|
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Weet je dat niet meer zeker? hoe kun je nu zo'n TUNE vergeten!
hoe was het daar verder trouwens? ging het los? |
Ja, gave tent... stevig soundsystem in de main area -- die z'n naam (The Box) eer aandoet want het klinkt daarbinnen alsof je midden IN de luidspreker zit Had geen oorpluggen meegebracht, spijt... Maar voor Sander had ik 't wel over want hij draaide erg lekker. Publiek kon het ook wel waarderen, het was goed vol en er stonden er de nodige flink uit hun dak te gaan. Wel redelijk veel mensen behoorlijk wasted daarbinnen maar als je die negeerde kon je je goed amuseren. En ik heb of een stuk gemist, of ze hadden werkelijk maar 1 toilet (plus bijbehorende rij) in dat hele gebouw
Het leek overigens wel alsof ik "Nederlander" op m'n voorhoofd had geschreven... er is me nog nooit zo vaak om pillen gevraagd op een feest als daar 
[edit]
Paar picjes voor de geinteresseerden... stelt niet veel voor want had alleen een gare telefoon-camera bij me, maar goed, voor het idee.

De welkom/chill-out area
Sander Kleinenberg in The Box
Waarschuwing bij de entree van The Box 
___________________
Greetz from the M-Peror
(Map of all Dutch TA members!)
|