Registered: Mar 2005
Har 17 minuter kvar av ett Orkidea-set som jag spelar upp nu, och sedan tunar jag in
Mar-15-2006 15:58
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
Jag har kastat om spelordningen lite
Intercity
Vizay
Fred acler
Rebel9
Info om kvällens DJs
Nick: InterCity Namn: Peter Ålder: 20 Bor i: Malmö .nfo: Började mixa hemma hos en polare i Ungern 2002 och sommaren 2003 fick jag första spelningen på en rökig liten klubb. Har sedan dess rört mig genom uplifting trance, progressive och på senare tid lite house. Eftersom många verkar fokusera på att leta fram gamla dammiga skivor gjorde jag istället en riktigt fräsh mix, variation förnöjer!
Nick: Vizay Namn: Peter Lamperud Ålder: 20 Bor i: Ekerö (Stockholm) .nfo: Snurrat skivor sedan 1998, mestadels i sovrummet men en och annan spelning har smugit sig in under tiden, mest minnesvärda helt klart i örebro innan Ronski speed. Spelar allt från lugn soft trance till tyngre techigare alster, dessa två varvas gärna med lite 8% pitchad progtrance mellan varven.
Den aktuella mixen är gjord med 2x Pioneer CDJ 100s och en Vestax PCV-275 mixer.
Nick: Fred Acler Namn: Fredrik Ålder: 29 Bor i: Örebro .nfo: Har spelat sen 2003 ungefär, också tyvärr mest hemma på
kammaren med undantag för några småfester.
Men hoppas det ska bli ändring på det.
Spelar på 2st cdj-1000 och en djm-600.
Nick: RebeL9 Namn: Hamid Zafar Ålder: 23 Bor i: Göteborg .nfo: Musikkåt Afghan från Hisingen som gillar allt som svänger. Frälst av trancemusiken sedan över 10 år. Tagit en temporär paus från trancen på sistone för att ägna mig åt Afrikansk synthpop.
Registered: Dec 2001
Här har ni min tracklist dårå, tack för mig och tack för den fina kritiken ni gav mig i kanalen
Bebop & Santiago Niño - Strange candy (Original mix)
Signal Runners vs. Mike Foyle - Love theme dusk (Airbase remix)
Will Holland - Timeless (Filo & Peri remix)
Mr. Sam - Lyteo (Rank 1 remix)
Sayla - Majestic (Original mix)
Hammer & Bennet - Language (Santiago Niño Dub tech mix)
Marco V - More than a life away (Joy-T Suko remix)
Way Out West - Killa (Orkidea vs. Dallas Superstars remix)
Gareth Emery - Between dreams (Original mix)
Ferry Corsten - Fire (Extended)
Agnelli & Nelson - Shivver (Original mix)
Phynn - Tempest (Original mix)
batteries not included.
- dave
Mar-15-2006 20:09
zoric
Rojiblanco and Bianconeri
Registered: Mar 2005