feb-27-2004 14:42 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Funfrock
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2002

quote:
Originally posted by reveal
Kanske intressant:
http://www.aftonbladet.se/vss/nyhet...,439341,00.html

kommer lägligt

Old Post Feb-27-2004 15:39  Sweden
Click Here to See the Profile for Funfrock Click here to Send Funfrock a Private Message Add Funfrock to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > MondayBar Spring Cruise 2004
Post New Thread    Post A Reply

Pages (33): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31 32 33 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackHousey ID - Vocals - "Give It Up Give It In"? [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackBrooklyn Bounce - Loud And Proud (DJ Isaac Remix) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 20:59.

Forum Rules: