Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Formule 1
Pages (34): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31 32 33 34 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by robin
verdomme! jij ownt mij

jij 548
ik 531

even afwachten wat jp en kolkie gedaan hebben dan maar

Die hebben het minder gedaan, ga de laatste races maar na....!

Old Post Sep-12-2004 19:50 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jp
Retired tranceaddict

Registered: Apr 2001

503

Michelin

Old Post Sep-12-2004 19:52  Netherlands
Click Here to See the Profile for jp Click here to Send jp a Private Message Add jp to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
robin
OMGTTFOWTISFBIDK

Registered: Feb 2003

volgend jaar ben ik er vanaf race 1 bij

be affraid be very affraid

Old Post Sep-12-2004 19:52  Netherlands
Click Here to See the Profile for robin Click here to Send robin a Private Message Add robin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kolkiewolkie
muziekjunk

Registered: Sep 2001

526
Helemaal niet verkeerd dus, gezien mijn rekenblunder 2 weekjes geleden (team = volledig gerebuild). Barrichello mag wel vaker gaan winnen zeg maar .

Hard = goed

Old Post Sep-12-2004 20:06  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Originally posted by robin
volgend jaar ben ik er vanaf race 1 bij

be affraid be very affraid

Nah, je kan nooit zeggen hoe het gegaan is als iedereen er de 1e race bij was, maybe wel, maybe not.
Ik kan nu iig iets van Ferrari gaan kopen Moet raar lopen wil ik het nog uit handen geven.

Old Post Sep-12-2004 20:54 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kolkiewolkie
muziekjunk

quote:
Originally posted by SnuggLe
Nah, je kan nooit zeggen hoe het gegaan is als iedereen er de 1e race bij was, maybe wel, maybe not.
Ik kan nu iig iets van Ferrari gaan kopen Moet raar lopen wil ik het nog uit handen geven.

Inderdaad, want nou kon je mooi zien wie er dit jaar z'n zaken op orde had (button!) en wie niet. Wat ik wel enigzins beschamend vind is dat ik gewoon exact gelijk heb gestaan met brammetje en dat ik nou fucking 100 punten achter sta op diezelfde bram... aan de andere kant, als je bepaalde moves, die op papier een fatsoenlijk rendement opleveren, op PRECIES de verkeerde momenten doet dan is het zo gebeurt (ik heb dit denk ik 2x gedaan, waarin de oude situatie meer punten opleverde dan de nieuwe).

Hard = goed

Old Post Sep-12-2004 21:02  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
robin
OMGTTFOWTISFBIDK

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
Inderdaad, want nou kon je mooi zien wie er dit jaar z'n zaken op orde had (button!) en wie niet.

ik heb mijn team samengesteld op de zaterdag voor de race in australie, en had toen nog geen minuut f1 gezien of op wat voor manier dan ook een idee van hoe het er voor stond. geen voordeel aan gehad dus

al heb je wel gelijk hor, wie weet hoe het gelopen zou zijn als.. als als als... volgend jaar ben ik er zeker op tijd bij (hoop ik ) dan heb ik gewoon exact de zelfde kansen als de rest (dus ook de kans het te verkloten)

maar ach, dit jaar win ik ook nog wel hor

Old Post Sep-12-2004 22:02  Netherlands
Click Here to See the Profile for robin Click here to Send robin a Private Message Add robin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
Inderdaad, want nou kon je mooi zien wie er dit jaar z'n zaken op orde had (button!) en wie niet. Wat ik wel enigzins beschamend vind is dat ik gewoon exact gelijk heb gestaan met brammetje en dat ik nou fucking 100 punten achter sta op diezelfde bram... aan de andere kant, als je bepaalde moves, die op papier een fatsoenlijk rendement opleveren, op PRECIES de verkeerde momenten doet dan is het zo gebeurt (ik heb dit denk ik 2x gedaan, waarin de oude situatie meer punten opleverde dan de nieuwe).

Ach ja, als als als. Als je alles goed doet sta je eerste van het hele spel. Het zal wel, het is leuk maar oke.
Ik had ook nog geen f1 gezien voordat ik mijn team samenstelde dus wist ook van niets, het pakt nu toevallig goed uit. Heb ook wel wat verkeerde keuzes gemaakt, so what, nobody's perfect. Ben iig nog goed genoeg (lees: heb geluk genoeg) dat ik hier 1e wordt!

Old Post Sep-13-2004 05:48 
SnuggLe
drs. Betweter

SnuggLe SnuggLe's Racing 548
Robin__ broembroem 531
Kolkie KW Racing 526
jploveparade Subaru 503
Blik BlikRacing 454
DanceTrend Arnie Tjoening (c) 421
magrec de kleinenbergjes 416
dj_spare Pwnage 374
Jappio tokkel˛ 316

Totaal:
User Punten
SnuggLe 4848
Kolkie 4750
jploveparade 4578
Robin__ 4538
Blik 4227
Jappio 4148
magrec 3978
DanceTrend 3748
dj_spare 2872

Daaaaaaag Kolkie
Heb nu 27 miljoen euro's in mijn kas, kan ik toch zeker wel wat leuks voor kopen
Nu is het de vraag alleen of ik BAR of Renault verkoop. Wat ik dan terugkoop ist nicht im frage

Oh en Kolkie wel van de onderstaande combinaties is je team:
- Button, Pizzonia, BAR, FERRARI
- Baumgartner, Barichello, BAR, FERRARI

Dat je BAR en Ferrari hebt staat vast, maar verder...? Je hebt iig genoeg geld om wat leuks te kopen. Ik doe tot nu toe aan risicospreiding. Alles op alles zetten pik om me nog in te halen

Last edited by SnuggLe on Sep-13-2004 at 18:58

Old Post Sep-13-2004 18:51 
kolkiewolkie
muziekjunk

quote:
Originally posted by SnuggLe

Oh en Kolkie wel van de onderstaande combinaties is je team:
- Button, Pizzonia, BAR, FERRARI
- Baumgartner, Barichello, BAR, FERRARI

Dat je BAR en Ferrari hebt staat vast, maar verder...? Je hebt iig genoeg geld om wat leuks te kopen. Ik doe tot nu toe aan risicospreiding. Alles op alles zetten pik om me nog in te halen

Laatste, vond ik wel een ok move van me, achteraf ! Ik ga straks m'n situatie eens bekijken, kijken wat er mogelijk is, maar ik denk dat ik veilig weer Button toevoeg aan m'n team, of misschien nog een aparte move uithaal zodat ik niet precies op dezelfde achterstand blijf staan.

Hard = goed

Old Post Sep-13-2004 20:56  Netherlands
Jappio
.

Registered: Dec 2001

oef tis toch niet helemaal de goeie strategie geweest om voor mc laren te kiezen.

Old Post Sep-14-2004 14:40  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
robin
OMGTTFOWTISFBIDK

villeneuve heb 2 jaar getekent bij sauber

vind schumi vast ook leuk

Old Post Sep-15-2004 15:25  Netherlands

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Formule 1
Post New Thread    Post A Reply

Pages (34): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31 32 33 34 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackold oakenfold tune...should be easy... [2004] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackArmani & Ghost - "Airport" [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:01.

Forum Rules: