|
Ik heb de indruk da sommige mensen de situatie verkeerd inschatten, vooral Wildfire en Kelly. Aangezien k net van Cygnus te horen heb gekregen op msn dat hij het ook verkeerd begrepen had, zal ik even een neutrale versie geven van wat wij binnen deden en wisten. Dan moet niemand, om het met Eagle's woorden te zeggen, te lullen om iets waar ze niets over weten.
22u15: met zn allen, inclusief Ei en Eagle gaan eten in de Burger King
22u40 ongeveer: afscheid genomen van Ei & Eagle die naar Addiction gingen, de rest nog iets gaan drinken.
23u15: Zehra, Tor, Gladius, Cresto, Emma & Pooley schuiven aan en geraken zonder teveel problemen binnen.
Ergens tussen 3u en 4u smorgens: Ei komt aan en vertelt ons dat Eagle niet binnenmocht, en dat hij ging proberen iets te regelen met die kennis van hem.
Ongeveer half uur later: blijkt dat Eagle toch niet gaat binnengeraken, en (ik geloof volgens Ei) naar de Cocoon is gegaan. Zehra probeert Eagle te bereiken op gsm, maar dat lukt niet. Aangezien we niet weten waar hij is en hem niet kunnen bereiken, besluiten we te blijven.
Vlak voor vertrek uit Asta, rond half 8: Zehra probeert Eagle weer te bereiken, lukt niet.
Kelly, tof dat ge zo snel uw conclusies trekt zonder eerst eens rustig naar de andere kant van het verhaal te luisteren. Als ge een punt had willen maken, had ge zelf moeten vertrekken, en niet achteraf op ons beginnen hakken. Het spijt me dat ge deze indruk van mij krijgt, maar spijtig genoeg maakt uw overhaaste reactie het gevoelen wederzijds...
Wildfire, uit uw post, vooral het stukske waar ge de reactie van uw vrienden quote, blijkt volgens mij dat ge ook de indruk had dat wij met zn allen aankwamen en hem gewoon bij de ingang achterlieten. Das dus duidelijk niet zo.
|