|
| quote: | Originally posted by Tiger777
Enfin, ja, da is wel he... Misschien kent ge nabistai wel, heeft daar ook gezeten, ook e jaar voor u.
|
Nog iemand van op st-jozef.. it's a small world dan zaten er meer mensen met smaak op gebied van muziek dan ik dacht Staat er van nabistai een foto op het forum?
|