Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > ADDICTION, 28 Februari, Chez Bebe - Utrecht
Pages (29): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

De foto's staan op Partyflock!

Reacties lees ik morgen wel

Old Post Mar-01-2004 21:29 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Ow, dit is de link:

http://party.snt.utwente.nl/flock/S...6/ALL/true.html

Old Post Mar-01-2004 21:32 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!

Registered: Oct 2000

quote:
Originally posted by SnuggLe
Ow, dit is de link:

http://party.snt.utwente.nl/flock/S...6/ALL/true.html

leuke fotos hoor !!!!

Old Post Mar-01-2004 22:00  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

Ok, nu heb ik ff de tijd om wat neer te zetten, snel voordat ik ga slapen

Het was gewoon een topavond voor ons Vooraf hadden we eerlijk gezegd niet vceel vertrouwen er meer in, er ging van alles mis, er moest geluid bij komen, we kwamen te laat naar binnen omdat de beheerder veel te laat was en RV zou waarschijnlijk niet komen vanwege ziekte

Toen het eenmaal open was, stroomden de mensen mondjesmaat binnen, en uiteindelijk heeft het onze stoutste dromen overtroffen, het was gewoon bijna volle bak op een gegeven moment

Ik heb vrijwel de hele avond bij de ingang gestaan, maar het feest was er voor mij niet minder om: ik heb het echt supergezellig gehad met iedereen die er stond en ff kwam helpen of een babbeltje kwam maken en de mensen die binnen kwamen Onwijs gelachen met alle TA's die er waren en ook veel van onze gasten waren vriendelijk en heb ik een praatje gemaakt. Mijn "spleetoog" stempel voor de mensen die ff naar buiten gingen was een gewild object op een gegeven moment

Heb niet echt superveel van de muziek meegekregen, was veel te druk met mensen welkom heten en ouwehoeren jan en alleman

Bedankjes voor de dj's die er waren, Verdine Bel met een topbegin waardoor hij al vroeg de mensen op de dansvloer neerzette, Leander die een set neerzette waar SnuggLe en Theseus lyrisch over waren, Utrechtse volksheld Iris die met luid gejuich werd onthaald en ons echt hééél goed heeft geholpen met de voorbereidingen en Misja Helsloot die ineens voor de deur stond Hij kwam binnen en ik keek hem aan alsof er een spook binnenkwam Vroeg hij of er iets mis was, toen zei ik tegen hem dat we dachten dat hij niet kwam... Zei hij "Nee natuurlijk niet, beloofd is beloofd" Wat een topper!

Ook RV bedankt voor het regelen van Misja, je was er zelf helaas niet bij, dat was nog de grootste domper, had je weer graag willen zien/horen draaien Maarrr, je volgende gig ben ik er wel bij, denk ik

En als laatste bedankje voor het groepje TA's Ik heb iedereen gesproken, ze kwamen allemaal ff bij me staan bij de deur en heb lekker veel kunnen babbelen met hen én ze hebben allemaal ff geholpen bij de ingang wanneer het kon Top!Respect voor Eagle, die de hele avond tussen (toen nog) onbekenden heeft gestaan, maar gewoon lekker heeft meegefeest en gezellig staan lullen

En allerlaatste bedankje gaat naar de bezoekers, ik heb mening bezoeker gesproken en heb vele positieve reacties gekregen Er hebben zelfsnog mensen gevraagd naar de volgende editie en of dit nog vaker werd gehouden

PS. Er waren nog 2 Zweedse vrouwen die naar Utrecht kwamen voor Misja Helsloot.... wij vertelden dat ie waarschijnlijk niet zou komen, dus zijn ze weer weggegaan Oeps

quote:
- Een dame met een beetje grote borsten die zich naar binnen lult bij Tim: HEEEEEEEEEEL Jammer!! KNEUS! En vrienden van je een beetje uitknijpen!

PS2. Tim had die zoen niet eens gekregen als ik niet zei tegen dat vrouwtje dat ze Tim maar een dikke zoen moest geven

PS3. Smirnoff is echt cool

PS4. total w00t + Frans (vanuit Tsjechië) die me een sms stuurt, top dat jullie aan ons dachten!

PS.5 Communiceren met kolkie is best moeilijk, doof+doof= "Hé wat zeggie nou???" En Timeporte die aan me vroeg waar een pinautomaat was, terwijl ik pillenautomaat hoorde

PS6. Nu ga ik slapen

Old Post Mar-01-2004 23:04 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TimeportE
... Addicted Yet ?

Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED

quote:
Originally posted by Optimus
En Timeporte die aan me vroeg waar een pinautomaat was, terwijl ik pillenautomaat hoorde

jah heb em nog steeds niet gevonden dat ding

trouwens kolkie jij wint em hoor, met overtuiging

LINK

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!

Old Post Mar-01-2004 23:29  Aruba
Click Here to See the Profile for TimeportE Click here to Send TimeportE a Private Message Add TimeportE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Little Theseus
Addicted Myth

Registered: Jun 2001

quote:
Originally posted by Optimus
PS.5 Communiceren met kolkie is best moeilijk, doof+doof= "Hé wat zeggie nou???" En Timeporte die aan me vroeg waar een pinautomaat was, terwijl ik pillenautomaat hoorde

LOL daar stond ik bij ja

FF serieus, ik vond het echt een goeie avond, zo alles bij mekaar, heb ik me echt goed vermaakt!
Super organisatie!

Verdine Bel, ik had al een tijd geen sets meer van je gehoord, stond echt verbaasd te luisteren naar de vooruitgang die je blijft maken, echt geen 1 telfout of wat voor fout dan ook, heerlijk om te horen, goeie techno, gewoon terecht dat je weer op Teqnology staat!

Leander wtf ik had hem alleen op sixpack gehoord maar toen niet aandachtig geluisterd; Leander overtrof mijn verwachtingen! Echt super!

En Iris, alleen d'r charisma als dj al, meesterlijk!

Tot slot komt Misja Helsloot trance draaien, tja check de tekst onder mn avatar zeg ik dan maar.

HOEI! Wanneer komt de derde!?! Ik heb er echt al ontzettende zin in!

www.balticbastian.com/

Old Post Mar-02-2004 00:56  Tokelau
Click Here to See the Profile for Little Theseus Click here to Send Little Theseus a Private Message Visit Little Theseus's homepage! Add Little Theseus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
T.H.C.
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2002

Ik heb me ook prima vermaakt zaterdag, bedankt allemaal!
Enne smirnoff, weet je nog wat je mij vertelde (je geheimpje) was dat zattemanspraat? zoniet.... gefeliciteerd dan maar! (of sterkte )

Old Post Mar-02-2004 10:29  Netherlands
Click Here to See the Profile for T.H.C. Click here to Send T.H.C. a Private Message Add T.H.C. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
pooley
In Search Of ...

Registered: Apr 2003

Echt mooie foto's.

Volgende keer ook maar eens proberen er bij te zijn.

Old Post Mar-02-2004 10:52  Belgium
Click Here to See the Profile for pooley Click here to Send pooley a Private Message Visit pooley's homepage! Add pooley to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Originally posted by pooley
Echt mooie foto's.

Volgende keer ook maar eens proberen er bij te zijn.

Vast, slijmbal

Maareh...de derde editie, ja!!!! Doen doen doen!
Ik wil ook wel graag meehelpen met organiseren, Bastiaan ook wel vertelde hij mij..toch?
Nu dan alleen hopen dat er dan toch echt meer TA-ers komen, want de opkomst viel mij eerlijk gezegd best tegen......!!

Oh, en Lex nog bedankt voor je belletje die nacht tijdens Addiction!

Old Post Mar-02-2004 15:05 
Smirnoff
:: Vodka-Addict ::

Registered: Dec 2001

Zo...... t'was weer gezellig !! jammergenoeg geen klapdeuren, maar dat heeft de Ananas goed gemaakt !
Heb geen zin aan een lang lulverhaal..... t'was gewoon goed !

:: MIJN FOTO'S :: en :: HIER ::

quote:
Originally posted by T.H.C.
Ik heb me ook prima vermaakt zaterdag, bedankt allemaal!
Enne smirnoff, weet je nog wat je mij vertelde (je geheimpje) was dat zattemanspraat? zoniet.... gefeliciteerd dan maar! (of sterkte )

Ik zou nu echt niet meer weten wat ik verteld heb..... ik weet wel dat ik een geheimpje heb voor m,n vriendin en vrienden. Maargoed zeg maar eens een keer op Msn wat het was. Het zal wel gebrabbel geweest zijn.

TOP !

Last edited by Smirnoff on Mar-02-2004 at 19:14

Old Post Mar-02-2004 16:21  Netherlands
Click Here to See the Profile for Smirnoff Click here to Send Smirnoff a Private Message Add Smirnoff to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
pooley
In Search Of ...

Registered: Apr 2003

Met mooi bedoelde ik de locatie/sfeer/whatever.

Rothollander

Old Post Mar-02-2004 16:45  Belgium
Click Here to See the Profile for pooley Click here to Send pooley a Private Message Visit pooley's homepage! Add pooley to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Lex
Respect the Lex

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by SnuggLe
Oh, en Lex nog bedankt voor je belletje die nacht tijdens Addiction!

geen dank, was ook een beetje om de sfeer een btje te proeven door de telefoon, want vond het best jammer dat ik er niet bij kon zijn, maar Markus Schultz vond ik net ff wat vetter. Asta had ik er zkr voor laten schieten, maar dit was net te mooi om te laten schieten.

Old Post Mar-02-2004 18:24  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Lex Click here to Send Dj Lex a Private Message Add Dj Lex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > ADDICTION, 28 Februari, Chez Bebe - Utrecht
Post New Thread    Post A Reply

Pages (29): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTune from the 1997/1998 Era [2007] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackBingo Players - Devotion (Original Mix) [2008]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 07:17.

Forum Rules: