Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Politiek
Pages (43): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Tiger777
Pensionable tranceaddict

Registered: Dec 2002

quote:
Originally posted by Devilex
Over wa ging da juist mss?

Over het al dan niet kunnen van de mohammedspotprentjes.

Mensen vergeten inderdaad snel. Daarjuist zei ik iets over van holsbeek... Om op die naam te komen moest ik zwaar nadenken, lijkt zo lang geleden

quote:
Originally posted by Push2005
Ik ben net terug begonnen met cassettes op te kopen... Die pitchcontrol is echt ongelofelijk !

Old Post Jun-27-2006 19:56  Belgium
Click Here to See the Profile for Tiger777 Click here to Send Tiger777 a Private Message Add Tiger777 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer

Registered: May 2001

ondertussen is de aanklacht tegen de 6 al fel afgezwakt. Van doodslag tot opzettelijke slagen en verwondingen met de dood tot gevolg.

Old Post Jun-28-2006 06:33  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
RadiantB
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2006

Belachelijk toch...

En ondertussen beweren die gasten dat er slechts 2 van hen die man hebben gemolesteerd en de andere 4 er gewoon stonden op te kijken.
Moet ik nu medelijden krijgen of zo ? (het zal wel weer aan ons liggen dat ze zich zo agressief gedragen)

Er werd ook gezegd dat die man de aanleiding gegeven had en eerst geweld had gebruikt.
6 allochtonen tussen 16 en 22 jaar ambeteren en er dan nog eens op gaan kloppen, lijkt me toch sterk overdreven.

Old Post Jun-28-2006 07:31  Belgium
Click Here to See the Profile for RadiantB Click here to Send RadiantB a Private Message Add RadiantB to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
diddi
Trance 4 ever

Registered: Aug 2003

Ze hebben die minderjarigen in Everberg gestoken... Der was blijkbaar nog plaats

quote:

,,In de auto heeft hij alles verteld. Hij was er zaterdag wel degelijk bij, maar hij heeft die man met geen vinger aangeraakt. Hij zegt dat de ruzie in de bus begon toen die oude man een van die zes jongens bij de keel vastgreep. Toen is er iemand beginnen vechten met die vent. En later blijkbaar nog eentje.''

Dus in het vervolg: als iemand u bij de keel grijpt, dan klopte ge hem maar dood.

Old Post Jun-28-2006 07:38  Belgium
Click Here to See the Profile for diddi Click here to Send diddi a Private Message Add diddi to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bertn
aka B!rD

Registered: Jan 2004

quote:
Originally posted by RadiantB
Belachelijk toch...

En ondertussen beweren die gasten dat er slechts 2 van hen die man hebben gemolesteerd en de andere 4 er gewoon stonden op te kijken.
Moet ik nu medelijden krijgen of zo ? (het zal wel weer aan ons liggen dat ze zich zo agressief gedragen)

Er werd ook gezegd dat die man de aanleiding gegeven had en eerst geweld had gebruikt.
6 allochtonen tussen 16 en 22 jaar ambeteren en er dan nog eens op gaan kloppen, lijkt me toch sterk overdreven.

laat ons eerst het onderzoek eens afwachten vooraleer we dergelijke wilde geruchten verspreiden

Old Post Jun-28-2006 07:59  Belgium
Click Here to See the Profile for Bertn Click here to Send Bertn a Private Message Visit Bertn's homepage! Add Bertn to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer

Registered: May 2001

tja wat als het wel zo is?

Maar de bus zat in principe vol getuigen, het onderzoek zal dus wel vlotten denk ik.

Old Post Jun-28-2006 08:02  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Push2005
Sidechain'd

Registered: Oct 2004

quote:
Originally posted by diddi
Ze hebben die minderjarigen in Everberg gestoken... Der was blijkbaar nog plaats

Haha, der was miss plaats omdat ze er een paar anderen ebben vrij gelaten
Die instelling stelt eigenlijk niet zo heel veel voor. Kheb daar es een reportage van gezien. Er heerst wel discipline en goede tucht; maar het verblijf van de internen is meestal niet zo lang... En de meesten hervallen toch weer...

Old Post Jun-28-2006 08:19  Belgium
Click Here to See the Profile for Push2005 Click here to Send Push2005 a Private Message Add Push2005 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Devilex
Think About The Way

Registered: Dec 2005

quote:
Originally posted by djcresto

Maar de bus zat in principe vol getuigen, het onderzoek zal dus wel vlotten denk ik.

Denk dat er mensen zijn die in een rechtzaal ni durven getuigen hoor tegen een groep allochtonen.

Old Post Jun-28-2006 08:30  Belgium
Click Here to See the Profile for Devilex Click here to Send Devilex a Private Message Add Devilex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Xilver
Driven by passion

Registered: Apr 2004

quote:
Denk dat er mensen zijn die in een rechtzaal ni durven getuigen hoor tegen een groep allochtonen.

Ach kom we hebben het hier ni over de Siciliaanse mafia he.

Old Post Jun-28-2006 09:18  Belgium
Click Here to See the Profile for Xilver Click here to Send Xilver a Private Message Visit Xilver's homepage! Add Xilver to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Devilex
Think About The Way

Ik zeg ni da er represailles komen maar sommigen durven gewoon niet getuigen. Zijn zo al vele zaken geweest waarbij getuigen hun staart introkken.

Old Post Jun-28-2006 09:33  Belgium
Click Here to See the Profile for Devilex Click here to Send Devilex a Private Message Add Devilex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Xilver
Driven by passion

Registered: Apr 2004

quote:
Ik zeg ni da er represailles komen maar sommigen durven gewoon niet getuigen. Zijn zo al vele zaken geweest waarbij getuigen hun staart introkken.

Kunt ge da staven met voorbeelden? Als ik zoiets gezien zou hebben, kzou maar al te graag getuigen zodat da krapuul den bak inkan.

Old Post Jun-28-2006 09:43  Belgium
Click Here to See the Profile for Xilver Click here to Send Xilver a Private Message Visit Xilver's homepage! Add Xilver to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Devilex
Think About The Way

Voorbeelden niet maar er zijn er altijd zo, mensen die het niks kan schelen en die zich liever met de hele zaak niet bemoeien.

Old Post Jun-28-2006 09:47  Belgium

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Politiek
Post New Thread    Post A Reply

Pages (43): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackAndy Moor - Zook in Singapore ID#2 (02-2009) [2009] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackRansom - "My Dance (Ferry Corsten Remix)" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 05:23.

Forum Rules: