Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [16.04.05] Tiësto @ Disney Land Paris
Pages (57): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
BlackHole
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2004
D'ici au 16 je serai peut etre parisien... on verra ce que donnera mon entretien d'embauche demain

Old Post Mar-21-2005 21:40  France
Click Here to See the Profile for BlackHole Click here to Send BlackHole a Private Message Add BlackHole to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raph93
Red Eye to Tel Aviv

Registered: Sep 2004

quote:
Originally posted by BlackHole
D'ici au 16 je serai peut etre parisien... on verra ce que donnera mon entretien d'embauche demain

ben c cool tu viendra renforcé le TA-FR-PARIS avec Maxx

PRYDAddict | fiché au grand VANDITisme | jump the next plane to...EWR, TLV, LAX, LAS, SFO, DEN...

Old Post Mar-21-2005 21:45  France
Click Here to See the Profile for raph93 Click here to Send raph93 a Private Message Visit raph93's homepage! Add raph93 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JLP
Vive le deep

Registered: Oct 2003

quote:

Bonne chance

Old Post Mar-21-2005 21:45  France
Click Here to See the Profile for JLP Click here to Send JLP a Private Message Add JLP to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djmanu
Supreme tranceaddict

Registered: May 2004
quote:

Moi je serais parisien aussi (de Belgique vers Paris) mais apres le mois de juin car je suis muté lol
c'est cool tout ca, on pourra se faire des sorties

Old Post Mar-22-2005 09:32  Belgium
Click Here to See the Profile for djmanu Click here to Send djmanu a Private Message Add djmanu to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_greggy_
SuperLoutre

Registered: Oct 2001

quote:
Originally posted by djmanu
Moi je serais parisien aussi (de Belgique vers Paris) mais apres le mois de juin car je suis muté lol
c'est cool tout ca, on pourra se faire des sorties

il vous restera plus qu'à trouver où les faire

basse qui tabasse ... apéro qui fracasse
basse qui tabasse ... ti ponch de Guada qui tabasse aussi
Like we say in France, tonight you don't send woods, you send the forest !

Old Post Mar-22-2005 09:35  France
Click Here to See the Profile for _greggy_ Click here to Send _greggy_ a Private Message Add _greggy_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ-Sebum
tranceaddict

Registered: Oct 2004

Sur ticketnet.fr :

Résultats de la Recherche
1 document correspond à la recherche sur le(s) mot(s) clé: tiesto.
Choisissez un événement

1 DISNEYLAND - Dj Tiesto Disneyland Paris MARNE LA VALLEE
Pas de places disponibles le 16 avr 2005

Sebum.

Old Post Mar-22-2005 10:05  France
Click Here to See the Profile for DJ-Sebum Click here to Send DJ-Sebum a Private Message Add DJ-Sebum to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eddy
DouDou Addict

Registered: Feb 2005

sur [email protected] on pouvai voir que les places etaient disponibles à partir du 21 mars et là j'y suis retourné et sa un peu changé =) :

France

Tickets and packages for France will be available this week.
Please keep checking this page for more information.

Un peu de patience pour ceux qui veulent des places !!

Last edited by Eddy on Mar-23-2005 at 14:37

Old Post Mar-22-2005 12:52  France
Click Here to See the Profile for Eddy Click here to Send Eddy a Private Message Add Eddy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lytchix
Retired TranceAddict

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by LoginZ
pour infal et ça c'est trop con mais no news about that, il y a une official after party... mais ou ça...

aucune idée...

suis étonné (enfin pas tant que ça) qu on ait pas plus d'infals la dessus.

C'est clair que j'aimerais bien en savoir plus sur cette after!

Quelle organisation en tout cas...

Old Post Mar-22-2005 16:41 
Click Here to See the Profile for Lytchix Click here to Send Lytchix a Private Message Add Lytchix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djmanu
Supreme tranceaddict

Registered: May 2004
C'est réservé aux VIP.

Old Post Mar-22-2005 17:23  Belgium
Click Here to See the Profile for djmanu Click here to Send djmanu a Private Message Add djmanu to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AlexKross
Hardcore will never die

Registered: Feb 2005

salut a tous...
bon il faut etre patient.. je reviens tout juste de la fnac de paris la defense et deja c un debut... la fille a trouve le lien pour la reservation qui va couter pour nous francais 69e pour la journee et le concert du soir.. apparement on ne peut pas uniquement reserve pour le concert du soir et on est oblige de prendre le package.. les places ne sont pas encore dispo cependant je peux vous donner un nr de reference si vous allez a la fnac pour faire la demande c le suivant: DIDJT
avec ca ils iront direct sur le bon endroit.. dans tous les cas ca faisait bizard de voir ecrit dj tiesto sur lecran de la fnac!!
donc maintenant il n'y a plus ka aller tous les jours a la fnac ou bien faire la reservation telephonique au 0892 68 36 22
voila pour les dernieres bonnes infos je lespere...
bonne chance a tous...

Old Post Mar-22-2005 17:41 
Click Here to See the Profile for AlexKross Click here to Send AlexKross a Private Message Add AlexKross to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JLP
Vive le deep

Registered: Oct 2003

quote:
Originally posted by djalexe
la fille a trouve le lien pour la reservation qui va couter pour nous francais 69e pour la journee et le concert du soir.. apparement on ne peut pas uniquement reserve pour le concert du soir et on est oblige de prendre le package..

Merde 'faudrait savoir ca contrecarre tous mes plans...

Old Post Mar-22-2005 18:09  France
Click Here to See the Profile for JLP Click here to Send JLP a Private Message Add JLP to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rivera
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2003

En meme temps c'est aussi, surtout, pour faire venir des gens au parc donc ça m'étonnerai qu'ils sortent seulement un billet avec le concert car pour eux, aucun intéret. Enfin c'est un peu la merde quand meme pour quelque chose de trés simple finalement.

Old Post Mar-22-2005 18:34  France
Click Here to See the Profile for Rivera Click here to Send Rivera a Private Message Add Rivera to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [16.04.05] Tiësto @ Disney Land Paris
Post New Thread    Post A Reply

Pages (57): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackJessy - Tooth Trouble: Is this the correct artist/name? [2008] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSasha - Wavy Gravy [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:42.

Forum Rules: