|
| quote: | Originally posted by -AP-
שברשיון נהיגה צבאי זה מעל 15 טון, באזרחי זה מעל 12.
הקטע ה"מעניין" הוא שבצבא נותנים לך רשיון מעל 15 טון בלי הרבה שאלות, ובלי וותק של שנה ברשיון של עד 15 טון.
החוק האזרחי לא תקף. בחוק האזרחי: חייבים לעשות קודם כל רשיון של עד 12 טון (מינימום 18 שיעורים) ואז לחכות שנה ולעשות רשיון של מעל 12 טון (מינימום 20 שיעורים). תוסיף לזה אגרות, טסטים, תאוריות, ושאר האגרות שלוקחים ממך ללא שום סיבה הגיונית נראית לעין והנה לך הסיבה למה משתלם יותר לעשות את זה דרך הצבא.
מי שעושה רשיון כזה שלא דרך הצבא ישלם הרבה מאד כסף.
ובקשר לערסים, הם לא כל כך מורגשים. גם כשיש אחד תקוע לך בתוך האוהל. למרות שעדיף כמובן לא לבלות את שעת הטש במופע של כוכב נולד כשכל אחד הוא מינימום... טוב, כאן באתי לשים שם של זמר מזרחית דיכאון כבדה במיוחד, וגיליתי שאני לא יודע כאלה.
בכל אופן, תמיד טוב שיש באמפי3 סטים של סאנדר ואן דורן. |
נהג משאית זה הדבר הכי גרוע שיש בצבא לדעתי
יכול להטחן אחושרמוטה ומחפשים אותך מכל כיוון גם אנשים בבסיס גם המפקדים וגם משטרה צבאית
לא ממליץ לאף אחד..
בקשר לאנשים שאיתך
וואלה אצלנו במחלקה יש אולי 3 אשכנזים כל השאר מזרחים ורק צחוקים והמפקד שלי היה קבניסט ובאמת המקום הכי ליגה בארץ
אם תסתכל על האנשים עצמם ולא על העדה אתה תראה שאתה תאהב אותם והם יהיו החברים הכי טובים שלך
אמרתי את זה לכמה אנשים שחשבו שכולם אצלנו ערסים ותאמין לי אחרי שהם התידדו איתנו הם נהיו מלכים
|